Itse olen ainakin lähtökohtaisesti tyytyväinen, että tilanteeseen mikä padassa on valloillaan reagoitiin nyt ennen maajoukkuetaukoa ja kauden kulkuun pyritään vaikuttamaan... ja mitä tulee tarpeisiin, joita joukkueessa on, täällä pelaa jo kahdeksaan kentälliseen senttereitä, Kerälältä ja Saarelalta on vielä ulosmittaamatta paljon ja Kärjelle soisi ihan peli-ilmeen ja onnistumisien puolesta näyttöpaikkaa korkeammalta. Hyökkäyksessä noin yleisesti ei ole minkäänlaista kilpailua ja kaikenlaisilla otteilla on saanut pitää paikkansa. Heddenin tulo ja Ryanin paluu tuo tämän kilpailuelementin mukaan isolla kädellä ja kenelläkään, joka haluaa pelata ei ole varaa minkäänlaiseen löysäilyyn. Heddenistä on vaikea sanoa juuta tai jaeta ennen kuin on peliäkään nähnyt, mutta uskoisin kyllä olevan enemmän pelimies mitä Smith tai Hansen jollaisia on pohjois-Amerikka pullollaan. Ryan - Saarela/Kerälä/Kärki - Hedden siinä mun toive. Kiilholma voi vaikka siirtyä popcorn-osastolle määrittelemättömäksi ajaksi.