Kiitos tästä, piristi ärtynyttä mielentilaa tietää etten ole ainoa, jota ko. tyyppi jatkuvine avautumisineen yhtäaikaa vituttaa ja huvittaa.
Absoluuttisen samaa mieltä. Oma nuoruuteni -tai siis vastaava ikäni- oli paljon vilkkaampaa, villimpää ja vaihtelevampaa, ihan maasta toiseen -linjalla. Mutta tässä sitä ollaan. Sama koskee helvetin montaa muutakin. Ja tosiaan, jokaisen kanssa ei tarvitse mennä kihloihin ja naimisiin. Itse olen toista kertaa naimisissa ja tästä pidemmälle en haluakaan mennä. Ja näin meidän kesken voin tunnustaa, että seksikumppaneita on ollut kuitenkin yli 2 kpl. Ilman kihloja.
Kun olin armeijassa, lääkintämiehet neuvoivat yhden säännön: ne jotka jaksavat vielä valittaa, hoidetaan viimeisinä. Hiljaisista pitää olla eniten huolissaan. Tämä pätee elämässäkin. Jos ihminen pystyy raahautumaan täydessä tällingissä lehtiin ja telkkariin kertomaan siitä kuinka tuskaista oma elämä on, niin sijoitan hänet aidosti apua tarvitsevien listalla sijalle 9.999. Ne hiljaiset tyypit, joista tulee kouluampujia ja perheensä tappajia, ovat oikeasti vaikeuksissa ja heidät pitäisi löytää ja pelastaa. Jiput ja kumppanit ovat vielä seitsemänkymppisinäkin täällä valittamassa kovasta elämästään.