Mainos

Mike Siklenka ja Greg Jacina Lukkoon

• 88 338
  • 334
Tila
Viestiketju on suljettu.

Korinekki

Jäsen
Yksi ensikauden hitaimmista/kädettömimmistä pakistoista on ainakin kasassa. Tosin askelmerkkien osuessa käy kipeästi..

Joka tapauksessa sen voi sanoa, että ensi kauden pakisto ei missään nimessä voi olla viime kauden vastaavaa heikompi. Olkoon linja mikä tahansa.
Mielenkiintoiset hankinnat joka tapauksessa, eikä missään nimessä paperilla ainakaan heikompi kuin Rullier-Peters kaksikko.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun ei pelaajista mitään etukäteen osaa sanoa niin mielikuvien varassa joudutaan elämään. Esimerkiksi kun verrataan Siklenkaa ja Rullieria, niin kyllä minä mieluummin tämän jälkimmäisen olisin Lukossa nähnyt. Johtuu varmaan siitä että Lukko on niin kovasti häntä tammikuusta saakka jahdannut ja kahdesti hän on Lukolta livistänyt.

Onko joku nähnyt Siklenkan pelaavan muuten kuin noissa JooToopen pätkissä? Että tietäisi vähän kertoa siitä kovaksi kehutusta laukauksesta jotain, tai että pääseekö mies luistimilla mihinkään?

Päähänlyöntitaito on tietysti plussaa, mutta ensisijaisesti odottaisin hänen pelaavan jääkiekkoa täällä.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Radekille voi sanoa, että meillä on tehty sopimuksia sellaisten pakkien kanssa, joilla on sentään molemmat polvet vielä tallella.

Pitääkin ottaa Pahi pieneen haastatteluun, ja kysellä tästä Siklenkasta vähän lisäinfoa. Sitten voin tulla tänne kertomaan, pitääkö Kivenmäen sairastaa flunssaa kaikissa keskinäisissä kohtaamisissa, vai voiko osallistua peliin.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Radekille voi sanoa, että meillä on tehty sopimuksia sellaisten pakkien kanssa, joilla on sentään molemmat polvet vielä tallella.

Pitääkin ottaa Pahi pieneen haastatteluun, ja kysellä tästä Siklenkasta vähän lisäinfoa. Sitten voin tulla tänne kertomaan, pitääkö Kivenmäen sairastaa flunssaa kaikissa keskinäisissä kohtaamisissa, vai voiko osallistua peliin.

Eiköhän Siklenka katsele sivusta, kun Mave hänet kahvittaa... (vitsi, älkää ottako hernettä nenään)

Lukon sentteri tilanne on aika mielenkiintoinen, ilmeisesti Toivola tekee Saarenheimosta ykkösen ja Viinanen tai Janica on kakkossentteri. Aikamoinen heikennys viime talveen.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kuten Viitasen Mikko?
Väärässä ketjussa ollaan, mutta Mikolta löytyy edelleen molemmat polvet kaikkine osineen. Kyseessä oli varotoimenpide, joka toivottavasti takaa sen, että saa pelattua ensi kauden loppuun siitä alkaen, kun lääkäri luvan antaa.
TosiFani kirjoitti:
Eiköhän Siklenka katsele sivusta, kun Mave hänet kahvittaa... (vitsi, älkää ottako hernettä nenään
Ihan vierestä, sanoisin. Kyseessä on kolmiodraama plankki, Kivenmäki, Siklenka. Kokonaisleveys ei tässä kasassa ole kovin suuri. Ja Kivenmäen liike on käytännössä katsoen nolla.

Lukon sentteri tilanne on aika mielenkiintoinen, ilmeisesti Toivola tekee Saarenheimosta ykkösen ja Viinanen tai Janica on kakkossentteri. Aikamoinen heikennys viime talveen.

Ennakkoon on aina hyvä tuomita. Eipä tainnut Ässäfaneilla paljon positiivista sanottavaa ennakkoon olla vuosi sitten Strakasta ja Saarenheimostakaan.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Onnittelut hyvistä hankinnoista! Siklenka vaikuttaa parivaljakosta äkkiseltään mielenkiintoisemmalta, iso ukko, fyysisyyttä löytyy ja myös pisteitä osaa tehdä.. varmasti olisi kelvannut myös muihin seuroihin.

