Lueskelin tuossa "Asia, joka "avautui" minulle"-ketjua ja minua alkoi naurattaa eräs kouluajoilta peräisin oleva, typerääkin tyhmempi juttu. Tuolla oli puhetta kuinka opettaja oli kertonut, että seuraavalla kerralla on oral test ja sekös poikia oli naurattanut. Itse repeilen tässä erään opettajamme, jonka nimi sattui olemaan Anu, englanniksi pitämille tunneille. (Ja, joo. Te tiedätte kyllä mitä on tulossa). No Anu tietenkin aloitti kertomalla, että nyt on vuorossa Anu's lession. No, tämäkös jo huvitti huumorintasollaan teini-ikäisen tasolla olevaa, mutta kun tietokoneella värkättyämme tiedostot piti vielä tallentaa Anu's folderiin, niin meni viimeinenkin mahdollisuus pitää pokka. Ilmeisesti en ole vieläkään kasvanut henkisesti tarpeeksi, kun jaksaa edelleen huvittaa. Tiedä sitten huvittaako enemmän se, miten huono juttu voi huvittaa vai itse juttu.
Miten näin wanha ja itsestäänselvä asia voikin olla välillä niin hauskaa. No onneksi opettajamme nimi ei sentään ollut Anu Saukko, mikä olisi vienyt jutun vammaisuuden sellaiselle tasolle, että galaksit olisivat räjähtäneet.