Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Katselin äsken tuon puhetta herättäneen Nybergin ohjelman. Hermunen nyt provosoi ja oli samanlainen tyrkky kuin ennenkin. Mutta tämä Bergman... huh huh. En sano, että tuo sälli olisi vetänyt muutakin kuin pulkkaa, mutta tähän mennessä aina, kun tuollaiseen käytökseen olen törmännyt, on taustalla ollut kovia huumeita tai vähintäänkin reipas sekakäyttö.
Varmaan levyt myy vielä enemmän, kohderyhmänsä arvostanee juuri tuollaista käytöstä. Mua se naurattaa ja vähän säälittääkin.
*edit*
Hoho, ei siis yhtään edes vähän alusta edustavaa kuvaa. Joukossa muutama kauniskin nainen, mutta noissa kuvissa kaikki näyttävät varsinaisilta riihipiruilta. Varmaan toimittajalla ollut joku vedonlyönti noiden kuvien suhteen.
Varmaan levyt myy vielä enemmän, kohderyhmänsä arvostanee juuri tuollaista käytöstä. Mua se naurattaa ja vähän säälittääkin.
*edit*
tämän jutun kuvavalinnat naurattaa.
Hoho, ei siis yhtään edes vähän alusta edustavaa kuvaa. Joukossa muutama kauniskin nainen, mutta noissa kuvissa kaikki näyttävät varsinaisilta riihipiruilta. Varmaan toimittajalla ollut joku vedonlyönti noiden kuvien suhteen.
Viimeksi muokattu: