Mikkelin Jukurit kaudella 2021–2022

  • 582 461
  • 2 936

Constantini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Siirtyykö tämä TPS peli nyt nimenomaan sen takia, että heiltä puuttuu niin paljon pelaajia tällä hetkellä ja keskiviikko tulisi liian nopeasti vastaan?
 

Slash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jäätävää YV.tä. Olisiko mitään jos tekisi oman ketjun tällaiseen ottelun aikaiseen kommentointiin? Varsinkin nyt rajoitusten aikaan kun ihmiset katsoo pelit kotona, itse katson kyllä pääosin muutenkin kun olen muulla paikkakunnalla nykyään.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jäätävää YV.tä. Olisiko mitään jos tekisi oman ketjun tällaiseen ottelun aikaiseen kommentointiin? Varsinkin nyt rajoitusten aikaan kun ihmiset katsoo pelit kotona, itse katson kyllä pääosin muutenkin kun olen muulla paikkakunnalla nykyään.
Otteluketjufoorumilta löytyy erilliset otteluseurannat aina mutta varmasti ihan hyvä vaihtoehto olisi täällä olla "Pelipäivpn pulinat"ketju
 

Umi84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kurpitsapää on kyllä symppis valmentaja. Vetelee kiviä pelaajien kanssa maalien jälkeen kuin olisi itsekin pelaaja :D Luulen, että OJ on aivan omassa kastissaan ryhmähengen luomisessa ja muutenkin näyttää kaikki hommat toimivan mallikkaasti. Hienoa Jukurit!
 

Slash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Otteluketjufoorumilta löytyy erilliset otteluseurannat aina mutta varmasti ihan hyvä vaihtoehto olisi täällä olla "Pelipäivpn pulinat"ketju
OK. Enpä edes huomannut tuollaista otteluseurannat keskustelua ja aika hiljaista näyttää siellä olevan. Olen vasta aloittanut tällä palstalla keskustelun, Lappeenrannassa kun ei tällä kaudella saa ymmärrettävistä syistä jääkiekosta oikein millään keskustelua aikaan..varsinkaan Jukureiden peleistä
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kolmea pinnaa haettiin. Kaksi tuli hyvän toisen erän ja nättien rankkareiden avulla. Ei tuohon nyt pettynyt voi olla. Sport pelasi ajoittain todella hyvin ja meillä oli kuitenkin jo viikon kolmas peli.

Puistolalle tästä pelistä erityisbonukset. Upeaa kautta pelaa! Samaa pitää sanoa Petrus Palmusta, taattua laatua. 14 maalilla kapteeni on nyt jaetulla kolmostilalla liigassa ja pistepörssissä 34 pojoa oikeuttaa toiseksi.
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Vähän nihkeätä ollut viime peleissä. Kuntopuntarissa tiputaan jo alaspäin. Onko syy nihkeyteen kova reenijakso joka huipentuu parille viimoselle pelikuukaudelle? Luu kurkkuun.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuntuu oudolta sanoa, että olipa keskiarvoa heikompi viikko pisteiden valossa. 2 voittoa (3p ja 2p) ja tappio.

Laittaa samalla hymyilyttämään, kun näin voi sanoa.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Pakko tulla huuteleen. Aivan mieletöntä tekemistä. Joukkuekin on varmasti nyt tasokkain Jukurit ikinä mutta kyllä kai tässä O.J:ta pitää osoitella monella tapaa? Ei sentään samalla tapaa kuin tummempaa O.J:ta aikanaan.

Enpä pitäisi ihmeenä, mikäli kärkinelikko olisi runkosarjan jälkeen HIFK, Tappara, Ilves ja Jukurit.
 
Viimeksi muokattu:

Gameson

Jäsen
Toki tärkeää, että huonommallakin pelillä vieraissa irtoaa pisteitä. Siitä kuitenkin miinus, että kahden maalin takaa pääsee kolmannessa erässä tasoihin. Ehkä hieman huonoa tuuriakin, ja Sportilla ripaus onnea matkassa.

Jarkko Immonen on muuten huimassa neljän ottelun maaliputkessa. Palmu ja Puistolakin huippuvireisiä.

Ensi viikolla pelit HPK:ta ja JYPiä vastaan kotona. Nyt Jukurit saa treenata Mikkelissä, eikä tarvitse matkustella.

Näistä peleistä pitäisi jo täysiä potteja napata, että Jukurit pysyy kotietutaistelussa mukana. Pudotuspelipaikka on jo lähes selvä asia, mutta varmasti kaikki katselevat tällä hetkellä myös joukkueessa niitä korkeampia sijoja.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Pakko tulla huuteleen. Aivan mieletöntä tekemistä. Joukkuekin on varmasti nyt tasokkain Jukurit ikinä mutta kyllä kai tässä O.J:ta pitää osoitella monella tapaa? Ei sentään samalla tapaa kuin tummempaa O.J:ta aikanaan.

Enpä pitäisi ihmeenä, mikäli kärkinelikko olisi runkosarjan jälkeen HIFK, Tappara, Ilves ja Jukurit.
OJ, Krivokrasov, Surenkin, Tarvainen ja Hyvärinen.. kehut sinne mihin ne kuuluu. Päällikkö on tietysti tuonkin ryhmän päällikkö, mutta esim. Krivo on laittanut YV:n paraatikuntoon ja Tarvainen tekee maalivahteja.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Varmaan kiinni lähinnä pappa-Lambertista, mihin syksyistenkin neuvotteluiden huhuttiin kariutuneen. Jos uskoo että pojan urakehitykselle (ja toki kehitykselle kiekkoilijana) on paras kun antaa ammattilaisten tehdä työnsä, niin kyllähän Brad varmasti Jukureihin mahtuisi ja siitä edelleen OJ:n opeilla tarunhohtoiseen.
 

Gameson

Jäsen
Vähän luulen, ettei Jukureissa edelleenkään, varsinkaan nyt, voida luvata kärkiketjujen peliaikaa ja ylivoimavastuuta.

Veikkaisin, että menee Kanadan yliopistosarjaan.

Edit. Timo Kunnari kertoo Twitterissä Hakkaraisen sanoneen, ettei Lambert tule Mikkeliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös