Kiviface. Hienosti laitettu uusi käsite heti käyttöön! Kuvittelin Karri Kiven sokoksen liiveissä käsi ojossa ottamaan vastaa tarralappurullaa kiviface naamallaan.Joskus löysin kaupan hyllyltä rullallisen noita alennustarroja, oli selvästi unohtunut sinne. En voi kieltää, etteikö olisi käynyt mielessä hiukan lainata, mutta kiikutin ne kuitenkin kassalle, jossa täti otti ne kivifacella vastaan.
- Kertokaa minulle minkä ulosajon arvoisen rikkeen Ilkka Mikkola teki, niin minä kerron teille junan, jossa voi syödä halvalla.
Kiviface. Hienosti laitettu uusi käsite heti käyttöön! Kuvittelin Karri Kiven sokoksen liiveissä käsi ojossa ottamaan vastaa tarralappurullaa kiviface naamallaan.
#KiviFace - YouTube
Facebookissa on aika kova Game of Thrones hype päällä. Tämä uusi tunnari (youtube) joka tuli vastaan pisti kyllä hymähdyttämään.
South Parkistahan tämä. Pilailtiin vähän GoT:a ja muistaakseni siinä samassa mainostettiin tulevaa South Park-roolipeliä.
Black Friday, kausi: 17 jakso: 7 tuo siis.
South Parkistahan tämä. Pilailtiin vähän GoT:a ja muistaakseni siinä samassa mainostettiin tulevaa South Park-roolipeliä.
Black Friday, kausi: 17 jakso: 7 tuo siis.
FutisForum 2:sella olevalle Olen ihan vitunmoisessa kusessa - ketjulle. Ensimmäiset sivut huikeeta tykitystä, nauroin vedet silmissä.
Ilmeisesti kyseessä on joku pelkälle sisäpiirille avoin keskustelu?
Ilmeisesti kyseessä on joku pelkälle sisäpiirille avoin keskustelu?
Luojan kiitos. Tuo ketju on niin väkisin väännettyä sisäpiirin paskaa läppää, että siihen ei pystytä edes täällä. Ei jatkoon.Osa sisällöstä näkyy vain sisäänkirjautuneille.
Eilisestä futisgaalasta tehdyt Lionel Messi -phootoshoppaukset ovat naurattaneet minua tasaisin välein tänään.
Joku päättänyt nimetä ovelasti kilpahevosensa ja selostaja ansaitsee eläytymisestään täyden palkan.
ARRR ARRR
Naurahdin tälle: IL:Tunnistatko kuvan miehet Joo, ei ole kovin tuttuja kasvonpiirteitä kummallakaan.