Aikamoista lihasmuuria lukko väsää ensi kaudelle..

Katsellaan. :)

Tumpula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko. Vaan ei ne huonoja ole muutkaan...
Mielenkiintoinen paketti Lukolla. Paha odottaa yhtään mitään pelaajilta, jotka eivät ole pelanneet vielä otteluakaan. Olisi toki Rullieriltakin voinut odottaa yhtä, jos toista, mutta ehti jo ennen kauden alkua livistää. Eikä loukkaantumisista tiedä mitään. Sen verran kuitenkin voi sanoa, että kun Siklenkan otteita katselee ja tilastoja lukee, niin kyllä mies lämätäkin osaa ja on ehkä enemmän Ässien ja HIFKin näköinen pelaaja, mutta tällaista taidettiin tosiaan viime kaudella Lukossa kaivata.

O'Brienista en tiedä mitään, mutta lienee enemmän peruspakki, jolta voinee jonkinlaisia tehojakin odottaa.

Greg Jacina ja Warren Peters ovat molemmat kysymysmerkkejä. Mitä näitä ukkeleita joskus EHM-pelissä ottanut omiin joukkueisiinsa, niin eipä kumpikaan ole isommin tehoilleet. Ehkä tässä haetaankin joukkueen profiilin kannalta jotain muuta kuin tehoja. Työrauhaa, esimerkkiä ja kehitysmahdollisuutta omille? Peters taisi olla A- tai C-merkillä varustettu, samoin Jacinalla näyttäisi olevan kapteenin velvollisuuksia takana. Joukkuepelaajia siis. Aika näyttää, mutta paha on sanoa yhtään mitään siitä kumpi näistä hyökkääjistä on parempi.

Kanukkinelikko itseasiassa näyttää kaikenkaikkiaan aika kovanyrkkiseltä. Kolme näistä pelaajista tykkää fyysisestä pelistä eikä kahta kertaa mieti, jos on tanssiin lähdettävä. Se mikä sitten on kokonaissaldo Lukon kautta ajatellen, se varmaankin nähdään sitten vasta kauden edetessä. Toivotaan parasta.

Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Greg Jacina ja Warren Peters ovat molemmat kysymysmerkkejä. Mitä näitä ukkeleita joskus EHM-pelissä ottanut omiin joukkueisiinsa, niin eipä kumpikaan ole isommin tehoilleet. Ehkä tässä haetaankin joukkueen profiilin kannalta jotain muuta kuin tehoja. Työrauhaa, esimerkkiä ja kehitysmahdollisuutta omille? Peters taisi olla A- tai C-merkillä varustettu, samoin Jacinalla näyttäisi olevan kapteenin velvollisuuksia takana. Joukkuepelaajia siis. Aika näyttää, mutta paha on sanoa yhtään mitään siitä kumpi näistä hyökkääjistä on parempi.

Kanukkinelikko itseasiassa näyttää kaikenkaikkiaan aika kovanyrkkiseltä. Kolme näistä pelaajista tykkää fyysisestä pelistä eikä kahta kertaa mieti, jos on tanssiin lähdettävä. Se mikä sitten on kokonaissaldo Lukon kautta ajatellen, se varmaankin nähdään sitten vasta kauden edetessä. Toivotaan parasta.

Varsikin Warren Peters tulee olemaan melkoinen kysymysmerkki, koska ei tule pelaamaan Lukossa kaudella 2007 - 2008 yhtään peliä. NHL jne...

Myös Greg Jacina tulee olemaan mielenkiintoinen peluri Lukossa. Korvaako hän Warren Petersin, vai onko jopa parempi ??? Nähtäväksi jää...

Siklenkan kontolle jäänevät mahdolliset fyysiset näytöt, joskin Jacina saattaa yllättää tällä sektorilla ? O'Brien luultasti keskittyy pelaamiseen, ja Toporowskihan ei totusti saa tapella.

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Varsikin Warren Peters tulee olemaan melkoinen kysymysmerkki, koska ei tule pelaamaan Lukossa kaudella 2007 - 2008 yhtään peliä. NHL jne...

Myös Greg Jacina tulee olemaan mielenkiintoinen peluri Lukossa. Korvaako hän Warren Petersin, vai onko jopa parempi ??? Nähtäväksi jää...

