Toki kaikki saa ja pitääkin saada tuoda oman mielipiteensä esiin mutta tämäkin keskustelu tuntuu olevan täynnä näitä mielettömän hauskoja, "farmiin se kuuluu", "takaisin hifkin paitaan niinku jokinen" jne. läppiä.
Vitun pässit.
Muuten sinänsä samaa mieltä, mutta vitun pässi olet ihan itse, jos ja näköjään kun esim. tuon minun eilisiltaisen heittoni ollijokismaisesta paluusta IFK:hon ratkaisemaan jengille mestaruuden onnistuit jollain laseilla näkemään Granlundin epäonnistumisen toivomiseksi.
Selvennykseksi vielä, en toivo Mikelle epäonnistumista kuten varmaan siitä viestistäni on luettavissa. Sen sijaan alkaa hiljalleen huvittaa, että nyt alkaa aika paljon ilmestyä näitä tietäjiä, jotka näkivät jo vuosia sitten että Granlund ei NHL:ssä pärjää. Ensinnäkin, kovin nopeasti nyt uskovat sen NHL-uran olevan jo lopullisesti nähty ihan kuin nämä tammikuussa 2013 nähdyt matsit olisi parasta mihin Granlund voi enää ikinä kehittyä ja pystyä, toiseksi olisi kiva tietää kuinka monen osalta se on ihan silkkaa jälkiviisautta huudella vasta nyt muutaman vaikean matsin jälkeen eikä silloin vuosi tai pari kuukautta sitten.
No, Granlund itse näytti kommentoivan että hyllytys johtuu siitä ettei ole vielä tarpeeksi hyvä, ja että nyt on vedettävä haalarit päälle ja ryhdyttävä hommiin. Se on oikeaa puhetta ja ainoa tapa pärjätä tuolla, eli nyt vaan hampaat irvessä duunia ja kuten sanoinkin jo aiemmin, nyt duunin pitäisi olla ns. pidemmän tähtäimen tavoitteella eli ei periaatteessa pelkästään noissa tulevissa matseissa vaan siinä että pelaajana saa hiottua ominaisuuksiaan niin että esim. ensi kausi on jo pari pykälää valmiimman näköistä tekemistä. Toki näissäkin matseissa pitää näyttää, se on selvä.
Aikaa on, onneksi Granlundin uraa ei määrittele ulkopuoliset epäonnistujaksi tuomitsevat tyypit, ja Mikke takuulla nousee vielä totuttelun ja kehittymisen kautta pärjäämään noissa peleissä. Ja vaikkei nousisikaan, sitä ei yksikään ihminen vielä tiedä.