Mainos

Miksi ei vaakunalogoa?

• 6 624
  • 35

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Laittakaapas sivistymättömälle pojankoltiaiselle linkki, että millaiselta tämä vaakunalogo paita näyttää.

Yleensäkin miksi SM-liiga ei kiellä mainostamista paidoissa?

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
tilkka kirjoitti:
Laittakaapas sivistymättömälle pojankoltiaiselle linkki, että millaiselta tämä vaakunalogo paita näyttää.

Yleensäkin miksi SM-liiga ei kiellä mainostamista paidoissa?

http://www.hifk.fi/historia/oldpics/immonen_.htm

Kysymykseen. Voisi hieman seurojen tulonhankinta "hieman" kärsiä, jos olisi näkyvimpien mainospaikkojen käyttö kielletty. Vähän sama, jos kiellettäisiin hesari mainostamasta etusivulla.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hifkissä on aina kaikki epäolennainen tärkeämpää kuin itse se mitä kaukalossa tapahtuu.
Viime keväänä jauhettiin jostain viiksistä ja tähän logo-asiaan voisi sanoa että seon varmasti pienin Hifkin ongelmista tällä hetkellä mikä sitä rinnusta koristaa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mixu kirjoitti:
Hifkissä on aina kaikki epäolennainen tärkeämpää kuin itse se mitä kaukalossa tapahtuu.
Viime keväänä jauhettiin jostain viiksistä ja tähän logo-asiaan voisi sanoa että seon varmasti pienin Hifkin ongelmista tällä hetkellä mikä sitä rinnusta koristaa.
Tarviiko sen välttämättä olla ongelma, jos siitä keskustellaan?

Montahan miljoonaa viestiä tältäkin palstalta puuttuisi, jos keskityttäisiin aina vaan siihen olennaisimpaan, ja vielä tarkennettuna: siihen olennaisimpaan ongelmaan..? Joku ehkä tykkäisi siitäkin, mutta itsestäni on ihan kiva lukea tällaisia muitakin juttuja välillä. Kas kun ne voi helposti jättää lukematta, kun huomaa ketjun otsikon olevan omalta kannalta merkityksetön.

Kiva paasata kun vituttaa.

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Schwalbe kirjoitti:
Puhutaan vaakunasta, mutta eikö se ole oikeasti kilpi? Kovasti puhutaan kyseisessä leirissä jostain perinteistä, mutta edustusjoukkueen logoa kyllä vaihdellaan aina kun vähänkään alkaa siltä tuntumaan. Tämä vannemerkiltä anastettu kisuli on melko persiistä,

Vaakunahan on nimenomaan kilpi. Vaakunat olivat alunperin kilpi, joka oli maalattu suvun väreihin. Sittemmin, kun sodankäynnissä ei enää käytetty kilpiä, vaakunat alkoivat elää omaa elämäänsä.

Olen samaa mieltä kanssasi logon vaihtamisesta, hyvä narri! Toisaalta muuttuihan se jokerikin välillä nikeriksi! Ja aika tyypillistä tuo logoilla leikkiminen on viime vuosien liigassa ollut.

Anteran vannemerkki oli varmaan Sakke Järvenpään alitajunnassa, kun logoa kehitti. Tais kulkea työmatka tuohon aikaan König Oyn ohi. Tarkoituksellista kopiointia se tuskin oli.

Minun ääneni vahvasti vaakunaan ja olkapäätähtiin palaamiselle!

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mixu kirjoitti:

Allekirjoituskamaa. Älkää puhuko mistään muusta, kuin ongelmistamme! Puhe seis! Keskittykää ongelmiin! Levittäkää negaa! Haukkukaa poissaolijat! Turvat tukkoon, sillä eilenkin hävittiin! Sä olet mixu nasakka tapaus.

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Miksi ei vaakunaa..

Koska tämän hetkinen paita on hienompi ja Peto-logo on HIFKin värinen ja näköinen. Vaakunat on komeat siinä olkapäässä. Jotenkin Peto-logo on nykyaikaisempi ja lisäksi koko Suomi on sen hyväksynyt HIFKin imagoksi.. tarkoitan että ei ole epäselvää mikä joukkue on kyseessä jos tämän logon jossakin näet..

Lisäksi olisi hauska laittaa auton 150 tuumaisiin aluvanteisiin HIFKin peto-logot siihen keskelle pyörimään. =)

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
mixu kirjoitti:

Asiaa! Näin toimii maassamme politiikkakin. Jauhetaan jonninjoutavista asioista ja jätetään todelliset ongelmat "lepäämään" ja toivotaan että aika korjaa
vääristymät.

Muuten olen sitä mieltä että vanha kilpilogo takaisin!

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Senior kirjoitti:
Allekirjoituskamaa. Älkää puhuko mistään muusta, kuin ongelmistamme! Puhe seis! Keskittykää ongelmiin! Levittäkää negaa! Haukkukaa poissaolijat! Turvat tukkoon, sillä eilenkin hävittiin! Sä olet mixu nasakka tapaus.

Lupaan avata heti otsikon menestyksestä kun sitä vaan tulee.
Jotenkin vaan kertoo Hifkin tilasta paljon se että puhutaan pelaajien ulkonäöstä, paidan logoista, mainoksista mutta ei juuri itse asiasta.

Muuten pitäiskö Opelin mainos saada Koffin tilalle takaisin?
Paluu juurille ja vielä alemmas.

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Caine kirjoitti:
Jotenkin Peto-logo on nykyaikaisempi ja lisäksi koko Suomi on sen hyväksynyt HIFKin imagoksi..
Mitä vikaa on vanhanaikaisuudessa? Lisäksi HIFK:n vaakuna kestää ajan hammasta erittäin hyvin.
Caine kirjoitti:
tarkoitan että ei ole epäselvää mikä joukkue on kyseessä jos tämän logon jossakin näet..
No vaakunalogossahan se olisi vielä vähemmän epäselvää, toki silti joku idiootti saattaisi vaikka luulla sitä MIFK:n logoksi...

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun kerran ollaan muutenkin palaamassa juurille, niin niihin HIFK-juuriin kuuluu olennaisena osana tämä upea Vaakuna. Kissat voi sitten roikkua tarvittaessa mukana vaikka olkapäissä eikä haittaa, vaikka kissalogo jäisi kokonaan pois.

Aika hyvä visio vuodelta 2005.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy