madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Jos se olisi riittävästi, Kotkaniemi olisi saanut jo aiemmin kenkää.
Rosendahl on ollut pestissään kauemman kuin tämän kauden nolla näytöillä.
Kotkan olisi pitänyt saada potkut aiemmin.
Jos se olisi riittävästi, Kotkaniemi olisi saanut jo aiemmin kenkää.
Kuten aiemminkin olen tässä ketjussa käynyt huutelemassa, että meillä Turussa sillon yks kausi vaihdettiin päävalmentaja kahdesti.
Joten tammi-helmikuussa kun Ässät vielä potkii tän Kaukorannan ulos, ootte yhtä syvällä kun Palloseura männävuosina..
Ainoa ero on, että rahallisesta kukaan ei pelasta silloin Ässiä. Ei ole Supercellin kaltaista supersijoittajaa missään näköpiirissä. Mikäli Tepsin kaltaiselle talouskuurille Ässät lähtee, niin se oli nopeasti siinä se urheiluseura.
Kotkaniemen potkut tuli liian myöhään kauden pelastamiseksi, mutta sentään tulivat. Ei olisi ollut kovin vankalla pohjalla ensi kausikaan, mikäli valmentaja saisi vetää näillä tuloksilla kauden loppuun.
Sillon kun tää keissi tepsissä oli 2010-2011 ei todellakaan ollut mitään Supercellin miehiä näköpiirissä. Oli vain jäävuoren kokoinen mestaruusdarra.
Ensin sai kenkää Heikki Leime, tilalle otettiin Riku-Petteri Lehtonen. Lehtosen saatua kenkää jo tammikuussa tilalle palkattiin selänpesukerhosta Jukka Koivu.
TÄÄ OLI FARSSI SAATANA!
(linkit HC TPS:n uutisarkistoon)
Niin se sanoi että "irtisanottu toistaiseksi".Olenko mahtanut kuulla jotain omiani, mutta lehdistötilaisuuden perusteella Kotkaniemeä ei olisi irtisanottu. Toimitusjohtajan mukaan hänet on siirretty sivuun. Rosendahlin kohdalla käytettiin sopimuksen päättämistä tarkoittavaa sanamuotoa.
Olisiko niin, että Kotkaniemi tekee vielä keväällä come backin? Ässät nousee sääleistä finaaliin ja voittaa mestaruuden?
Olenko mahtanut kuulla jotain omiani, mutta lehdistötilaisuuden perusteella Kotkaniemeä ei olisi irtisanottu. Toimitusjohtajan mukaan hänet on siirretty sivuun. Rosendahlin kohdalla käytettiin sopimuksen päättämistä tarkoittavaa sanamuotoa.
Olet kuullut omiasi. Petrell sai potkut ja Rosendahl ylennettiin kaitsemaan pakkeja.
Ja Kotkaniemen kanssa ei olla näemmä päästy sopuun purkurahasta, joten on vielä toistaiseksi palkollisena.
Olet kuullut omiasi. Petrell sai potkut ja Rosendahl ylennettiin kaitsemaan pakkeja.
Ja Kotkaniemen kanssa ei olla näemmä päästy sopuun purkurahasta, joten on vielä toistaiseksi palkollisena.
Tämän Rosendahlin "ylennyksen" bongasin, mutta maalivahtivalmennuksesta en äkkiseltään löytänyt mitään. Perse-Kariko se otona tuonkin hoitaa?
Tätä pelkäsinkin, eli piakkoin jo hiukan petrannut pakisto "kehittyy" kuten veskarit viime vuosina, huoh...Rosendahl on niin taitava, että pystyy täysipainoisesti hoitamaan kahta tonttia yhtä aikaa.
No painetaan sen verran jarrua että Rosendahl peluuttaa pakit, ei siis vastaa heidän harjoittelustaan.Tätä pelkäsinkin, eli piakkoin jo hiukan petrannut pakisto "kehittyy" kuten veskarit viime vuosina, huoh...
Hieman kuulin Kotkaniemen potkujen taustoja. Kotkaniemelle tosiaan paineet kävi kovaksi ja taisi mennä hieman korvien väliin. Kotkaniemi itse soittanut Kalpa johtoon ja kaupannut Salmista ja samalla jotain pelaajaa Ilveksestä hamuillut Ässiin ja näitä siis touhunnut ominpäin, joka kertoo mielestäni aika paljon. Kotkaniemi mm. käynyt itse avautumassa Korpisalosta ja vaatimassa potkuja, samoin Niittysestä.
Uskon sen, että on hamuillut Ilveksestä jotain pelaajaa, mutta muihin en usko. Voi olla toki tottakin, mutta aika outoa jos haluaa eroon joukkueen selkeimmästä tähtipelaajasta, hyvästä kaveristaan sekä apuvalmentajasta.Hieman kuulin Kotkaniemen potkujen taustoja. Kotkaniemelle tosiaan paineet kävi kovaksi ja taisi mennä hieman korvien väliin. Kotkaniemi itse soittanut Kalpa johtoon ja kaupannut Salmista ja samalla jotain pelaajaa Ilveksestä hamuillut Ässiin ja näitä siis touhunnut ominpäin, joka kertoo mielestäni aika paljon. Kotkaniemi mm. käynyt itse avautumassa Korpisalosta ja vaatimassa potkuja, samoin Niittysestä.
Uskon sen, että on hamuillut Ilveksestä jotain pelaajaa, mutta muihin en usko. Voi olla toki tottakin, mutta aika outoa jos haluaa eroon joukkueen selkeimmästä tähtipelaajasta, hyvästä kaveristaan sekä apuvalmentajasta.
Lisäksi en kyllä usko hetkeäkään hänen tuhlaavan aikaansa rikkoakseen välinsä Korpisaloon, sillä ovat kuitenkin hieman enemmän kuin pelkkiä perhetuttuja.Olen suht yksin mielipiteeni kanssa mutta kauppaisin itsekin Saken muualle. Toisekseen jos tuo totta on niin eihän Kotkaniemellä paljon vaihtoehtoja ollut kuin itse kaupata kun Korpisalo oli saanut kenkää.