Viestin lähetti TM
Olet oikeassa, viestini oli tunnekuohussa kirjoitettu ja tarkoitukseni ei ollut kirjoittaa loukkaavaan sävyyn. Minulle on vain joistakin aikaisemmista viesteistäsi jäänyt sellainen mielikuva että joskus vähän liikaakin tahdot sietää Aran toimintaa mutta sellaista sattuu.
Niimpä.
Noissa kannattaa olla varovainen. Ei kannata mennä huutelemaan toisten nimissä, jos ei asioista ole ottanut selvää. Joku voi vaikka loukkaantua ja itse saada typeryksen maineen.
Sävysi ei ollut loukkaava, vain hölmö purkaus, jossa höpisit levottomia vastoin parempaa tietoasi. No hard feelings. Noita sattuu kaikille, myös itselleni. Jokaisella on kuitenkin oikeus korjata, jos toinen antaa hänestä virheellisen kuvan, tahallaan tai tahattomasti. Sinulla nyt tuskin on mitään tarvetta alkaa allekirjoittanutta ehdoin tahdoin morkkaamaan, joten vahinkohan tuo lienee.
Mitä Aran toiminnan sietämiseen tulee, siinä minulla ei ole pahemmin ongelmia muutakuin joskus pelitilanteita katsoessa, kun laatikkoon laitetaan mielestäni vääriä miehiä väärään aikaan. Eri mieltä ollaan jatkuvasti, mm tietyistä valinnoista, mutta sietämättömyys olisi aika vahvasti ilmaistu.
Nuo maajoukkuevalinnat, kuten joukkuevalinnat yleensäkin, on melko kinkkisiä. Aravirran valinnoista keskustelu luisuu yleensä sekunnissa 'Aralle kenkää', 'Suomi ei ole voittanut koskaan mitään', 'Saunakavereita', 'Jokereita', jnejne linjalle. Eipä moinen jaksa pitkään innostaa. Tähänkin keskusteluun siis lähdin mukaan vain korjatakseni minusta heittämääsi palturia. Itse valinnoista on hieman hankalaa motivoitua keskustelemaan juuri noiden tuossa aiemmin siteeraamieni 'Ara-mölinöiden' vuoksi.