Juurikin näin. Luulin olleen itsestäänselvää. Toki Pitäisikö itkeä vai nauraa olisi ollut parempi ketju, mutta itseäni ei kyllä jaksanut itkettää.Jos syy oli se, että naurat noiden tyhmyydelle niin sitten olen samassa kelkassa sun kanssa.
Juurikin näin. Luulin olleen itsestäänselvää. Toki Pitäisikö itkeä vai nauraa olisi ollut parempi ketju, mutta itseäni ei kyllä jaksanut itkettää.Jos syy oli se, että naurat noiden tyhmyydelle niin sitten olen samassa kelkassa sun kanssa.
Mä olen samaa mieltä.Mulla nyt ei mene ihan jakeluun, että miksi tuo NCC:n video pitää ottaa niin vakavasti ja itsensä nolaamisena? Varmasti kuitenkin ihan hauska video firman sisäisesti ja vaikuttaisi ainakin minun ostopäätökseeni siinä mielin positiivisesti, että uskaltavat heittäytyä ja olla hieman lunkimpia kuin perinteinen suomalainen mulkku, vaikka konsultin ehdottama idea olisikin. Eniten Suomessa vituttaa ihmiset, jotka kuvittelevat tuon olevan itsensä nolaamista ja varmasti armeijakin on hieno paikka, jossa opitaan oikeiksi johtajiksi ja miehiksi. Konservatismi ja harmaus kuitenkin ovat kaikkea muuta kuin yritysmaailma tulevaisuudessa.
Suorastaan hillittömiä nimiä ovat puolestaan nykyisin alati yleistyvät "Ritva al-Ahmadyt", "Marjatta Mohammadit", "Pirjo-Sirpa Saaeed Shaheenit" ynnä muut vastaavat.
En tiedä, että oliko tämä jo mainittu aikaisemmin, mutta varmuuden vuoksi pakko tulla hehkuttamaan. Yle näyttää TV2:lla itsenäisyyspäivän kunniaksi MM2011-finaalin uusinnan klo 22.35 alkaen.
Toivottavasti saadaan taas aikaiseksi ottelunseurantaketju. 95 vuoden uusintalähetyksen otteluseurantaketju oli ainakin hulvatonta luettavaa.
Odotan kuitenkin mielenkiinnolla, millainen on Jesse Jensuu... Joensuun ja Niko Hovisen panos ottelun lopputuloksen kannalta.Ei tarvitse. Nehän häviävät sen varmasti, kyseessä on finaali ja vastassa Ruotsi. Lisäksi siellä on jotain Granlundeja, Pyörälöitä ja muita täysin tuntemattomia kavereita pelaamassa.
Odotan kuitenkin mielenkiinnolla, millainen on Jesse Jensuu... Joensuun ja Niko Hovisen panos ottelun lopputuloksen kannalta.
En tiedä, että oliko tämä jo mainittu aikaisemmin, mutta varmuuden vuoksi pakko tulla hehkuttamaan. Yle näyttää TV2:lla itsenäisyyspäivän kunniaksi MM2011-finaalin uusinnan klo 22.35 alkaen.
Näyttäisivät mieluummin Mietoa ja Wassbergia 15 kilometrin hiihdossa Lake Placidissa. Ja Kojoa euroviisuissa. Ynnä Paavo Petäjää kakistelemassa. Sitten kynttelit palamaan ja juhlatunnelma päälle naps.Mitäköhän perkeleen tekemistä tuolla on itsenäisyyspäivän kanssa? Kas kun eivät samantien näytä sitä salibandyfinaalia siltä joltain vuodelta.
Oululainen Kovaa kuin elama - Mainos - YouTubeSitten kynttelit palamaan ja juhlatunnelma päälle naps.
Näyttäisivät mieluummin Mietoa ja Wassbergia 15 kilometrin hiihdossa Lake Placidissa. Ja Kojoa euroviisuissa. Ynnä Paavo Petäjää kakistelemassa. Sitten kynttelit palamaan ja juhlatunnelma päälle naps.
Mitäköhän perkeleen tekemistä tuolla on itsenäisyyspäivän kanssa? Kas kun eivät samantien näytä sitä salibandyfinaalia siltä joltain vuodelta.
Suunnatonta pöhköyttä on sotkea jotain urheiluviihdettä itsenäisyyspäivän viettoon.
95 vuoden uusintalähetyksen otteluseurantaketju oli ainakin hulvatonta luettavaa.
Saiskos linkkiä kun en onnistunut löytämään itsekseni?
Joensuulaiselle paniikille. Poliisi on saanut viitteitä mahdollisista "kovien huumeiden bileistä". Eli ehkä jossain päin Joensuuta järjestetään bileet, joissa ehkä käytetään kovia huumeita. Ehkä.
"Parasta tietysi olisi kaikenlaisten yökyläilyiden kieltäminen, aikaiset kotiintuloajat tai jopa nuoren kotona pitäminen, tiedotteessa todetaan."
Kyllä joo, ei haiskahda yhtään liioittelulta. Ja hei, miksi tyytyä tähän yhteen kertaan, kyllä näille rajoituksille on pysyvä tilaus. Jossain päin kaupunkia kun joku joskus saattaa ehkä käyttää huumeita.
Kotimaa - Alueet - Uutiset - Karjalainen
Taitavasti irroitit jutun sensaatio-osuuden itse asiayhteydestä.
lehtijuttu kirjoitti:Jos tällaisia huhuja liikkuu koululla siitä on syytä tiedottaa vanhemmille, että he osaavat olla hereillä. Vanhempien on hyvä tietää, mistä koululla puhutaan ja mitä nuorten elämään kuuluu.