Laine vie kyllä lähes kaiken mediahuomion Suomessa, se on kyllä erikoista. Maalinsylkijä on kuitenkin seitsemän pelin jälkeen yhtä monta kihausta pörssikärkeä perässä... Toisaalta taisi viime kaudellakin olla hidas startti, olis hienoa saada Lainekin näkyviin teksti-tv:n pistepörssisivulle Ahon ja Rantasen lisäksi!Tänäkin vuonna taitaa isoimmat otsikot mennä muille suomalaispelaajille, se sopii ihan hyvin.
Korjataan sen verran, että Ranen tehotilasto näyttää +14 ja herra on myös kyseisessä tilastossa koko liigan kärjessä.Rantanen latonut viime yönä tehot 1+3 voitto-ottelussa Ottawasta.
Rantanen siirtyi samalla NHL:n pistepörssin kärkeen tehoin 5+15. Pelattuja otteluita 11 ja tehotilasto +11.
Rauno on kohtuu mintissä tällä hetkellä.
Hillitysti on kirjoiteltu tänne meidän Mikosta, oman kylän Mikosta jonka esitykset ovat olleet oikeasti huikeita otsikoiden takana kun samalle sivulle palstassa mahtuu @tunsbe spekulaatio mahtumisesta änäriin. Katselin viime yön pelin. Ykköskenttä lämpeni hitaasti, mutta niin jälleen kerran nämä veljet pistivät ohitusvaihteen kirjaimellisesti (#29) päälle ja hoitivat homman kotiin. Todellakin Änärin ykköskenttä tällä hetkellä. Myös pisteiden valossa. Rantasesta on niin helppo pitää pelaajana, urheilijana sekä tyyppinä. Tekee työtä nöyrästi joukkueelleen eikä nosta itseään jalustalle. GO MIKKO!Toivottavasti nostetaan änäriin.
Viime vuoden harjotusleirillä oli Coloradon parhaimpia pelaajia yhdessä Landeskogin ja MacKinnonin kanssa. Pelas näiden herrojen kanssa samassa ketjussa.
Sitten ku tosipelit alko niin pyöri siel 3-4 ketjussa. Ei oikee paikka Mikolle.
Kakkosketjuun MacKinnonin tai Duchenen vierelle.
Kieltämättä aika vähän tekstiä on laitettu, oma viesti kuitenkin 5/2016.Hillitysti on kirjoiteltu tänne meidän Mikosta, oman kylän Mikosta jonka esitykset ovat olleet oikeasti huikeita otsikoiden takana kun samalle sivulle palstassa mahtuu @tunsbe spekulaatio mahtumisesta änäriin. Katselin viime yön pelin. Ykköskenttä lämpeni hitaasti, mutta niin jälleen kerran nämä veljet pistivät ohitusvaihteen kirjaimellisesti (#29) päälle ja hoitivat homman kotiin. Todellakin Änärin ykköskenttä tällä hetkellä. Myös pisteiden valossa. Rantasesta on niin helppo pitää pelaajana, urheilijana sekä tyyppinä. Tekee työtä nöyrästi joukkueelleen eikä nosta itseään jalustalle. GO MIKKO!
Joo siis kysyinkin ihan sen takia koska itse en tiedä. Vähän vaikea löytääkkään mistään tietoa nopeesti.@tunsbe Taisi olla muuan Saku Koivu joskus 95-96 pistepörssin kärjessä.
Joo siis kysyinkin ihan sen takia koska itse en tiedä. Vähän vaikea löytääkkään mistään tietoa nopeesti.
Kiitos tästä, eikä kyllä Koivu yllätä.
Jostain olin lukevinani, että Koivu 1996 ja Selänne 1998. Sitä en osaa sanoa, kuinka monen pelin jälkeisistä tilanteista on ollut kyse.Joo siis kysyinkin ihan sen takia koska itse en tiedä. Vähän vaikea löytääkkään mistään tietoa nopeesti.
Kiitos tästä, eikä kyllä Koivu yllätä.
Teemu Selänne johti työsulkukaudella 2012-2013 NHL:n pistepörssiä tehoin 2+2=4 yhdessä Jaromir Jagrin kanssa yhden pelatun kierroksen jälkeen.Jostain olin lukevinani, että Koivu 1996 ja Selänne 1998. Sitä en osaa sanoa, kuinka monen pelin jälkeisistä tilanteista on ollut kyse.
Aika kovaan ryhmään siis Mikko ittensä laittanu. Saas nähdä kuinka kauan pysyy.Aiemmin NHL:n pistepörssiä johti vuoden 1998 helmikuussa Teemu Selänne 68 pisteellä ja joulukuussa 1996 Saku Koivu 38 pisteellä