Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 471
  • 50 363

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onneksi te tapparalaiset lyötte karut faktat tiskiin:

Nauran SiniOranssille niin että perse repeää.

Aika karu urpouden osoitus. Muistuu mieleen ihan Kiekkopesän aikaiset ajat, jolloin näitä sokeita Tappara-miehiä oli enemmänkin linjoilla. No, ei kai nyt sentään koko porkkanaleiriä tuomita yhden yksilön takia.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Poriin päin autoillessa kuuntelin YLE Puhetta, ja tämän perjantain Politiikkaradio tuli uusintana. Sieltä jäi mieleen pieni vitsi tai poliittinen satiiri, joka sai hymyn huulille, todennäköisesti kertojana oli Jussi Lähde.

Eduskunnan käytävillä tapaa huolestuneen kansanedustajan, ja huolestumisen syynä on kolme puhelua. Ensimmäisen puhelun jälkeen todetaan, että kentällä on hämminkiä. Toisen puhelun jälkeen sanotaan kentän olevan nyt ihan sekaisin. Kolmannen puhelun jälkeen puolueen linjaa pitäisi muuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
HIFKn puolen Patrick O´Sullivania käsittelevälle ketjulle. Kaikki kuorossa dissaavat kaveria minkä kerkeävät.. Tässä herää jo mielenkiinto, että kuinka paska tuo voi olla? Toivottavasti pelaa 4.10 ja aivan paskasti. Voiko noin huono olla. Uskon vasta kun näen.

Lisäksi tämä saman ketjun hiusmuotikeskustelu naurattaa. Etenkin mielikuva Jarmo Kekäläisestä Camilo Miettisen hiuksilla sai aikaan naurunpyrskähdyksiä!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Äsken Arto Nybergin ohjelmassa haastateltu Jukka Puotila antoi lopuksi lyhyen imitaationäytteen Juhani Tammisesta. Hitto kun oli täydellinen kopio Tamin puhetyylistä jokaista yksityiskohtaa myöten. Vieläkin naurattaa.

"Mä häpeän, mä häpeän!" :D
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Naurattaa aina tuo Hitler vs. Sverige 1943 -mainos jatkoajan alabannerissa. Menin klikkaamaan ihan mielenkiinnosta, ja ruotsalaista sotahistorialehteä olisi ilmeisesti tarjolla. Ruotsalainen sotahistoria naturligtvis käsittelee sitä millaisia suunnitelmia ruotsalaisten varalle mahtoikaan tuhmilla saksalaisilla olla. Mycket spännande.

Hur kallt var vinterkriget egentligen? Hihitytti myös.

Ja sommaroffensiven sanana tuo mieleen lähinnä tämän sketsin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Äsken Arto Nybergin ohjelmassa haastateltu Jukka Puotila antoi lopuksi lyhyen imitaationäytteen Juhani Tammisesta. Hitto kun oli täydellinen kopio Tamin puhetyylistä jokaista yksityiskohtaa myöten. Vieläkin naurattaa.

"Mä häpeän, mä häpeän!" :D

Tämä oli aivan mahtava! Yleensäkin Puotilan imitoiminen on laadukasta, mutta tässä todella meni kaikki nappiin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olin täysin varma, että bannerista pamahtaa esiin Nicklas Bäckströmin naama ja huomenna ollaan jo kunnon tenuissa Niken kanssa.

Pettymys oli suuri, kun kyseessä ei ollutkaan tehokas päihdehoito Minnesotan maalilla.

Maanantaiväsymys eli nauran tälle. Luonnollisesti mieleen nousi myös muutama muu juttu liittyen ko. maalivahdin vapaa-ajan mieltymyksiin, mutta taidan jättää ne kirjoittamatta tänne;).
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Naurattaa aina tuo Hitler vs. Sverige 1943 -mainos jatkoajan alabannerissa. Menin klikkaamaan ihan mielenkiinnosta, ja ruotsalaista sotahistorialehteä olisi ilmeisesti tarjolla. Ruotsalainen sotahistoria naturligtvis käsittelee sitä millaisia suunnitelmia ruotsalaisten varalle mahtoikaan tuhmilla saksalaisilla olla. Mycket spännande.

Hur kallt var vinterkriget egentligen? Hihitytti myös.

Ja sommaroffensiven sanana tuo mieleen lähinnä tämän sketsin.

En ole tuohon lehteen tutustunut mutta joskus on tullut ostettua Militär Historia-lehti, kyseessä on ihan asiallinen ruotsalainen sotahistorialehti, pari vuotta sitten ilmestyi myös Krigens Historia mutta se jäi lyhytikäiseksi lehdeksi. Mitä tulee ketjun aiheeseen niin: "Revenge" made the move from Wednesdays to Sundays this season on ABC, and if you ask us, it's finally right where it belongs. The sumptuous, scandalous, seductive show pairs perfectly with our oh-no-Monday-is-coming-why-is-Monday-coming glass of red wine."
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Naurattaa aina kun lueskelee ja seurailee noita palstan pelikieltoja. Esim, nyt oli jonkun kirjoitusoikeudet poistettu "viestien huonon tason takia". Eli periaatteessa kirjoittaja oli täysin paska.

Olen varmasti ainoa joka saa hauskuutta tuollaisesta asiasta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Naurattaa aina kun lueskelee ja seurailee noita palstan pelikieltoja. Esim, nyt oli jonkun kirjoitusoikeudet poistettu "viestien huonon tason takia". Eli periaatteessa kirjoittaja oli täysin paska.

Olen varmasti ainoa joka saa hauskuutta tuollaisesta asiasta.

Olen aivan saletti, että tässä nimenomaisessa tapauksessa et ole takuulla ainoa, joka siitä saa hauskuutta - enkä tarkoita nyt mitenkään itseäni...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
TPS myy 10 hengelle aitioita TPS-Ässät -otteluun alennuksella, ja seuraava teksti Tepsin kotisivujen uutisessa hymyilytti:

"Bilepaketin aitiot ovat HK Areenan D-päädyssä (6. krs) eli päädyssä, johon Ässät hyökkäävät ottelussa kaksi erää."

Hyvä, siis siinä päädyssä jossa tuo peli pelataan noiden kahden erän aikana. Näkee maalejakin lähempää. Toki se yksi erä voi olla tylsä kun peli on tuolloin toisessa päädyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös