Kiitos kommentoinnista. Onneksi olkoon Jukureiden tärkeästä voitosta. En defensoi, vaan kannustan. Harvinaista nykyään täällä.Eikä elä. Älä viitsi defensoida.
Kiitos kommentoinnista. Onneksi olkoon Jukureiden tärkeästä voitosta. En defensoi, vaan kannustan. Harvinaista nykyään täällä.Eikä elä. Älä viitsi defensoida.
Ei, ei ja ei. Kyse ei ole ollenkaan tuosta. Luulin jo hetken, että ymmärsit, mistä tässä ihmeessä on kyse. Väärässä olin.Todellinen ihme on vedellä 1.71/ppo kotoisessa liigassa. Joopa joo.
Eipä kukaan taida ymmärtää tämän ketjun todellista tarkoitusta. Tai ainakaan ne, ketkä elävät tässä todellisuudessa.Ei, ei ja ei. Kyse ei ole ollenkaan tuosta. Luulin jo hetken, että ymmärsit, mistä tässä ihmeessä on kyse. Väärässä olin.
Mikä ihme?Tämä ihme elää edelleen vastoinkäymisistä huolimatta.
Tätä juuri tarkoitin sillä, ettei muutkaan ymmärrä mikä tämä "ihme" on. Ja tuossahan se vastauskin samalla tuli.Mikä ihme?
Ihme on, että Suikkanen on vielä valmentaja ja Aho on suojatyöpaikallaan. Jos tätä tarkoitat niin kyllä, ihme elää vielä.
Alkuun sanon, että pidän kovin kirjoitustyylistäsi. Ytimekkäissä viesteissäsi on aina oma tunnelmansa. Itse asiasta olen erimielinen, sillä Kärpät on aivan tarpeeksi kova, jotta sopivaan taistelutahtoon ja uhoon on vara.Uho ja pullistelu ilman että siellä puserossa on oikeasti jerkkua, on hyvin surullista katsottavaa. Pätee nakkikioskeilla ja kiekkokatsomoissa.
Mielestäni on surullista, jos uskaltaa taistella ja uhota vain silloin, kun on täysin ylivertainen.Viimeisillä divarikausilla oli aihetta pullistella kun tiedettiin potentiaali, joka sittemmin päästiin näyttämäänkin. Nyt ei ole mitään aihetta.
Mielestäni on surullista, jos uskaltaa taistella ja uhota vain silloin, kun on täysin ylivertainen.
Haasteet verratuna kolmeen edelliseen kauteen ovat olleet massiivisen kokonaisvaltaiset. On myös itsestään selvää, ettei kausi ole sujunut niin hyvin kuin pohjoisen jättiläiseltä voisi odottaa. Ymmärrän erittäin hyvin kritiikin ja sen, mistä se kumpuaa. Olen oikeasti tyytyväinen, että mahdollisia epäkohtia nostetaan esille. Ihmettelen vain, että sitä pitää tehdä jokaisessa ketjussa. Koko Kärppäosio on muuttunut haasteiden keskellä itkukuoroksi. Mitä tulee tuohon kysymykseesi, niin siihen olen vastanut jo aiemmin tänään varsin kattavasti.Herra/rouva @McTorso, mistä saat tämän positiiviuden ellet oikeasti sulje silimiäsi nykymenolla ja hypi tasajalkaa kun palstaveljet eivät hurraa nykyiselle Kärppä-joukkueella, joka on vitsi kolmeen edelliseen kauteen verrattuna?
Ei nyt ehkä ihme, mutta kohtuullinen suoritus tuolta joukkueelta kuitenkin. Kauden alusta laskettunahan vain kolme kärkijoukkuetta ovat vetäneet yli tuon pistekeskiarvon. Itselleni ei ole ollenkaan vaikea kuvitella, että Kärpät olisi ilman syksyn vastoinkäymisiä voinut kyetä tähän nyt viime aikoina nähtyyn tasoon kauden alusta alkaenkin, kun ei tässä nyt tosiaan mitään maagisia otteita tuohon keskiarvoon ole tarvittu. Alkukausi vaan meni niin huonosti, ettei tämä taso nyt enää tietysti riitä tätä kautta pelastamaan. Siihen vaadittaisiin yli kahden pisteen keskiarvoa eli jotain Tapparan tasoa, mikä nyt ei näistä lähtökohdista liene realismia.Todellinen ihme on vedellä 1.71/ppo kotoisessa liigassa.
Kärpät on kyllä nyt oikealla sijallaan kun ylempänä olevia vastaan ei ole jurikaan pärjätty mutta alempana olevia vastaan on. Pistekeskiarvo voi olla sen "mikkelin ihmeen" jälkeen mikä tahansa mutta samat suoritukset näitä kärki/alapään jengejä vastaan ovat jatkuneet kuten alkukaudesta, siihen ei ole tullut muutosta!Ei nyt ehkä ihme, mutta kohtuullinen suoritus tuolta joukkueelta kuitenkin. Kauden alusta laskettunahan vain kolme kärkijoukkuetta ovat vetäneet yli tuon pistekeskiarvon. Itselleni ei ole ollenkaan vaikea kuvitella, että Kärpät olisi ilman syksyn vastoinkäymisiä voinut kyetä tähän nyt viime aikoina nähtyyn tasoon kauden alusta alkaenkin, kun ei tässä nyt tosiaan mitään maagisia otteita tuohon keskiarvoon ole tarvittu. Alkukausi vaan meni niin huonosti, ettei tämä taso nyt enää tietysti riitä tätä kautta pelastamaan. Siihen vaadittaisiin yli kahden pisteen keskiarvoa eli jotain Tapparan tasoa, mikä nyt ei näistä lähtökohdista liene realismia.