Siklenkan kontolle jäänevät mahdolliset fyysiset näytöt, joskin Jacina saattaa yllättää tällä sektorilla ? O'Brien luultasti keskittyy pelaamiseen, ja Toporowskihan ei totusti saa tapella.

Tassahan on muuten hyvat ainekset kaikkien selittelyjen aitiin, jos joulukuussa tarvotaan syvalla suossa. Tatahan on totuttu aiemmin kuulemaan noiden isompien seurojen piirista.

"Kyl meki sit jos NHL ei olis viany parhait miahii. Byyh"

Noh silloin joulukuussa tosiaan ollaan paljon viisaampia. Paljon luottavaisemmalla mielella nyt kuitenkin itse olen. Nayttaa meinaa paljon paremmalta nuo kanukit rosterissa. Nuo slaavilaisneidit kun on itsea aina vahan epailyttaneet, vaikka siella sitten valilla jotain Strakoja joukossa olisikin. Tosin itse juuri viimekaudella odotin juuri Strakasta sita floppaajaa joten tanavuonna en aio ennen peleja sen kummempia arvioita antaa.

Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Tassahan on muuten hyvat ainekset kaikkien selittelyjen aitiin, jos joulukuussa tarvotaan syvalla suossa. Tatahan on totuttu aiemmin kuulemaan noiden isompien seurojen piirista.

"Kyl meki sit jos NHL ei olis viany parhait miahii. Byyh"

Noh silloin joulukuussa tosiaan ollaan paljon viisaampia. Paljon luottavaisemmalla mielella nyt kuitenkin itse olen. Nayttaa meinaa paljon paremmalta nuo kanukit rosterissa. Nuo slaavilaisneidit kun on itsea aina vahan epailyttaneet, vaikka siella sitten valilla jotain Strakoja joukossa olisikin. Tosin itse juuri viimekaudella odotin juuri Strakasta sita floppaajaa joten tanavuonna en aio ennen peleja sen kummempia arvioita antaa.

En mää tuota juttuani millään 'byyh sinne menivät'-meiningillä kirjoittanut.

Kas kun mulla ei ole mitään 'nähtyä näkemystä' NHL:n kaappaamista Petersistä ja Rullierista.

En siis aio joulukuussa mitään selitellä, kävi Lukon niin tai näin.

Päinvastoin. Toivon, notta Jacina ja Siklenka menestyvät SM-liigassa paremmin, kuin odotettiin Rullierin ja Petersin menestyvän.

Slaaveista olen samaa mieltä. Straka oli tosi hyvä peluri, mutta asenteensa floppasi tärkeimmällä hetkellä menneellä kaudella. Tulevalla kaudella en odota näkeväni vastaavaa tapausta.

ASENNE !

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
En mää tuota juttuani millään 'byyh sinne menivät'-meiningillä kirjoittanut.

Kas kun mulla ei ole mitään 'nähtyä näkemystä' NHL:n kaappaamista Petersistä ja Rullierista.

En siis aio joulukuussa mitään selitellä, kävi Lukon niin tai näin.

Päinvastoin. Toivon, notta Jacina ja Siklenka menestyvät SM-liigassa paremmin, kuin odotettiin Rullierin ja Petersin menestyvän.

Slaaveista olen samaa mieltä. Straka oli tosi hyvä peluri, mutta asenteensa floppasi tärkeimmällä hetkellä menneellä kaudella. Tulevalla kaudella en odota näkeväni vastaavaa tapausta.

ASENNE !

Juu lahinna pilke silmakulmassa tuon heitin. Sain vaan tuosta kirjoituksestasi hyvan aasinsillan. Mitaan henkilokohtaista tuo ei todellakaan ollut, joten pyydan anteeksi jos se niin oli luettavissa.

Huumorilla lienee tuon Tumpulan viestikin hoystetty, tai sitten perjantain saunakaljoja on ollut jokunen alla sekoittamassa konteksteja. Tosin nuo EHM analyysit lienevat tassa vaiheessa kiekkokautta ihan yhta patevia kuin kaikki muutkin.

Uusien pelaajien ja koko joukkueen menestykseen uskotaan taallakin, eika takkia kaanneta oli tulos sitten mika tahansa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän päivän lehdessä lukee jotta Greg Jacina saattaa pelata Pitsissä. Hän ja Toporowski tulevat Raumalle pari päivää ennen turnausta.

Siklenka ja O'Brien eivät turnauksessa pelaa.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukon joukkue näyttää mielestäni vähintäänkin hyvältä. Puolustukseen saatiin hyvä annos fyysisyyttä ja käsiä . Ylivoimapelin kannalta rightin puolen kovaa laukova pakki on hyvä juttu. Nyt pakistosta löytyy pari kovaa paukuttajaa ylivoimalle Viitasen ja Siklenkan muodossa. Siklenkan statsit ovat kovat, vaikka kolme viimeistä kautta ei kovissa sarjoissa ole pelannutkaan. Siltikin pisteet ovat kovat pakille ja NHL-pelitkin kertovat jostain. Mulle jäi sellainen olo, että Peters olisi ollut astetta Jacinaa parempi, mutta kuka näistä tietää.

Nyt on ainakin liigan selvästi fyysisin joukkue ja suippokorvia tullaan heittelemään kuin märkiä rättejä. Yksi vinkuhinkuintiaani ja pelottavat katseet eivät valitettavasti vastusta tarjoa.

Hyvä mieli jäi näistä hankinnoista. Ensi kaudella Raumalla ainakin laidat paukkuvat ja hauista näytellään. Se ei ole väärin.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Onnittelut Lukolle todella mielenkiintoisista hankinnoista, molemmat olisin kovin mielelläni Ässissäkin nähnyt. Kumpainenkin varmasti ottaa paikkansa kotiyleisön suosikkeina, mikäli nyt eivät karkaa edeltäjiensä tavoin valtameren toiselle puolelle.

Tulis nyt meillekin joku kovan luokan tekijä tälle osastolle niin saatais paikallismatseihin kunnon meininkiä.

Korinekki

Jäsen
Mulle jäi sellainen olo, että Peters olisi ollut astetta Jacinaa parempi, mutta kuka näistä tietää.

Tämän päivän Satakunnan Kansassa Mika Toivola kertoilee olevansa näihin uusiin miehiin niin tyytyväinen kuin vaan tässä tilanteessa voi olla. Toivola toteaa myös, että Jacina saattaa olla jopa parempi vaihtoehto kuin Peters.

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Mike Siklenkasta pitää sen verran sanoa että äsken vasta kun nuo hänen tietonsa hockeydb:stä poimin, niin huomasin hänen olevan puolustaja. Minä olen aina pitänyt häntä hyökkääjänä... Maaleja hän on tehnyt pakiksi aika paljon, mm. kolmella täydellä kaudella enemmän kuin antanut syöttöjä. Lienee pelannut jossain vaiheessa uraansa kyllä myös hyökkääjänä, mä luulen.

Juu kyllä on entinen power forwardi kyseessä. Tosin pelasi jo Seattlessa pakkina ainakin jo kaudella 98-99. Tämä hfboardsilta poimittua tietoa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kumpainenkin varmasti ottaa paikkansa kotiyleisön suosikkeina, mikäli nyt eivät karkaa edeltäjiensä tavoin valtameren toiselle puolelle.

Oliko sekin nyt tämän päivän Länsi-Suomessa, tai sitten Satakunnan Kansassa, jossa olleesta jutusta ainakin minä sain sen käsityksen että Siklenkan ja Jacinan pelaamista Lukossa ei estä edes NHL. Niin kauan on tietysti epävarmuutta ilmassa, kun miehet vielä kotomaassaan harrastavat kirjailija Veikko Huovisen sanoin "sensuaalipuuhia", mutta eivätköhän nuo Raumalle rantaudu.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Siklenkalla on myös tehot pysyyneet plussan puolella viimeisinä kausina ja se onkin posittivinen lisä tuohon kunnioitettavaan jäähymäärään. Eiköhän Vehanen saa olla nyt aika rauhassa maalillaan.

Jacinan hankinnan myötä vahvistuu taas käsitys siitä että puolustuspelaamiseen satsataan.

Kaiken kaikkiaan tosi tyytyväinen nähin hankintoihin.

Epsri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivottavasti herrat esittäytyisivät edukseen ja olisi myös pelillisesti lukolle tärkeitä eikä ainoastaan tulisi tänne sikailemaan ja pätkimään porilaisia.

Viimeksi muokattu:

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
Onnittelut täältä Savosta mielenkiintoisille hankinnoille.
Siklenkasta saitte todella kovan taklaajan takalinjoille ja varsinkin kovan tykin ylivoimalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.