Suomen dilemma on, että jääkiekko vie kaikki tuonkin lajin lahjakkaimmat.
Niin, ja kun runkkareista on kyse, niin toimivat jääkiekossa tuomareina.
Suomen dilemma on, että jääkiekko vie kaikki tuonkin lajin lahjakkaimmat.
Ohhoh! ...
Luultavasti tästäkin lajista tulee jossain vaiheessa isot ammattilaissarjat Pohjois-Amerikkaan (NWL) ja Venäjälle (kieitaito ei riitä) ja maailmanmestaruuskisat käydään lähinnä eurooppalaisten runkkareiden voimalla. ...
Venäjällä KDL (КДЛ, Континентальная дрочер лига)
Painat vain nappia ja kone hoitaa vatkaamisen. Vittu kelatkaa mitkä mahdollisuudet kun mälli lentää ilman, että tarvitse itse tehdä yhtään mitään!
Vähän onnekkaammilla miehillä on parisuhde tai vakipano tuota hommaa varten ;)
Naureskelen (ihan hyväntahtoisesti) Lunaticon riemunsekaiselle lipsahdukselle.
... Vittu kelatkaa mitkä mahdollisuudet kun mälli lentää ilman, että tarvitse itse tehdä yhtään mitään!
Tämä hupaisa laite mullistaa spermanluovutuksen
Linkki IL:n sivuilla olevaan videoon. Hyvin ajankohtainen uutinen.
Vähän onnekkaammilla miehillä on parisuhde tai vakipano tuota hommaa varten ;)
Naureskelen (ihan hyväntahtoisesti) Lunaticon riemunsekaiselle lipsahdukselle.
Parisuhteessa ei tarvitse tehdä itse yhtään mitään? ...
Nimimerkillä: tämä on viimeinen yöni tässä asunnossa.
Vittu kelatkaa mitkä mahdollisuudet kun mälli lentää ilman, että tarvitse itse tehdä yhtään mitään!
Tämä hupaisa laite mullistaa spermanluovutuksen
Toqfe taitaa olla niitä naisia, joidenka mielestä käteen vetäminen on pettämistä. Voin kertoa, että kyseessä on pysyvä harrastus, jota parisuhde vain hieman häiritsee.
...Luultavasti tästäkin lajista tulee jossain vaiheessa isot ammattilaissarjat Pohjois-Amerikkaan (NWL) ja Venäjälle (kieitaito ei riitä) ja maailmanmestaruuskisat käydään lähinnä eurooppalaisten runkkareiden voimalla...
Toqfe taitaa olla niitä naisia, joidenka mielestä käteen vetäminen on pettämistä.
Pelaa mieluummin Kerholle aina tasuria. Siinä on palautusprosentit kohdillaan.Parempi olla ihan oikeasti pelaamatta voittoa tuolle "dream teamille", kun ei ikinä tiedä mitä seuraavassa matsissa tapahtuu..
Pelaa mieluummin Kerholle aina tasuria. Siinä on palautusprosentit kohdillaan.
Näinköhän tuossa olisi tehty vastalause sikäläisen jalkapalloseuran johtoa kohtaan? Tai sitten vaan annettu palautetta kyseiselle seuralle ihan konkreettisesti. Lapun unohtivat vissiin jättää? "Paskanmaku jäi tästäkin kaudesta!"Jyväskylän Harjun stadionilla käytiin tekemässä ilkivaltaa varsin poikkeuksellisella tavalla: paskomalla keskiympyrään (linkki: KS).
Edit: Kommenttiosiossa aika huikeaa settiä myös.