Nyt on kyllä pakko todeta, että itse kuulun siihen porukkaan, jotka voivat varmuudella sanoa, että suomalaisista autoilijoista 98% on vähemmän taidokkaita kuskeja. Itseäni paremmat kuskit ovat todella harvassa ja esim. koko Skandinaviassa ei takuulla ole yhtään naiskuskia, joka olisi parempi ajamaan autoa. Ylivertainen ajotaitoni perustuu mm. järkähtämättömään pelisilmään, lähes ainutlaatuiseen tilannetajuun, robottimaiseen motoriikkaan ja yleiseen koneiden ja laitteiden hallintaan ja tuntemukseen. Voin ajaa halutessani kovaakin, mutta ikinä ei kenenkään turvallisuus tästä vaarannu, koska pystyn ennakoimaan mahdolliset turvallisuusriskit kymmeniä metrejä etukäteen ja aina löytyy varasuunnitelma jos jotain odottamatonta ilmenee. Jos suomalaisista autoilijoista edes 75% olisi edes puoleksi niin taitavia kuskeja kuin minä, niin moottori- ja maanteiden kattonopeudet voitaisiin poistaa ja taajamiin asettaa 70km/h nopeusrajoitus, ja silti liikenneonnettomuudet vähenisivät tuntuvasti.
Näin se vaan on, kaikilla meillä on jokin erityistaito, ja minulla se on auton ajaminen. Olen siinä erittäin hyvä. Siksi tunnen kokevani suurta vääryyttä, jos poliisi kirjoittaa minulle ylinopeussakon. Minä hallitsen autoni aina.