Tarkoittanet Kaarlehtoa?Aikamoinen perseen näyttö kyllä Tuohimaalle. Koppi tarttuu ja näytöt hyviä muttei pääse pelaamaan.
Tarkoittanet Kaarlehtoa?Aikamoinen perseen näyttö kyllä Tuohimaalle. Koppi tarttuu ja näytöt hyviä muttei pääse pelaamaan.
Ei tarvitse. Täältä viestit mennee tiedetysti ja selkokielellä ao. tietoon. Vai meneekö faktat sittenkään?Free Kaarlehto-tifoa kehiin?
Oden,Tuomaala ja Tuohimaa 8v ja aivan liian iso cap hit. Uskoisin kuitenkin että Harjun loppukauden sopimus tulee julki. Toiveissa tietenkin team Sedät.Tänään julkaistaan jatkosopimuksia ensi kaudelle. Veikkauksia? Ainakin Jormakalle toivon itse jatkoa.
Mäkiselle vuoden jatko, näin kertoili Hakkarainen Mossen grillissä.Tänään julkaistaan jatkosopimuksia ensi kaudelle. Veikkauksia? Ainakin Jormakalle toivon itse jatkoa.
Tämähän on erinomainen juttu!Mäkiselle vuoden jatko, näin kertoili Hakkarainen Mossen grillissä.
Kantola kävi taklaamassa keskialueella laidan vieressä. Nässen yritti väistää, mut ei ihan päässyt alta pois. Vaikutti että seurauksena jonkilainen alavartalovamma.Nässen loukkaantunut? Todella paha menetys.
Ässiä vastaan torjuntaprosentti 96,3% ja nyt 93,3%. Kyllä noilla prosenteilla ilkeää jo pelailla.Tärkeät 3pistettä jää Mikkeliin. Alkaako fränäkin lämmitä? Spartan vieras pelistä asti omaan silmään hyvää ja varmaa peliä häneltä
Tärkeitä koppeja mutta maali meni kyllä Franssin piikkiinTärkeät 3pistettä jää Mikkeliin. Alkaako fränäkin lämmitä? Spartan vieras pelistä asti omaan silmään hyvää ja varmaa peliä häneltä
Huh-huh...pakit jättää Kantolan ihan vapaaksi maalin kulmalle ja siitä maali. Se oli ihan jonkun muu syy kuin maalivahdin.Tärkeitä koppeja mutta maali meni kyllä Franssin piikkiin
Etukulmassa aukko, siellä ei pitäisi olla. Pakkien vika ehdottomasti että oli vapaana maalin edessä mutta siitä kohtaa ei kiekolle pitäisi tilaa olla.Huh-huh...pakit jättää Kantolan ihan vapaaksi maalin kulmalle ja siitä maali. Se oli ihan jonkun muu syy kuin maalivahdin.
Etukulmassa aukko? Tilanteessa se oli takakulma. Välillä ihmetyttää tuollaiset kommentit. Täydellinen merkkausvirhe, noista paikoista hyökkääjän pitää tehdä.Etukulmassa aukko, siellä ei pitäisi olla. Pakkien vika ehdottomasti että oli vapaana maalin edessä mutta siitä kohtaa ei kiekolle pitäisi tilaa olla.
Eikös Kantola saanut syötön maalin takana, tuo kiekon itse maalin kulmalle / eteen, Tuohimaa liikkunut oikein jo syötön mukana kulmalle peittämään mutta johonkin jäi aukko. Vai muistanko tilanteen aivan väärin?Etukulmassa aukko? Tilanteessa se oli takakulma. Välillä ihmetyttää tuollaiset kommentit. Täydellinen merkkausvirhe, noista paikoista hyökkääjän pitää tehdä.
Olen samaa mieltä Jukurien esityksestä, mutta samaan hengenvetoon täytyy todeta, että KalPa oli yllättävän vaisu.Oli kyllä ehjin ja vahvin esitys kautta linjan, mitä olen tällä kaudella Jukureilta nähnyt. Ja kyllä, jopa Tuohimaa pelasi tänään vakuuttavasti. Jokinenkin kiitteli matsin jälkeen pelaajia sitoutuneisuudesta. Tällä linjalla kun jatketaan, ei suurta huolta pitäisi olla ketään vastaan. Mutta siltikin toivoisin Kaarlehdolle vähän enemmän startteja!