tilkka kirjoitti:Laittakaapas sivistymättömälle pojankoltiaiselle linkki, että millaiselta tämä vaakunalogo paita näyttää.
Yleensäkin miksi SM-liiga ei kiellä mainostamista paidoissa?
Tarviiko sen välttämättä olla ongelma, jos siitä keskustellaan?mixu kirjoitti:Hifkissä on aina kaikki epäolennainen tärkeämpää kuin itse se mitä kaukalossa tapahtuu.
Viime keväänä jauhettiin jostain viiksistä ja tähän logo-asiaan voisi sanoa että seon varmasti pienin Hifkin ongelmista tällä hetkellä mikä sitä rinnusta koristaa.
Schwalbe kirjoitti:Puhutaan vaakunasta, mutta eikö se ole oikeasti kilpi? Kovasti puhutaan kyseisessä leirissä jostain perinteistä, mutta edustusjoukkueen logoa kyllä vaihdellaan aina kun vähänkään alkaa siltä tuntumaan. Tämä vannemerkiltä anastettu kisuli on melko persiistä,
mixu kirjoitti:Hifkissä on aina kaikki epäolennainen tärkeämpää kuin itse se mitä kaukalossa tapahtuu.
Viime keväänä jauhettiin jostain viiksistä ja tähän logo-asiaan voisi sanoa että seon varmasti pienin Hifkin ongelmista tällä hetkellä mikä sitä rinnusta koristaa.
mixu kirjoitti:Hifkissä on aina kaikki epäolennainen tärkeämpää kuin itse se mitä kaukalossa tapahtuu.
Senior kirjoitti:Allekirjoituskamaa. Älkää puhuko mistään muusta, kuin ongelmistamme! Puhe seis! Keskittykää ongelmiin! Levittäkää negaa! Haukkukaa poissaolijat! Turvat tukkoon, sillä eilenkin hävittiin! Sä olet mixu nasakka tapaus.
Mitä vikaa on vanhanaikaisuudessa? Lisäksi HIFK:n vaakuna kestää ajan hammasta erittäin hyvin.Caine kirjoitti:Jotenkin Peto-logo on nykyaikaisempi ja lisäksi koko Suomi on sen hyväksynyt HIFKin imagoksi..
No vaakunalogossahan se olisi vielä vähemmän epäselvää, toki silti joku idiootti saattaisi vaikka luulla sitä MIFK:n logoksi...Caine kirjoitti:tarkoitan että ei ole epäselvää mikä joukkue on kyseessä jos tämän logon jossakin näet..
Kun kerran ollaan muutenkin palaamassa juurille, niin niihin HIFK-juuriin kuuluu olennaisena osana tämä upea Vaakuna. Kissat voi sitten roikkua tarvittaessa mukana vaikka olkapäissä eikä haittaa, vaikka kissalogo jäisi kokonaan pois.