Siirtyykö nyt Hpk ottelu?Kappas, puoli tuntia tuon minun viestin jälkeen näköjään! No, sitten suuntana perjantainen HPK-peli!
Siirtyykö nyt Hpk ottelu?Kappas, puoli tuntia tuon minun viestin jälkeen näköjään! No, sitten suuntana perjantainen HPK-peli!
Hyvä että siirtyi. Todennäköisemmin maaliskuulla pääsee Ikiomalle yleisöäkin.Siirtyykö tämä TPS peli nyt nimenomaan sen takia, että heiltä puuttuu niin paljon pelaajia tällä hetkellä ja keskiviikko tulisi liian nopeasti vastaan?
Ohjaa aikuisviihdettä.Joku kyseli, mitä on Krivokrasovin vastuulla valmennuksessa.. kolme aika nättiä esimerkkiä on nähty Vaasassa.
Otteluketjufoorumilta löytyy erilliset otteluseurannat aina mutta varmasti ihan hyvä vaihtoehto olisi täällä olla "Pelipäivpn pulinat"ketjuJäätävää YV.tä. Olisiko mitään jos tekisi oman ketjun tällaiseen ottelun aikaiseen kommentointiin? Varsinkin nyt rajoitusten aikaan kun ihmiset katsoo pelit kotona, itse katson kyllä pääosin muutenkin kun olen muulla paikkakunnalla nykyään.
OK. Enpä edes huomannut tuollaista otteluseurannat keskustelua ja aika hiljaista näyttää siellä olevan. Olen vasta aloittanut tällä palstalla keskustelun, Lappeenrannassa kun ei tällä kaudella saa ymmärrettävistä syistä jääkiekosta oikein millään keskustelua aikaan..varsinkaan Jukureiden peleistäOtteluketjufoorumilta löytyy erilliset otteluseurannat aina mutta varmasti ihan hyvä vaihtoehto olisi täällä olla "Pelipäivpn pulinat"ketju
Kyllä, mutta olisiko tämän kokonaisuuden rakentaminen ollut mahdollista ilman OJ:ta?Ei pelkästään OJ... On siellä muillakin valmennuksessa ollut onnistumisia.
OJ, Krivokrasov, Surenkin, Tarvainen ja Hyvärinen.. kehut sinne mihin ne kuuluu. Päällikkö on tietysti tuonkin ryhmän päällikkö, mutta esim. Krivo on laittanut YV:n paraatikuntoon ja Tarvainen tekee maalivahteja.Pakko tulla huuteleen. Aivan mieletöntä tekemistä. Joukkuekin on varmasti nyt tasokkain Jukurit ikinä mutta kyllä kai tässä O.J:ta pitää osoitella monella tapaa? Ei sentään samalla tapaa kuin tummempaa O.J:ta aikanaan.
Enpä pitäisi ihmeenä, mikäli kärkinelikko olisi runkosarjan jälkeen HIFK, Tappara, Ilves ja Jukurit.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa. Meiltä muutama laituri poppareille/pihalle ja Idols tähti tilalle?Brad Lambert lähti JYPistä.
Syksyllähän neuvottelut meidän kanssa olivat jo käsittääkseni lähes maalissa. Olisiko nyt sitten saatu maaliviivakin ylitettyä?