Millaisella mielellä takaisin kouluun?

  • 2 005
  • 29

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minua itseäni vi*uttaa kouluun meno! Kesä on mennyt ihan liian äkkiä enkä ole ehtinyt tekemään kaikkea, mitä olen suunnitellut.
Toisaalta on ihan hienoa nähdä taas vanhoja opiskelukavereita ja sen sellaista... Mutta kyllä kesälomaa olisi saanut vielä kuukauden jatkua:)
Mites teillä muilla koululaisilla?
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa.

No en tietenkään haluais mennä kouluun. No saapahan mennä taas liikunta tunnelleille sooloilemaan, meidän koulussa kun ei ole paljoa niitä liikunnallisia...
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Itse asiassa ärsyttää olla töissä. Onneksi koulun alkuun on enää reilu kuukausi. Tai onhan työelämässä hyvätkin puolensa. Esimerkiksi raha :) Jospa ensi kesänä pääsisi vähän viksumpiin hommiin, niin ei ehkä ärsyttäisikään ihan joka päivä. No, enää pari vuotta valmistumiseen (if there's a God, please help me ;))
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Call me crazy, mutta minun mielestäni on ihana mennä kouluun!
Kesää on ehditty viettää tässä ihan mukavasti, ja rakastan koulun alkua muutenkin. Näkee kaikki kaverit, opettajat ja koulu muutenkin on kiva paikka.
Saa vähän rytmiä taas elämään.

Mutta kouluakin kivempaa on aloittaa taas tanssitunnit.
On tuntunu tosi löysältä kun on koko kesän vaan maannu auringossa ja syöny!

Koulun alkua odotetaan innolla, olenhan sentään tulevien kasiluokkalaisten tukioppilas, viimeinen vuosi peruskoulussa alkaa.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itseasiassa aika odottavalla....:rolleyes: Siinä mielessä, että pääsee tsekkaamaan tulevat ykkösnaaraat;) Kyllä sieltä aina joku silmiinpistävä yksilö löytyy, jota voi sitten käydä köyrimässä..:p

Toisaalta vituttaa ajatus ens kevään lukemisesta kirjoituksiin..:mad:
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Lukiosta kun on kysymys, niin kyllähän sinne menee ihan mielellään näkemään kavereita. Se on minulle enemmänkin ajanviettopaikka, kuin opiskelupaikka.
 
Varmasti riippuu mihin on menossa eli onko menossa ala-asteelle,yläasteelle,lukioon tai vaikka vielä korkeammalle. Sillä eihän esimerkiksi yläasteella tarvitse edes tietää mitään.:) Itse olen menossa lukioon taistelemaan viimeistä vuotta eli kirjoitukset on edessä. Onhan tietysti hienoa nähdä kavereita, mutta kun ajattelee, että siellähän pitää vaivata päätäänkin, niin pahaa tekee.:eek:
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Jees, meikäläinen sitten palaa koulunpenkille kolmen vuoden tauon jälkeen, ja voin vakuuttaa että tuntuu hienolta. Töitäkin on tullut "paiskittua" siihen malliin viime vuodet (poisluettuna vuoden sairasloma) että vaihtelu virkistää. Sitä paitsi, terve ruumis ei työtä kaipaa:rolleyes:
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tuo ihmeemmältä tunnu. Koulut on vaihtuneet vuosien varrella ja 16. lukukauden alku häämöttää. Sinällään asia ei harmita, mutta osa-aika hommia tekevänä tuo tarkoittaa pitkää päivää, kun olisi tarkoitus vuoden sisällä valmistua. Ei nyt mikään MUST mutta kuitenkin.

off-topic:
Enemmän oikeastaan jännityksellä odotan sitä syksyä, siis ensi syksy tai seuraava, kun ei ole enää koulua... olen oikeastaan miettinyt mitkä fiilikset silloin on. Kaipaako sitä tms.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nas


Toisaalta vituttaa ajatus ens kevään lukemisesta kirjoituksiin..:mad:

Tee niinkuin minä, älä lue ollenkaan. Sen jälkeen lue yliopiston pääsykokeisiin viikko ja pääse sisään kerralla. Viisas pääsee vähemmällä!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Erittäin iloisella mielellä, kun nyt ilmeisesti saan opintotuenkin takaisin! JEEJEE!

Nyt menen sinne, väännän teilorit ja lospitaalit solmuun ja näytän kaikille, että kyllä minustakin on vielä opiskelijaksi! NIIN!

Eli sama jokasyksyinen virsi veisattiin jälleen, katsotaan tuossa 2kk päästä niin minäkin olen taas alkoholisoitunut ja keksin aina parempaa tekemistä kuin jotkut kapiset matikanharkat...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No koulu on aina koulu, mutta kai sinnekin on joskus kuitenkin mentävä.

Mielellään lomajaksot olisivat jaottuneet paremmin koko vuodelle, mutta hyvää tekee yksi pitkä loma jonka jälkeen jaksaa taas nuoleskella opettajia!:D :D :D
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ihan hyvältä tuntuu palata kouluun penkille vuoden tauon jälkeen vähän vaihtelua elämään.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En niin kovin innostuneella mielellä, mutta en kovin vittuuntuneellakaan. Oikeastaan itselläni on aina se, että kolme ensimmäistä menee vielä ihan hyvin, ja koulu saattaa tuntua jopa kivalta. Sitten alkaa puuduttamaan, ja etenkin aamuherätykset nostavat kiukkua sen verran pahasti, että herätyskello uhkaa olla aina välillä vaarassa...

Parasta koulussa on kyllä ehdottomasti ystävät, siellähän heitä tulee talven aikana eniten tavattua.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti girlzilla15
Call me crazy, mutta minun mielestäni on ihana mennä kouluun!
Kesää on ehditty viettää tässä ihan mukavasti, ja rakastan koulun alkua muutenkin. Näkee kaikki kaverit, opettajat ja koulu muutenkin on kiva paikka.

Voi ei olisinpa mäkin samaa mieltä. No menin viime talvena tylsyyksissäni valitsemaan neljän vuoden lukion, ja nyt kun kolmas vuos alkaa ni tekis mieli ottaa nopeesti toi kolmen vuoden tahti kiinni, ettei tarvis enää kauan kitua tuolla helvetin perkeleessä. No, siinäpä mun fiilikset.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
No onhan se toisaalta ihan mukavakin palata siihen laitokseen välillä. Lomaa tässä on pidetty ihan tarpeeks jo, ja alkaa pikkuhiljaa esiintyä tekemisen puutetta, joten ihan hyvä palata säännölliseen päiväjärjestykseen ja muuta. Kaverit nyt ainakin näkee ja tämä kylän kuuluisa GANG on pitkästä aikaa kasassa taas. Opettajia nyt ei niinkään ole ikäviä, mutta eiköhän nekin tuossa ohessa mene, kun ottaa sen asenteella, ett työtäänsä nekin vaan tekee. Ni.
Ja sitten kun ihan totta aletaan puhua, niin ei sinne kouluun kyllä kamalasti ole ikävä. Kirjotukset ihan just kohta ja kamalaa paahtamista koko kolmen jakson verran. Että niin.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
tunti vaan...

Tunti vaan ja taas kouluun palata saan... :) Täytyy yrittää poistaa kouluvitutusta tällä jatkoajassa. Eli kouluni alkaa tasan tunnin päästä ja tuskan hiki alkaa pikkuhiljaa hiipua otsalleni, tai alkaa on huono termi sillä hiki on valunut jo tossa heinäkuun alusta asti.

Tulispa nyt vaan jotenkin kipeeks! Voisinpa syödä vaikka hieman kissanruokaa jos siitä jotenkin tulis jotain...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi raukkoja. Ei se koulunkäynti niin kamalaa ole. Tai oli kai se vielä peruskoulussa ja lukiossakin... meikäläinen jo odottaa, että TTKK.lla alkaa taas opiskelu ja ennen kaikkea opiskelijabileet ja että monet hyvät kaverit näkee taas muutaman kuukauden tauon jälkeen.

Toki kesäkin on ollut mukavaa, työntekoa samassa laitoksessa. Silti odotan jo innolla 26.8. jolloin uudet fuxit saapuvat TTKK.lle ja Sistis-setäkin on ottamassa heitä vastaan tutorin ominaisuudessa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Alkais jo koulu tai ennemminkin loppuis jo työt! Koulun alkaminen tuntuu ihan lomalta kun ei tarvitse enää iltaisin virittää kelloa soimaan klo 6.40 AM. Ihan mukavaa lähteä taas lipastolle (yliopistolle) kun näkee opiskelukavereita kesän jälkeen ja pääsee tsekkaamaan uudet fuksit. Eiköhän siellä taas muutama helmi joukossa ole. Eli kaikenkaikkiaan: Onneksi kohta alkaa koulu. TJ 14, sitten pikkuloma saksanmaalla ja taas mentiin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Sistis
Toki kesäkin on ollut mukavaa, työntekoa samassa laitoksessa. Silti odotan jo innolla 26.8. jolloin uudet fuxit saapuvat TTKK.lle ja Sistis-setäkin on ottamassa heitä vastaan tutorin ominaisuudessa.
Ottakaapa minun pikkuveli sitten hyvin vastaan, jotain sähköä se menee opiskelemaan. Ja pikkusisko kanssa, se menee ympäristötekniikalle. Jos joku sitä vonkaa, saattaa joutua tekemisiin minun kanssani ;)

