Onhan näistä flopeista ennenkin päästy eroon, Luomala ja ne muutamat Tsekit jne jne. Luulen että toimistolla tehdään töitä ja tarjotaan Lehtosta Sveitsiin tai jonnekin muualle. Täysin käyttökelvoton pelaaja koko kauden.
Vittu tää mies on paska. Lisäksi en jaksa käsittää tuota Suikkasen käsittämätöntä luottoa mieheen, kun haetaan tasoitusta niin miksi helvetissä tämä yhden maalin yli 20 peliin tehnyt äijä on jäällä? Jotenkin hankala käsittää että Lehtonen on tehnyt Ruotsissa parhaalla kaudellaan yli 30 maalia kaudessa.
Eniten harmittaa tässä se, että jos hän menisi nyt johonkin joukkueeseen, missä saisi paineet pois omasta pelistä, tulos voisi olla aivan toisenlainen. Eikä tämä ole ihan ensimmäinen kerta Kärpissä, kun näin käy. Toiset kestää sen paineen, mikä Oulussa on ja toiset ei.
os ne vedot menisi aina maalia kohti, niin varmasti Kärpissäkin olisi jo kohtuullinen määrä kasseja tehtynä. Mutta kun nuo vedot menee ihan mihin sattuu, niin pelaaja on täysi turhake ja varmaan nuo epäonnistumiset on sitten aiheuttanut yliyrittämisen, mikä johtaa siihen, että ei syötetä kiekkoa kaverille, joka on paremmassa paikassa sekä varsinkin niihin lukuisiin virheisiin, mistä monet on näkyneet sitten tulostaulun väärällä puolella.
https://www.youtube.com/watch?v=sgdiwVaPglc (Linkki vie kyseisen miehen tähtihetkiin viitisen vuotta takaperin)
Jumankauta kun löytää nätisti kiekko vielä ylähyllylle tuohon aikaan. Ei ole uskoa samaksi mieheksi kyllä tätä tämän kauden Lehtosta. Jos tuon kauden Lehtonen olisi tällä hetkellä kärpissä, maalisarakkeessa voisi olla se 20 kaappia. Itseluottamus on oltava tällä hetkellä täysin nollissa, ei mies voi laukaisutaitoaan viidessä vuodessa täysin kadottaa. Ei vaikka minkälaisia loukkaantumisia olisi ollut tuon jälkeisillä sesongeilla.
Karut tilastot tältä kaudelta, selkeästi eniten laukauksia koko joukkueesta: 1 maali, 89 laukausta, laukaisu% 1,1.
Huomattavaa on myös se, ettei heppu nykyään juurikaan jää harjoitusten jälkeen laukomaan, vaan häipyy ensimmäisten joukossa suihkuun. Esimerkiksi Nikke laukoi kiekkoja sisään useampanakin päivänä toissa viikolla samalta paikalta, josta laukoi maalin kaakonkulman kiertueella.
Jos näin on, niin eiköhän herra aika pian nähdä leipäjonossa jossain päin Oulua. Käykää sitten heittämässä lantti! Siitä saa syöttöpisteen.Lehtosta seuratessa ei voi välttyä ajatukselta, että hänelle on sorvattu tulospalkkaukseen perustuva sopimus. Niin hanakasti herra hakee omia ratkaisuja, ilman tarkoitustakaan syöttää.
Ei ole Lehtosella helppoa. En tiedä onko Lehtonen ainoa Kärpissä kun tuskailee tuon asian kanssa, mutta meillä täällä Raumalla saman asian kanssa tuskailee kolme tulosyksikön pelaajaa, Gagnon (17 O, 0+7), Saarela (8 O, 0+2), Lähteenmäki (17 O, 1+0). Jokaiselta näistä on odotettu huomattavasti enemmän, etenkin Gagnonilta ja Saarelalta. Lähteenmäki oli Lukkoon tullessaan kahdella edellisellä kaudella tehnyt yhteensä 88 ottelussa 26 maalia ja 53 pinnaa, joten kaiketi hänkin nauttii tulosyksikön palkasta. Nyt on Lukossa takana Liiga pelejä saman verran ja pinnoja kasassa yhteensä 20. Lehtosesta vielä sen verran, että ennen kun sopimuksensa Kärppiin teki, niin huhuttiin myös Lukkoon.Täytyy kyllä sanoa, että tehottomuus Mikko Lehtosen kohdalla on kyllä jotain "sormin kosketeltavaa". Äijällä taitaa olla melkoinen oranki harteilla? Itse olen tyytyväinen näkemääni Lehtosen liikkeeseen ja työntekoon. Tehottomuus maalipaikoissa on mielestäni Lehtosen ainoa miinus. Lisäksi viime peleissä olen nähnyt Lehtosen otteissa jo pientä turhautumista omasta tehottomuudestaan. Nämä ovat konkretisoituneet 2 min jäähyinä. Kokonaisuutena: onhan tämä aika perseestä katsoa Bambi Lehtosen pelaamista! Jos Lehtonen olisi tehnyt sen 7-10 maalia tähän mennessä, ei olisi mitään onfelmia. Nyt kun maalisaldoa koristelee se 1 [yksi] vaivainen maalimerkintä, on kyseessä ongelma. Toisaalta: edelliskausien perusteella jotain tälläistä tehottomuutta Lehtosen kohdalta sopi odottaakin.
.
Just näin ja tätä tukee tilastotkin. Kun syyskuun kuudessa pelissä tuli yksi pikkukakkonen, niin lokakuun 10 pelissä niitä tuli jo 8 kpl. Aika moni sellaisia turhia mailalla säheltelyitä ja hyökkäyspään jäähyjä. Toki parit helpot siellä mukana. Nämä jäähyt ei kuitenkaan palvele joukkuetta ja turhautuminen kääntyy joukkueelle miinukseksi aivan kuten Pulkkisella keväällä, mistä syystä tippui leijonien kokoonpanosta. En usko, että Bambi on joukkueen kalleimmasta päästä. Edellisten kausien tehottomuus on vähentänyt ottajia, vaikka orastavaa potentiaalia siellä lienee kun kaikki natsaa. Aikalisällä mennään Kärppienkin suhteen ja jos ei onnistumisia ala tulla maajoukkuetauon jälkeen, niin varmaan kaikkien kannalta parempi etsiä uutta seuraa.Täytyy kyllä sanoa, että tehottomuus Mikko Lehtosen kohdalla on kyllä jotain "sormin kosketeltavaa". Äijällä taitaa olla melkoinen oranki harteilla? Itse olen tyytyväinen näkemääni Lehtosen liikkeeseen ja työntekoon. Tehottomuus maalipaikoissa on mielestäni Lehtosen ainoa miinus. Lisäksi viime peleissä olen nähnyt Lehtosen otteissa jo pientä turhautumista omasta tehottomuudestaan. Nämä ovat konkretisoituneet 2 min jäähyinä.
Vaihtaiskohan Lukko Lehtosen Gagnoniin päikseen? Gagnonin pelihalut voisivat Oulussa kenties herätä kun pääsisi Albertin ja Pyörälän kanssa samaan kenttään.