Mitä helvettiä sä nyt yrität epätoivoisesti vihjailla? Surkee trollaus.Voisiko toisella mantereella olla paremmat palautusjuomat?
Mitä helvettiä sä nyt yrität epätoivoisesti vihjailla? Surkee trollaus.Voisiko toisella mantereella olla paremmat palautusjuomat?
Mitä helvettiä sä nyt yrität epätoivoisesti vihjailla? Surkee trollaus.
Joo Rantanen unohti roinat jenkkeihin niin nyt ei kulje Helsingissä. Vai mitä yritit sanoa?Jaa trollaus.
Ei meidän junnut, muut vaan?
Joku siellä Rantasen pelistä puuttuu. Ja jonkun pelejä katselleen mielestä, oli pari heikkoa peliä jo ennen kisoja ahl:n puolella. Siitä voisi ajatella jotain, mutta vain ajatella. Kysymysmerkki siellä oli perässä.
Toisaalta Rantasella takana aika helvetin kova vuosi, jossain vaiheessa keho vaatii lepoa.
Joo Rantanen unohti roinat jenkkeihin niin nyt ei kulje Helsingissä. Vai mitä yritit sanoa?
Alkaa Rantanen heräilee ihan tosissaan. Ei vois parempaa kohtaa heräämiselle olla. Itteasias koko kenttä pyörittää nyt. Vielä kun PuLa-Aho sais pelin pyörimään. Ruotsi paineistaa tota kenttää tuplaten kovemmin.Paras erä Rantaselta mitä on näissä kisoissa pelannut. Vieläkin on tietysti käyttämätöntä kapasiteettia vaikka kuinka paljon.
Ilmeisesti Roy on nyt ainakin harkitsemassa Mikon toista tulemista lähiaikoina, mikäli jatkoajan uutiseen on uskominen. En minä mitään tässä viisastele, mutta kovin se minun ajatus alkukaudella teilattiin että Mikko keväällä nostettaisiin takaisin ylös.Jos Avs päättää Mikon Ahl:än lähettää he eivät tällä kaudella enää Mikkoa ylös tule nostamaan! Syynä tähän on tuloks-sopimus josta palaisi ensimmäinen vuosi. Etenkin jos avs:n meno jatkuu samaa rataa mitä se nyt on, ei yhden vuoden polttamisessa olisi mitään järkeä.
Muistanko oikein että chicago lähetti Teräväisen Jokereihin kaudeksi vastaavassa tilanteessa. Ja näin teki myös pittsburgh Kapasen kanssa. Toki nämä ovat aina pelaaja ja tapauskohtaista asioita joten vaikea verrata keskenään.
Harkitseminen ei vielä tarkoita mitään. Itse en edelleen usko Mikon nostoon. Siinä ei vain ole mitään järkeä. Eiköhän Sakic sitten viime kädessä kerro Roylle, ettei meidän kannata häntä nostaa. Paitsi jos niitä TOP-9 hyökkääjiä alkaa tippumaan telakalle, on asia eri, kuitenkaan sellaista tilannetta ei tällä hetkellä ole.Ilmeisesti Roy on nyt ainakin harkitsemassa Mikon toista tulemista lähiaikoina, mikäli jatkoajan uutiseen on uskominen. En minä mitään tässä viisastele, mutta kovin se minun ajatus alkukaudella teilattiin että Mikko keväällä nostettaisiin takaisin ylös.
Ei tarkoita ei. Ilmeisesti kuitenkin top ysistä ei tarvitse porukkaa edes tippua, mikäli lausuntoa niin haluaa tulkita. Pelasihan Ristolainenkin aikalailla puolet ja puolet ensimmäisestä kaudesta ja tästä johtuen kaverin soppari loppuu tähän kauteen. Mielestäni tuossa tapauksessakin tärkeämpää on se, että mies pelaa nyt helvetin hyvää lätkää, kuin se, että nyt joudutaan sorvaamaan sopparia vuotta aikaisemmin. En siis oikein usko tuollaisiin sopimuskikkailuihin, ei se homma vuodesta kiinni ole, siellä se on pelattava mikä eniten kehittää.Harkitseminen ei vielä tarkoita mitään. Itse en edelleen usko Mikon nostoon. Siinä ei vain ole mitään järkeä. Eiköhän Sakic sitten viime kädessä kerro Roylle, ettei meidän kannata häntä nostaa. Paitsi jos niitä TOP-9 hyökkääjiä alkaa tippumaan telakalle, on asia eri, kuitenkaan sellaista tilannetta ei tällä hetkellä ole.
Kyllä sen roolin tarttis olla sitten peliä kehittävä myöskin. Ei Mikkoa sinne kannata 5 minuutin peliajoille tai vielä pahempaa, poppareille istumaan nostaa. Kyllä se AHL tässä kohtaa isolla vastuulla on kaikkein järkevin ratkaisu Mikolle. Tai ehkä tuon kolme peliä vois käydä vielä haistamassa pois.Ei tarkoita ei. Ilmeisesti kuitenkin top ysistä ei tarvitse porukkaa edes tippua, mikäli lausuntoa niin haluaa tulkita. Pelasihan Ristolainenkin aikalailla puolet ja puolet ensimmäisestä kaudesta ja tästä johtuen kaverin soppari loppuu tähän kauteen. Mielestäni tuossa tapauksessakin tärkeämpää on se, että mies pelaa nyt helvetin hyvää lätkää, kuin se, että nyt joudutaan sorvaamaan sopparia vuotta aikaisemmin. En siis oikein usko tuollaisiin sopimuskikkailuihin, ei se homma vuodesta kiinni ole, siellä se on pelattava mikä eniten kehittää.
Toisessa pelissä sit taas tärähti hattutemppu.
No ei voi. Liian dominoiva. NHL:ssä sopivasti haastetta.Eihän ne Coloradon äijät kauaa voi Rantasta bussiliigan puolella makuuttaa, jos jälki on tuollaista.