Jäätävä ratkaisija rankkareissa. Hyvä että valmennuksella luottoa. Ja perään voisi laittaa hymyn. Tämä otsikko taitoa länsinaapurista on aika koominen.
Eikös stidi-Micke alkanut pelaamaan pidemmällä mailalla juuri about kuukausi sitten? Ainakin itse olin näin katsovinani, ja täällä mainittin samasta asiasta. Sen samaisen pelin jälkeen on snadi-Micke ollut jo enempikin Midi-micke.Suosittelen junnumailasta luopumista ja pikkuhiljaa miestin mailoihin siirtymistä, aikamies kuitenkin. Komea maali ois ollu patjan yli nostolla pitemmällä mailalla.
Jännä tapaus tämä #85 kaikkinensa. Itselleni lähes täysin tuntematon äijä ruottinmaalta, mutta hailaitseja katsellessa silloin kuin liittyi rosteriin olin täysin vakuuttunut että nyt saatiin sellainen ukko että oksat pois, mutta ihan niin ei ole käynyt ja olisiko jopa niin että jollain tavalla "aliarvioinut" tämän surkean liigamme tason ja tästä johtuen 70% keskittyminen ja yritys antaa 34% tuloksen jokaisessa matsissa?, vai miten se lion 79 hölisikään. No joo, kunhan pikku hönössä pohdiskelen ja eihän nyt saatana keneltäkään pelitaidot voi hävitä yhtäkkiä seuran vaihdon jälkeen, vai voiko sittenkin?
No joo, kunhan pikku hönössä pohdiskelen ja eihän nyt saatana keneltäkään pelitaidot voi hävitä yhtäkkiä seuran vaihdon jälkeen, vai voiko sittenkin?
Aivotärähdys KHL:ssä ennen meilletuloa, voi olla ettei pelitaidot takaisin enää tulekaan.
Jos Luttinen ja Johansson pääsisivät kahdestaan läpiajoon, olisi se mielenkiintoinen kaksiminuttinen.
Luttinen on aina tarvinnut hyvän ja toimivan ketjun ympärilleen. Silloin tuo sen viimeisen ripauksen hyvällä pääty- ja maalineduspelaamisellaan. Minusta Luttinen ei varsinaisesti alisuorita, vaan nyt sitä hyvää ketjua ei ole. Maalipaikoissa tosin on ollut tällä kaudella huono, veikkaan liikapuristusta, kun paikkoja ei juuri tule eikä harvoista ole oikein napsunut. Mä en olisi ihan ensimmäiseksi ulostamassa mihinkään. Luttinen on kuitenkin niitä pelaajia, joiden puutteen sitten huomaa kun niitä ei ole. Esimerkiksi viime kaudella Luttinen muodosti yv:lla aika jäätävän uhan maalin edessä, ja teki paitsi paljon maaleja yv:lla niin hyvin tilaa muulle yv- nelikolle.:D niinpä, mutta tällä päivämäärällä Luttinen on noista kahdesta se, joka rankasti alisuorittaa, ja Johansson parantaa.
Kuka tän Johanssonin meille oikein scouttas? Saisiko sen vielä peruttua? Sillä rahalla voisi vaikka hankkia Gardeniin kukkia ikkunalaudoille.
Tänään Johansson oli yksi niitä harvoja, jotka pystyivät maalipaikkoja sentään luomaan. Ei edelleenkään ole niin huono, kun annetaan ymmärtää. HIFK:n pelitapa on sellainen, että tämän kaverin puutteet etenkin oman pään pelaamisessa tulevat esiin,