Onnistuneesti täällä on kyllä oikein porukalla lytätty ja vesitetty tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus. Onpahan saatu tästäkin negatiivisuusketju niinkuin kaikista muistakin ketjuista.
Väitän kyllä, että jos alkukauden heikoimmissa vaiheissa oltaisiin edes niitä häntäpään joukkueita voitettu samaan tahtiin kuin viime aikoina, niin kyllä kovasti kuuden joukon taistelussa mukana oltaisiin.Kärpät on kyllä nyt oikealla sijallaan kun ylempänä olevia vastaan ei ole jurikaan pärjätty mutta alempana olevia vastaan on. Pistekeskiarvo voi olla sen "mikkelin ihmeen" jälkeen mikä tahansa mutta samat suoritukset näitä kärki/alapään jengejä vastaan ovat jatkuneet kuten alkukaudesta, siihen ei ole tullut muutosta!
Itse voin kyllä kohta jättää viestittelyn tämän (turhan) ketjun osalta, mutta kuten on jo moneen kertaan mainittu monen näppiksiltä, niin mikä helvetti tässä on mikään ihme ollut missään vaiheessa? Se tässä ei mene jakeluun kovinkaan monella. Jokaisen pelin jälkeen heitellään näitä "Nyt ollaan pelattu 1.7 pisteen keskiarvolla ihmeen jälkeen...". Mikkelissä päättyi jääkiekko-ottelu 5.12.2016 lukemin 1-7, mikä on jääkiekossa hyvinkin mahdollinen lopputulos, vaikkakin suurilukuinen, mutta ei sentään ihme, jolle täytyy perustaa oma ketju keskustelufoorumille.
Ääääh. Antaa olla.
Älkää nyt takertuko tuohon "ihme" sanaan. Kyllä joillakin on keittänyt kattila pahasti yli tällä foorumilla.
Mun mielestä on ollut ihan mielenkiintoista seurata kuinka tuon Mikkeli pelin jälkeen on Kärpillä mennyt. Kyllä se peli parantui tuon ottelun jälkeen ja se on fakta. Valitettavasti suoritukset ailahtelee edelleenkin liikaa. Itse olin aika varma, että Kärpät kuuden joukkoon kipuaa, mutta valitettavasti nyt näyttää sen suhteen huonolta.
Näinhän se on mennyt. Mahdollisuus hurjaan loppukiriin on kuitenkin kaikesta huolimatta olemassa. Askel eteenpäin on jo otettu. Nyt se vaatii seuraavan askeleen, tai paremminkin loikan. Ei tämä nyyhkyttämällä parane. Koko Kärppäosio on täynnä valitusta ja luovuttamista. Kaipaan muuta. Kaipaan taistelutahtoa.Aikalailla näin. Parannusta tuli ja runsasmaalisiakin pelejä. On ollut orastavaa toivoa ja valoa tunnelin päässä. Itse en ole varsinaisesti uskonut kuuden joukkoon kipuamiselle. Sille tasolle ei vaan ole koskaan päästy. Ja eilinen osoitti, ettei päästäkään. Joukkueen olisi pitänyt kammeta itsensä ainakin lähes Jypin tapaiseen nousukiitoon. No eipä ole kammennut.
Näinhän se on mennyt. Mahdollisuus hurjaan loppukiriin on kuitenkin kaikesta huolimatta olemassa. Askel eteenpäin on jo otettu. Nyt se vaatii seuraavan askeleen, tai paremminkin loikan. Ei tämä nyyhkyttämällä parane. Koko Kärppäosio on täynnä valitusta ja luovuttamista. Kaipaan muuta. Kaipaan taistelutahtoa.
Haastan sinut ja kaikki ne nimimerkit, joilla vielä toivonkipinä elää, vaikkakin pikimustan hiilloksen alla piilossa, kannustamaan Kärpät ihmeeseen. Mitä menetettävää meillä on? Tehdään tästä ketjusta kannustusketju. Ketju, jossa luotetaan omaan joukkueeseen kunnes viimeinen pillin vihellys on kuulunut. Kyllä kai jokaisella jääkiekkojoukkueella tuollainen ketju pitää olla. Tulta munille!
Näinhän se on mennyt. Mahdollisuus hurjaan loppukiriin on kuitenkin kaikesta huolimatta olemassa. Askel eteenpäin on jo otettu. Nyt se vaatii seuraavan askeleen, tai paremminkin loikan. Ei tämä nyyhkyttämällä parane. Koko Kärppäosio on täynnä valitusta ja luovuttamista. Kaipaan muuta. Kaipaan taistelutahtoa.
Haastan sinut ja kaikki ne nimimerkit, joilla vielä toivonkipinä elää, vaikkakin pikimustan hiilloksen alla piilossa, kannustamaan Kärpät ihmeeseen. Mitä menetettävää meillä on? Tehdään tästä ketjusta kannustusketju. Ketju, jossa luotetaan omaan joukkueeseen kunnes viimeinen pillin vihellys on kuulunut. Kyllä kai jokaisella jääkiekkojoukkueella tuollainen ketju pitää olla. Tulta munille!