Millainen kuljettaja olet

  • 2 908
  • 17

Millainen kuljettaja olet

  • No V*ttu paras tietysti, Vatanen vapise!

    Ääniä: 66 34,7%
  • En mä tiedä. Keskiverto kai

    Ääniä: 98 51,6%
  • Aivan P*ska. Varokaa mua

    Ääniä: 17 8,9%
  • En omista korttia

    Ääniä: 9 4,7%

  • Äänestäjiä
    190

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Koska jatkoajassa on ketju jossa kehutaan / haukutaan muut tiellä liikkujat niin kysytään yksiselitteisesti millainen kuski itse olet?
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten tutkimus osoitti jokin aika sitten että 80% miehistä kuvittelee ajotaitojensa perusteella kuuluvan parhaaseen kolmannekseen kaikista kuskeista, siihen ryhmään kuulun minäkin. Paras.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minä olen rauhallinen.

Ajelen moottoritiellä 10-20 km ylinopeutta satasen alueella jos on hyvä keli, kovalla sateella, talviliukkailla suosiolla hiljempaakin.

Muista ominaisuuksista tärkein, EN aja toisten perseessä kiinni ja se ominaisuus vituttaa minua toisissa kuskeissa.

En myöskään ymmärrä kaahailua lyhyellä matkalla, kuinka paljon kaahailulla voittaa kun ajaa 10 km matkan, 8 sekuntia?

Suosin saksalaisia autoja, tosin nykyään kansallisuuksilla ei ole niin suurta merkitystä auton laadun kannalta kuin ennen.

Kännissä olen ajanut about kolme kertaa junnumpana, kadun sitä isosti, oli yhdellä kertaa jopa porukkaa kyydissä.

En koe olevani rauhallisuuden lisäksi kuitenkaan mikään älytön kuski, kaupungeissa kikkailu ei ole ominta alaani, suunnistus ja yksisuuntaisten arvailu jyrsii frendiä.

Mieluummin olen Tigerin ratissa Afrika Korpsin univormussa. AUF MARSCH~!
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No VITTU paras tietenkin. Nuorena tuli sekoiltua liikenteessä niin paljon, että nyt osaan varoa kaikkia ja pitää kaikkia muita tielläliikkujia vihollisina. Jokainen niistä kusipäistä kuitenkin yrittää osua minuun.

Osaan väistellä hyvin,

-duud-
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Golden AWe kirjoitti:
En myöskään ymmärrä kaahailua lyhyellä matkalla, kuinka paljon kaahailulla voittaa kun ajaa 10 km matkan, 8 sekuntia?

Ei kaahaamisella mitään voitakaan. Korkeintaan saa sellaisen kuolemattomuuden fiiliksen. Mulla vain tuli aikakaan vedettyä aina sinkki kireellä, koska se oli niin perkeleen hauskaa.

Mihin kenelläkään oikeasti on koskaan kiire? Lähtee lenkillekin vähän aikasemmin, niin ei tarvitse juosta. Nyt vanhana ei ole koskaan kiire minnekään. Jos tänään ei ehdi, niin sitten manjana. . .

Golden AWe kirjoitti:
Mieluummin olen Tigerin ratissa Afrika Korpsin univormussa. AUF MARSCH~!

Saisikin tuon joskus kokea!

-duud-
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajan kyllä liikennesääntöjä noin periaatteessa noudattaen, mutta ajan kyllä aika "reippaasti". Mutta se on myös sujuvuutta tietyissä tilanteissa. Äiti ei uskalla olla mun kyydissä kauheasti, sen mielestä ajan kuin merirosvo.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Pian kortti on ollut neljä ja puoli vuotta, eikä yhtään onnettomuutta tai ylinopeussakkoa ole tilillä, joten kai sitä suhteellisen rauhallisesti ja tiellä pysyen tulee ajattua. Kännissä ei ole tullut ajettua.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keskivertoa parempi, mutta en parhaimpien joukossa ole. Pieni jatkuva ylinopeus on jees. Niin kuin takseillakin. Sujuvuus ja taloudellisuus.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Keskivertoa hieman huonompi siis alempaa keskitasoa. Joskus tulee ajattua hieman ylinopeutta. Pyrin kuitenkin siihen, että ajan mielummin 2-3 km/h rajoitettua nopeutta hiljaisempaa. Usein kuitenkin kiihdytän siihen nopeuteen mahdollisimman nopeasti, onko se sitten kaahailua? Minun mielestäni ei. Pyrin ottamaan muut liikkeellä olevat huomioon. En kubittele olevani missään nimessä paras kuski.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos täällä puhutaan ylinopeuksista, niin entäs sit ns. alinopeudet? Vihaan ylikaiken jotain (yleensä eläkeläisiä), jotka ajavat autolla 20-30 km/h 50:n alueella, noin esimerkkinä.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on kyllä pakko todeta, että itse kuulun siihen porukkaan, jotka voivat varmuudella sanoa, että suomalaisista autoilijoista 98% on vähemmän taidokkaita kuskeja. Itseäni paremmat kuskit ovat todella harvassa ja esim. koko Skandinaviassa ei takuulla ole yhtään naiskuskia, joka olisi parempi ajamaan autoa. Ylivertainen ajotaitoni perustuu mm. järkähtämättömään pelisilmään, lähes ainutlaatuiseen tilannetajuun, robottimaiseen motoriikkaan ja yleiseen koneiden ja laitteiden hallintaan ja tuntemukseen. Voin ajaa halutessani kovaakin, mutta ikinä ei kenenkään turvallisuus tästä vaarannu, koska pystyn ennakoimaan mahdolliset turvallisuusriskit kymmeniä metrejä etukäteen ja aina löytyy varasuunnitelma jos jotain odottamatonta ilmenee. Jos suomalaisista autoilijoista edes 75% olisi edes puoleksi niin taitavia kuskeja kuin minä, niin moottori- ja maanteiden kattonopeudet voitaisiin poistaa ja taajamiin asettaa 70km/h nopeusrajoitus, ja silti liikenneonnettomuudet vähenisivät tuntuvasti.

Näin se vaan on, kaikilla meillä on jokin erityistaito, ja minulla se on auton ajaminen. Olen siinä erittäin hyvä. Siksi tunnen kokevani suurta vääryyttä, jos poliisi kirjoittaa minulle ylinopeussakon. Minä hallitsen autoni aina.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
lake79 kirjoitti:
Jos täällä puhutaan ylinopeuksista, niin entäs sit ns. alinopeudet? Vihaan ylikaiken jotain (yleensä eläkeläisiä), jotka ajavat autolla 20-30 km/h 50:n alueella, noin esimerkkinä.

Itseäni vituttaa vielä enemmän kun ns. normaali-ikäinen ihminen ajaa tuota nopeutta. Eläkeläisten hitauden vielä ymmärrän, mutta että mersukuski ajaa satasen alueella 70?? Ei mene kaaliin ei.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Speedye kirjoitti:
Itseäni vituttaa vielä enemmän kun ns. normaali-ikäinen ihminen ajaa tuota nopeutta. Eläkeläisten hitauden vielä ymmärrän, mutta että mersukuski ajaa satasen alueella 70?? Ei mene kaaliin ei.

Entäs tämä "joka paikassa 80km/h"-ihmisryhmä. Moottoritiellä hidastavat liikennettä ja taajamassa vaarantavat ihmishenkiä.

Itse olen tottakai loistava kuski.
 

Timppa73

Jäsen
Itse tietenkin olen paras kuski kaikista.
Eniten vituttaa takapuskurissa hinautujat. Jos esim. kehäI tai III:lla ei 10km/h ylinopeus oikeanpuoleisella kaistalla riitä; onko pakko mun takapuskuria yrittää kiilloittaa, vierellä on toinenkin kaista samaan suuntaa menijöille ja siellä mennään 15-30km/h ylinopeutta... Samat tyypit taitaa kotikulmilla 30km/h ja 40km/h alueella hinkata perässä, itse en niillä teillä yli 50km/h aja ikinä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Itse tuli myös joskus 18-20-vuotiaana hurjasteltua autolla sen mitä nyt sellainen 1.8-litranen Astra kulki. Sittemmin työn puolesta tuli ajeltua autoa joka päivä useita tunteja lähinnä ihan kaupunkiajoa about 5 vuotta. Itse ihan vakavasti puhuen uskon olevani harjaantuneempi kuljettaja kuin moni muu ikäiseni jo siitä johtuen, että sitä autoa on tullut ajeltua sen vertan paljon. Tähän lisättäköön, että on tosiaan ajotyylini muuttunutu yllättävänkin rauhalliseksi. Onneksi näin, koska oma päivittäinen käytössä oleva ajopelini on niin paska, että se varmaan leviäisi tielle jos sillä alkaisi hurjastelemaan ja toisekseen olen viimeisten kolmen neljän vuoden aikana opetellut ihan rahan säästön vuoksi ajamaan mahd. taloudellisesti. Ainoa asia mikä minua itseäni oikeastaan tämän päivän suomalaisessa liikenteessä vituttaa on ne kaikki idiootit jotka eivät ymmärrä laittaa vilkkua päälle ajoissa (jos nyt yleensäkään laittavat), koska silläkin pitkässä juoksussa koko autoileva kööri säästäisi myös polttoainetta.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
21 vuotta ajokorttia ja:

- kolmet sakot (kaikki Belgiassa 1.5 vuoden sisaan)
- yksi malli (ratikan kanssa, ilman ensimmaistakaan vekkia autoon)

Paattakaa itse millainen kuski on kyseessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös