Toivola kasaa unelmiensa nippua, näemmä.
Miettikääpä mitä tapahtuu, kun Toivola heittää jäälle ketjun Ben-Amor-Jacina-Toporowsky-Siklenka-Alen. Veikkaisin, että viittä metriä lähemmäs Vehasta ei ole asiaa.
Toivola kasaa unelmiensa nippua, näemmä.
Miettikääpä mitä tapahtuu, kun Toivola heittää jäälle ketjun Ben-Amor-Jacina-Toporowsky-Siklenka-Alen. Veikkaisin, että viittä metriä lähemmäs Vehasta ei ole asiaa.
Kyllä mä luulen, että Forsbacka sieltä kaikesta huolimatta löytyy.Miettikääpä mitä tapahtuu, kun Toivola heittää jäälle ketjun Ben-Amor-Jacina-Toporowsky-Siklenka-Alen. Veikkaisin, että viittä metriä lähemmäs Vehasta ei ole asiaa.
Mutta meltäpä löytyykin kovin ikinä missään Tuukka Mäkelä. Vapise Siklenka!Tämän pätkän perusteella Siklenka voisi menestyksekkäästi haastaa Helgenkin.
Tämän pätkän perusteella Siklenka voisi menestyksekkäästi haastaa Helgenkin. Kovanyrkkisyyden lisäksi miehellä näyttää olevan kova pää, eli iskunkestävyys on kovaa luokkaa.
Helge saapuukin Jokeripaidassa sopivasti Lukon ensimmäiseen kotiotteluun la 15.9...
Se mikä kiinnitti omaan silmään huomiota, on se, että hyvin pysyi kaveri pystyssä vaikka välillä satoi nyrkkiä kuin kryyniä.Tässä vähän Mike Siklenkan näytteitä ilman hanskoja:
Kyllä mä luulen, että Forsbacka sieltä kaikesta huolimatta löytyy.
Voi olla, että noutaja (=Siklenka) tulee äkkiä eikä muista Ässien pojista ole paljon taustatukea ;-) Rehellisesti sanottuna tuota viisikkoa vastaan on monella pojalla paskat housuissa.
No joo voisi tuollainenkin mennä, mutta itse näkisin kokeilemisen arvoiseksi viisikon Semir-Topo-Tuomainen-Viitanen-Siklenka. Tuo "509" voisi olla oikeasti jo paha pideltävä nykyisillä kokkusäännöillä. En kyllä vakiokokoonpanoksi laittaisi, mutta välillä voisi pistää nuo viisi vähintään satakiloista pörräämään vastustajan päätyyn. Mikä on parasta, niin pojat osaavat vielä pelatakin.Rehellisesti sanottuna tuota viisikkoa vastaan on monella pojalla paskat housuissa.
Tervetuloa vaan Kuopioon, meillä on laittaa kentälle vastaan "The Bunch of 170's": Virtala-Junnila-Kiiskinen-Alastalo-Partanen. Ai mikä päähän kohdistunut taklaus?No joo voisi tuollainenkin mennä, mutta itse näkisin kokeilemisen arvoiseksi viisikon Semir-Topo-Tuomainen-Viitanen-Siklenka.
No jaa, viimekaudella pakkien pistepörssin viides ja maalipörssin kolmas(saarela teki peräti 12 pistettä enemmän) . En nyt sanoisi alhaisiksi pistemääriksi kun kyse roolipelaajasta ja ei tuo Ruotsin divarin taso niin huonokaan ole. Mutta pistelinkoa ei tosiaan haeta.Pistelinkoa tästä tuskin haetaankaan, sen verran alhaiset nuo miehen lukemat ovat "kunnon liigoista" (esim. AHL).
Tuo Siklenka näyttää noiden pätkien perusteella melko isolta, mutta vastaavasti kankealta kaverilta. Pistelinkoa tästä tuskin haetaankaan, sen verran alhaiset nuo miehen lukemat ovat "kunnon liigoista" (esim. AHL).
Jos liike ja pelitaidot siltä osin mitä vaaditaan riittävät liigatasolla, niin kerää toki varmasti ison nipun jäähyminuutteja.
Minkälaista roolia kaavailit tuolle Alénille tuossa koostumuksessa? Maalinteko ilmeisesti?
Uteliaisuus iski
Mistä lähteestä tämä tieto puolestatoista miljoonasta on peräisin ja mitä siihen sisältyy? Joku toinenkin on sellaista jossakin toisessa ketjussa huhuillut
siis viime VUODEN?
Lukon tilikausihan on kalenterivuosi eikä pelikausi
Tämän pätkän perusteella Siklenka voisi menestyksekkäästi haastaa Helgenkin. Kovanyrkkisyyden lisäksi miehellä näyttää olevan kova pää, eli iskunkestävyys on kovaa luokkaa.
Helge saapuukin Jokeripaidassa sopivasti Lukon ensimmäiseen kotiotteluun la 15.9...
höh, jotakin rajaa:) Hele on Hele ja sitä ei tiputa sm-liigassa kukaan... Sen sijaan patapaitaa voi olla seinällä paikallismatseissa:D