Juuri näin! Tuskin kukaan meistä on tyytyväinen miten kausi meni, mutta osin tästä kiukuttelusta heijastuu pelko. Pelko siitä, että tuliko nyt sen aika kun menestysvuodet on taputeltu ja valuminen keskikastiin on alkanut.
Tämä ketju haisee kiukuttelulle ja on turhaakin turhempaa paskaa!
Jaa-a, itse ainakin tosissani pohdin jatkanko enää kausikorttilaisena, koska ottelutapahtuma itsessään menee niin helvetisti alamäkeä. Menestyksellisesti huonoja vuosia on tullut nähtyä, mutta viime kausi oli niin hirvittävä pohjanoteeraus tunnelmaltaan ja muutenkin anniltaan. Fan Club yrittää ainoana parhaansa, mutta eivät hekään voi mitään rumpuryhmän paskuudelle ja sille mitä tällä hetkellä Tynin johdolla tunnelmalle tekevät.
Erätauoilla katsotaan pelistä toiseen jotain Hämeenlinnan autokauppaa ja jos haluat vaikka käydä ostamassa limsan eikä käteistä ole niin eipä onnistukaan kun on luotu minimiostosmäärät.
Pelikatkoilla puolestaan kuunnellaan Pojua, sellaista paskaa mitä kukaan ei kuule missään areenan ulkopuolella. Mitään ei soiteta mikä voisi mahdollisesti luoda halliin tunnelmaa. Mainoksia mainosten perään.
Organisaatio on nopeasti mennyt huonompaan suuntaan, faneja kritisoidaan mediassa, otetaan marttyyriasenne että kun kyllä te nyt ootte väärässä ja JYP ymmärretään väärin. Edes sitä Twitteriä ei saada aikaan, vaikka siitäkin organisaatiota nöyryytetään jatkuvasti.
Todennäköisesti otan vielä tälle kaudelle kausikortin, riippuen ottaako tuttu vieruskaveri enää. Mutta kausikorttikin on entistä kalliimpi koska yksittäisiä pelejä mihin itse ei pääse ei saa enää myytyä eteenpäin kenellekään, kun ketään ei kiinnosta tulla katsomaan.
Keskikasti ei haittaa minua. Se haittaa, että ottelutapahtuma ei enää viihdytä minua juuri millään tavalla, voitettiin tai hävittiin.