Nyt on varmaan taas aika nostaa tätä ketjua ylös. Mielenkiinnolla odotan miltä Ässien meno näyttää tulevina viikkoina, nähdäänkö jonkinlaista pientä muutosta esim. hyökkäyspelaamisessa ja oman alueen puolustamisessa.
No olet sinäkin näköjään erehtyväinen. Minua kun opastettiin, että Ässät on pelannut Aho/Kotka -kiekkoa, josta olen kyllä itse henkilökohtaisesti eri mieltä ja täysin Ahon kiekolla ollaan menty.Tässä vaiheessa kautta on vaikea tehdä suuria muutoksia pelaamiseen. Ensi viikon jälkeen on viikon tauko peleistä, jolloin Kotkaniemi pystyy jotain pieniä juttuja harjoituttamaan, mutta eiköhän tämä kausi mennä Ahon kiekolla.
Ei, vaan on jo nyt kaikenmaailman ketjukaveri- ja varausnumerojutuilla.Onnea Kotkaniemelle! Toivon välitöntä Ässien menestystä, sillä ei tarvita montaa tappiota, kun on jo joidenkin hampaissa ja pysyvästi.
No olet sinäkin näköjään erehtyväinen. Minua kun opastettiin, että Ässät on pelannut Aho/Kotka -kiekkoa, josta olen kyllä itse henkilökohtaisesti eri mieltä ja täysin Ahon kiekolla ollaan menty.
No niinpäs onkin...no eipä yllätä yhtään. Nyt toivottavasti on eri nimimerkit kuin Ahon suolaamisessa, ettei mene toistamiseksi tarinat...tai toisaalta voisi copy/pastella vetää vanhoja, niin ei tarvii keksiä uutta.Ei, vaan on jo nyt kaikenmaailman ketjukaveri- ja varausnumerojutuilla.
Samaiset havainnot on tehty paikan päälläkin. Eiköhän se homma hänen osaltaan näkyvämmäksi muutu. Mites muuten peluuttaminen jatkossa, eikös Kotkaniemi peluuttanut pakkeja ja ketäs hyökkääjiä peluutti, Aho vai Niittynen?Mielenkiintoista nähdä mitä nyt tapahtuu. Ruudun perusteella apuvalmentajana Kotkaniemi on ollut vaihtoaitiossa aika passiivinen, jos huutelee niin huutelee tuomareille ja vastustajan pelaajille. Omille ei hirveästi näytä ohjeita jakelevan. Nyt kun nousee päävalmentajaksi niin muuttuuko tyyli vai pysyykö jääkaappina penkin takana? Selviää jo ensi viikolla...
Miku parka kun porukalla on jo valmiiksi jotain ennakko-odotuksia jostain avautumisista lehdistötilaisuuksissa yms. Varmasti jokainen elää tunteella tietyissä tilanteissa, mutta tuskin toista tuon Mestisvideon tapaista avautumista tulee oikeasti olemaan.
Itse ainakin toivoisin että Miku antaisi laulaa juurikin niin paljon kun lähtee, mikäli on tarvetta. Johan sen näki eilenkin miten hapanimelä Peksi Virta parkui tuomareille ottelun alussa ja loput 55 minuuttia menikin enemmän Virran toiveiden mukaan. Näin se tässä sarjassa menee, muutama kaveri vie näitä raitapaitoja kuin pässiä narussa eikä pelkkä hikinen duuni jäällä näytä riittävän pisteiden tavoittelussa.
Pelin aikana varmasti elää mukana. Mutta tuo lehdistötilaisuuksissa avautuminen on sellainen kortti että sen käyttäminen jatkuvasti näyttää vain säälittävältä. Joskus vaan klasi tulee niin täyteen että väkisinkin läikkyy yli. Uskoisin että juuri tälläisessä on Mikun vahvuus. Tietää huomattavasti montaa muuta paremmin miten kuuluu reagoida missäkin tilanteessa. Eikä varmasti mene jatkuvaksi huutamiseksi. Huutaa kuuluu asiasta muttei kukaan jaksa kuunnella sitä kahta kautta vaan se alkaa näkymään pelisuorituksissa.Itse ainakin toivoisin että Miku antaisi laulaa juurikin niin paljon kun lähtee, mikäli on tarvetta. Johan sen näki eilenkin miten hapanimelä Peksi Virta parkui tuomareille ottelun alussa ja loput 55 minuuttia menikin enemmän Virran toiveiden mukaan. Näin se tässä sarjassa menee, muutama kaveri vie näitä raitapaitoja kuin pässiä narussa eikä pelkkä hikinen duuni jäällä näytä riittävän pisteiden tavoittelussa.
No pariin ketjuun sen jo ehditkin minuutin sisään julistaa. Minulta taas täysi luotto ja saa harjoitellaan rauhassa tän kauden ja ensi kaudella sitten pankin räjäytykseen. Ei ole kuitenkaan mitään suorituspaineita. Kaikki on plussaa mitä nykyisestä sijasta petraa. Niin sekaisin tuo ryhmä on. Eihän tuossa Jykälle outoja pelaajia ollut kuin Taimi ja Huhtanen. Kaikkia muita Aho veti perässään lähes kaksi kautta ja muut on halunnut joukkueeseen. Salmisesta ei niin lukua.Itselläni ei luottoa Kotkaniemeen ole, toivottavasti osoittaa toisin.
No pariin ketjuun sen jo ehditkin minuutin sisään julistaa. Minulta taas täysi luotto ja saa harjoitellaan rauhassa tän kauden ja ensi kaudella sitten pankin räjäytykseen. Ei ole kuitenkaan mitään suorituspaineita. Kaikki on plussaa mitä nykyisestä sijasta petraa. Niin sekaisin tuo ryhmä on. Eihän tuossa Jykälle outoja pelaajia ollut kuin Taimi ja Huhtanen. Kaikkia muita Aho veti perässään lähes kaksi kautta ja muut on halunnut joukkueeseen. Salmisesta ei niin lukua.
Nyt alkaa uusi aikakausi. Muilla se peli on kuitenkin enemmän tai vähemmän kuosissa. Paremmin kuitenkin kuin Ässillä.
Näin kirjoitin ja se on mun mielipide. Mitä tulee tahtoon, niin sitä voi olla vaikka kuinka paljon sen silti vaikuttamatta mihinkään.Harjotellaan rauhassa ja ei suorituspaineita? Eipä oo kovat odotukset pudotuspelejä kohti menevän joukkueen valmentajalta. Kotkaniemi on pyörinyt täällä tällä erää yhtä kauan kuin Ahokin ja nyt nostettu pitkäaikaisen ystävänsä osa-avustamana ykköseksi. Kai siinä pieni näytön paikka kuitenkin on.
Erityisesti mikäli argumentoidaan Ahon olleen dominoiva, vastuussa kaikesta ja Kotkaniemen täys statisti. Antas luottoa ja uskoa ettei olla sitouduttu vuosiks täysin tahdottomaan kiekon kerääjään.
Huomasin tämän ketjun ja sopi paremmin tänne niin en jaksanut poistella toista viestiä, syvästi anteeksi siitä.No pariin ketjuun sen jo ehditkin minuutin sisään julistaa. Minulta taas täysi luotto ja saa harjoitellaan rauhassa tän kauden ja ensi kaudella sitten pankin räjäytykseen. Ei ole kuitenkaan mitään suorituspaineita. Kaikki on plussaa mitä nykyisestä sijasta petraa. Niin sekaisin tuo ryhmä on. Eihän tuossa Jykälle outoja pelaajia ollut kuin Taimi ja Huhtanen. Kaikkia muita Aho veti perässään lähes kaksi kautta ja muut on halunnut joukkueeseen. Salmisesta ei niin lukua.
Nyt alkaa uusi aikakausi. Muilla se peli on kuitenkin enemmän tai vähemmän kuosissa. Paremmin kuitenkin kuin Ässillä.
Siis kaikkea hyvää Kotkaniemelle ja toivotaan uutta nousua sekä menestystä.
Lähinnä tässä on ihmetelty otettua riskiä, jossa homman lässähtäessä romahtaa niin Kotkaniemen lähtöasetelma tuleviin kausiin kuin myös Korpisalon asemakin.
Kotkaniemellä on nyt do or die tilanne, jossa homman natsatessa hän pääsee hyvästä liidosta ponnistamaan 2019 ja 2020 kausiin, joilta voi odottaa kovia tuloksia tai lässähtäessä hän pääsee Iipin ja Härtsyn perään liian suureen vastuuseen nostettujen saunakaverien listaan mononkuva perseessään 2019.
Tuolta toisesta ketjusta siirrettynä.Hyvä kirjoitus Harri Laiholta päivän Sk:ssa! Aho on huippuvalmenta, siitä ei tarvitse edes keskustella. Kuitenkon itsellä täysi luotto, että Kotkaniemen alaisuudessa saadaan joukkueesta täysi teho irti. Niinkuin Laihon kolumnissa mainitaankin, Kotkaniemen lätkä perustuu rohkeuteen ja hyökkäävyyteen, niin herättää omassa päässä kyllä toivon kipinän tulevasta.