Mikkelin Jukurit kaudella 2022–2023

  • 567 345
  • 3 712
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Olen ymmärtänyt että monasti maalivahtien soppareissa on määritelty rooli ja sen myötä tulevien pelien määrä. Olisiko Fränän sopparissa siis kirjaukset suuntaan ykkösmaalivahti ja aloittaa esim 45 pelissä runkosarjassa. Kaarlehdolla sitten hänen roolin mukaiset kirjaukset.

Onko jollain parempaa tietoa onko asia oikeasti näin, vai olenko nähnyt vain unta asiasta?

Edit: Tänään kelpaa vain 3 pistettä, kaikki sen alle pettymys!
 
Viimeksi muokattu:

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hyvä ja ennen kaikkea äärettömän (sanos Mertsi) tärkeä voitto. Eipä tuossa kolmannessa sitten lopulta isompaa hätää tullut missään vaiheessa. Nyt vaa peukut ylös, ettei Nässenille tullut pitkää huilia.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Huh-huh...pakit jättää Kantolan ihan vapaaksi maalin kulmalle ja siitä maali. Se oli ihan jonkun muu syy kuin maalivahdin.
Etukulmassa aukko, siellä ei pitäisi olla. Pakkien vika ehdottomasti että oli vapaana maalin edessä mutta siitä kohtaa ei kiekolle pitäisi tilaa olla.
 

Lepii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Etukulmassa aukko, siellä ei pitäisi olla. Pakkien vika ehdottomasti että oli vapaana maalin edessä mutta siitä kohtaa ei kiekolle pitäisi tilaa olla.
Etukulmassa aukko? Tilanteessa se oli takakulma. Välillä ihmetyttää tuollaiset kommentit. Täydellinen merkkausvirhe, noista paikoista hyökkääjän pitää tehdä.
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Tuohimaa pääsi helpolla hyvän ja jämäkän puolustuspelaamisen takia. Ei kyllä oikein testattu ollenkaan. Maali minkä päästi oli se legendaarinen läpiveto. Näitä ei vaan voi päästää näin helpolla. Tuohimaan maali ennenkaikkea. Toki pelasti yhden oikeinkin näyttävän maaliyrityksen avauserässä. Niin kuin todettu helppo oli iltapuhde.

Aaltoselta alkaa kuoriutua kevvään pelaaja. Toki nyt oli varaa, kun voittosarakkeessa on ruksi. Huuhtasen kentälle ja Mäkiselle plussat. Toivottavasti verkot heiluu useamminkin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Etukulmassa aukko? Tilanteessa se oli takakulma. Välillä ihmetyttää tuollaiset kommentit. Täydellinen merkkausvirhe, noista paikoista hyökkääjän pitää tehdä.
Eikös Kantola saanut syötön maalin takana, tuo kiekon itse maalin kulmalle / eteen, Tuohimaa liikkunut oikein jo syötön mukana kulmalle peittämään mutta johonkin jäi aukko. Vai muistanko tilanteen aivan väärin?
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Oli kyllä ehjin ja vahvin esitys kautta linjan, mitä olen tällä kaudella Jukureilta nähnyt. Ja kyllä, jopa Tuohimaa pelasi tänään vakuuttavasti. Jokinenkin kiitteli matsin jälkeen pelaajia sitoutuneisuudesta. Tällä linjalla kun jatketaan, ei suurta huolta pitäisi olla ketään vastaan. Mutta siltikin toivoisin Kaarlehdolle vähän enemmän startteja!
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Oli kyllä ehjin ja vahvin esitys kautta linjan, mitä olen tällä kaudella Jukureilta nähnyt. Ja kyllä, jopa Tuohimaa pelasi tänään vakuuttavasti. Jokinenkin kiitteli matsin jälkeen pelaajia sitoutuneisuudesta. Tällä linjalla kun jatketaan, ei suurta huolta pitäisi olla ketään vastaan. Mutta siltikin toivoisin Kaarlehdolle vähän enemmän startteja!
Olen samaa mieltä Jukurien esityksestä, mutta samaan hengenvetoon täytyy todeta, että KalPa oli yllättävän vaisu.
Täytyy myös muistaa vanhat RD:n viisaudet, ettei tarvitse olla hyvä, kunhan on paras paikalla olleista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös