Onneksi Ramstedt laitettiin fanien toiveiden mukaisesti paluukautensa päätteeksi kiertoon, kun ei siitä flegusta surffailijasta ollut yhtään mihinkää. 15 peliin 1+5 pistettä, vaikka oli koko alkukauden saanut harjoitella Ruotsissa.
Johanssonilla 15 otteluun 3+3 pistettä, joten täysin tyhjä arpa. Kiertoon vain. Koska onhan se maila ihan liian lyhyt.
Fanien toiveiden? Nyt unohtuu se tosiasia, että meitä oli itse asiassa aika monta jatkoaikakirjoittajaa, jotka puolustivat Ramua ja uskoivat Ramuun jo mestaruuskaudella, puhumattakaan tuosta paluukaudesta. Minä en todellakaan halunnut hänestä eroon missään vaiheessa enkä olisi edes -11 pleijareissa penkittänyt. Kauden 14-15 alla veikkasin, että Ramu voittaa pistepörssin, jos saa pelata Zaborskyn kanssa. Viime kaudella olin jo ihan 100% varma, että Ramu voittaa pistepörssin. Kaukana se ei ollut.
Johansson ei ole täysin tyhjä arpa, mutta vaikeaa uskoa että hän enää nousee sille tasolle, jolla Ramstedt suoritti. Maagisia syöttöjä tarvittaisiin. Mailan lyhyys ei vaikuta juurikaan niihin ongelmiin, mitä Johanssonin pelissä on ollut nähtävissä, enkä mailasta ole mitään kommentoinutkaan.