Ollaan mekin kakarat, kaikista tuli teekkareita. Ei varmasti porukat ole kovin ylpeitä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilpertti
Ottakaapa minun pikkuveli sitten hyvin vastaan, jotain sähköä se menee opiskelemaan. Ja pikkusisko kanssa, se menee ympäristötekniikalle. Jos joku sitä vonkaa, saattaa joutua tekemisiin minun kanssani ;)

Ollaan mekin kakarat, kaikista tuli teekkareita. Ei varmasti porukat ole kovin ylpeitä...

Jaa... pikkuveikkasi saattaa joutua sitten meikäläisen fuksiksi. No katsotaan, miten arpaonni potkii vai potkiiko.

Ja fuksejahan ei kuk****...
 

ace

Jäsen
Ikinä en olisi tätä uskonut sanovani, mutta melkeinpä olen jo alkanut kaivata että pääsisimpä kouluun.
Oma koulu-urani meni vähän niin ja näin. Peruskoulun jälkeen kolme vuotta lukiossa -turhaan. Kakkoselta en päässyt eteenpäin. Syy oli kyllä itsessä, sitä en voi kieltää. Lukiouran tyssäännyttyä amikseen ottamaan se pakollinen koulutus, ja sieltä intin jälkeen duuniin. Pitkään tuntui siltä, että meikäläinen ei enää koulun penkille istu, ja se on saletti! Mutta onko sitten ikä ja sen mukanaan tuoma viisaus (??) tehnyt tehtävänsä, ja saanut mielen pikkuhiljaa muuttumaan. Nyt on alkanut tuntua siltä, että pitäis taas alkaa sivistään itseään ettei nyt ihan juntiks jää.
Ainoo huonopuoli tässä on se, että en ole kauhean halukas luopumaan tämänhetkisestä taloudellisesta tilanteesta, ja vaihtamaan sitä opiskelijoiden tonnikalaspagettimössö linjaan. Tietysti duunin ohellakin voisi alkaa opiskelemaan, mutta pitäis vaan keksiä se ala. Tietysti voisi aloittaa suorittamalla se keskenjäänyt lukio loppuun.
Aika näyttää miten käy.
 

Miguel

Jäsen
Minulla alkaa koulu vasta huomenna klo 9 ja palaan sinne ihan mielelläni. Lukion toka alkaa, joten mitään uutta ei ole tiedossa. Loistavaksi räätälöity lukujärjestykseni ja hyvä työilmapiiri saavat kouluun palaamisen tuntuvan entistä helpommalta.

Harmittavaa on vain, jos hyvät säät menevät osittain hukkaan koulun takia. Lisäksi aamuiset herätykset ja läksyt stressaavat joskus, mutta muuten koulu on ihan jees. Päivät tasapaonottuvat ja kavereita näkee paljon. Ja kyllähän koulussa aina sattuu ja tapahtuu kaikkea.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Melko odottavat ovat tunnelmat. Kirjoitukset minullakin edessä. Toisaalta ärsyttää kun tietää että panostaa pitäisi, mutta toisaalta koulua pitää käydä varsinaisesti vaan kuusi kuukautta, jonka jälkeen riittää kun lukee pari tuntia päivässä reaaliaineita, sekä englantia ja ruotsia. Matematiikan lukeminen on se ja sama. Perseelleen menee kuitenkin. Äidinkieli ja saksa hoituvat toivottavasti jo syksyllä niin hyvin pois alta, että niistä ei ole haittaa silloin. Pääsykokeista en viitsi vielä tänä vuonna varmaankaan kamalammin stressata. Armeija tulee kuitenkin eteen jossain vaiheessa, enkä suoraan sanottuna ole kamalan kiinnostunut aloittamaan opiskelua ja keskeyttämään sen heti puolen vuoden kuluttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös