Niin tai Niemelän paikalle? Jos vaan olis kondiksessa.Lelu aina vaihdosta kentälle Emingerin tilalle kun paine vastustajan päässä.
Joukkuekuvassa oli ainakin Marjamäen kanssa vierekkäin, joten ei varmaan kovin tulehtuneet välit ole. Tosin enpä minä asiasta saatikka tulehtuneista väleistä mitään tiedä, joten aika näyttää ja eteenpäin.
Eiköhän lelun ja pikun pelit Marjamäen Kärpissä ole pelattu, harmi kyllä.. Toisaalta olen kyllä iloinen paluusta huipulle ja mestaruudesta, mutta em ikonien viltittäminen masuhrien ja kähkösten tilalta kyllä pistää hiukka vituttamaan.
Kuuntelin tuon haastattelun Pedon Raapaisun nettisivuilta ja suoraan sanoen ei kyllä ihan vakuuttanut minua vaikka Lelu sanoikin noin.Tämän aamun Kalevassa Mikko Lehtonen sanoo:" Jos urani jatkuu, se jatkuu Kärpissä." Toimittaja Teemu Wilenius kirjoiitti, ettei Lehtonen pelannut pudotuspeleissä yhtään ottelua, koska ei ollut pelikuntoinen.
Ei muuta kuin nivusta kuntoon, kovaa kesätreeniä ja ura jatkukoon Oulun Kärpissä.
Muutenkin Lelun kommenteista kuulsi läpi vähän sellainen ettei ihan viitsinyt sanoa sitä mitä oikeasti ajatteli.
Kuuntelin tuon haastattelun Pedon Raapaisun nettisivuilta ja suoraan sanoen ei kyllä ihan vakuuttanut minua vaikka Lelu sanoikin noin.
Tarkkaan ottaen Lelu sanoi haastattelussa että "Jos ura jatkuu, niin toivotaan että se jatkuu Kärpissä sitten". Eli Wilenius referoi aika olennaisen osan pois haastattelusta. Muutenkin Lelun kommenteista kuulsi läpi vähän sellainen ettei ihan viitsinyt sanoa sitä mitä oikeasti ajatteli.
Eipä tämä jatkoajan haastattelu nyt ainakaan vähennä spekulointia siitä miksi Lehtonen oli pois loppukauden. Kyllähän tuosta paljon toki voi lukea, mutta jätetäänpäs tämä väliin, että herkkähipiäiset eivät vedä hernettä nenään.
Itse luulen tajuavani. Late on painottanut jatkuvasti sitä päivittäisen tekemisen laatua ja korkeaa tasoa. Sitä kaukalon ulkopuolella tapahtuvaa panostusta ja nälkää. Esimerkiksi Kvetonilla ei niitä työhanskoja kädessä ollut.
Tuossa periaatteessa on toki se toinenkin puoli. Eli taitavimmat eivät välttämättä pelaa vaan ne jotka tekevät eniten duunia.
Eipä tämä jatkoajan haastattelu nyt ainakaan vähennä spekulointia siitä miksi Lehtonen oli pois loppukauden. Kyllähän tuosta paljon toki voi lukea, mutta jätetäänpäs tämä väliin, että herkkähipiäiset eivät vedä hernettä nenään.
Jatkoajan juttu ei ainakaan selventänyt mitään ja samaan aikaan vaimo kirjoittelee netissä miten vaikeaa on ollut ja elämä ottanut lujille ym. Haiskahtaa muulta kuin fyysiseltä vaivalta, jos nyt arvailla tahtoo.