Mike Wirll - JYP-hyökkääjä

  • 29 303
  • 152

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kimmo kirjoitti:
Ihan asiallinen kirjoitus omasta näkökulmastasi.
Kiitos vain, mutta huomautuksesi kirvoitti minut taas ihmettelemään maailmaa.
Mitä oikein tarkoitat? Onko kirjoitukseni poikkeuksellisen asiallinen ollakseen minun kirjoittama? Pitäisikö minun pyrkiä yleensä kirjoittamaan toisten näkökulmista - vaikka teidän - jotta asiapitoisuus säilyisi? Välillä minun on hieman vaikea käsittää lähimmäisiäni, suokaa anteeksi tämäkin OT.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Pakkipari kirjoitti:
Ylläri.

Wirllin hankinta oli täysin ymmärrettävä. Joukkueella meni huonosti ja paine hankintaa kohtaan oli suuri. Wirll oli halpa pelaaja ja tehnyt ihan kohtuulliset tehot ECHL:ssä. Sitä en tiedä miten agentti markkinoi pelaajaa, mutta kuulemma Niinimäen suhteilla Miksa Mäkelään oli myös hieman osuutta tähän siirtoon. Itse Mike Wirll oli JYPissä pelaaja, joka oli kohtuullinen käsistään ja omasi hyvän pelinlukutaidon. Laukaus oli miehellä kohtuullinen, mutta liike ei ollenkaan riittänyt tälle tasolla. Ehkä kapeammassa kaukalossa liike vielä riitti, mutta ei isommassa eurooppalaisessa kaukalossa. Riski oli kuitenkin pieni JYPille ja tällä siirrolla saatiin mm. kannattajille hetken mielenrauha.. "Ne edes yrittää tehdä jotain siellä seurajohdossa" oli varmasti monella tunne kun Wirllin siirto julkistettiin. Näin jälkikäteen on kuitenkin helppo sanoa että Wirll oli turha mies. Minusta ei ollut, joskaan ei myöskään sellainen kaveri mitä kaivattiin.

Itse olen lähinnä sitä mieltä, että tälläisesta "puulaaki" liigasta sm-liigan vauhtiin totuttelemaan hankittu pelaaja ei voi olla perusteltu, mikäli Mike olisi aloittanut kauden alusta asti joukkueessa olisi hän saattanut päästä vauhtiin mukaan.

Eihän joukkueella ollut muistaakseni edes hirveästi loukkaantumisia aivan loppukaudesta, joten tähänkään rakoon ei mies mielestäni sovi.
 

Moosehead

Jäsen
jukiapina kirjoitti:
Itse olen lähinnä sitä mieltä, että tälläisesta "puulaaki" liigasta sm-liigan vauhtiin totuttelemaan hankittu pelaaja ei voi olla perusteltu, mikäli Mike olisi aloittanut kauden alusta asti joukkueessa olisi hän saattanut päästä vauhtiin mukaan.

ECHL:n kutsuminen puulaakiliigaksi osoittaa kirjoittajalta verratonta jääkiekon tuntemusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös