L
luigitar
Itsekin olen monta kerta hankinnoista Mikalle lokaa heittänyt ja mielestäni ihan syystäkin. Järjestäen kaudesta toiseen on ollut enemmän huteja kuin hittejä. Nyt kun kautta on nyt pelattu viisi ottelua, niin näyttäiskö kerrankin siltä, että hankinnat ovat olleet aika lailla onnistuneita?
Eilen kun katseli hieman kritisöidyn Ahosen blokkipelamista ja ne muutamat passit mitä mieheltä on nähty, niin uskaltaa kyllä tämänkin laittaa onnistuneiden puolelle. Moseksen hankintaa hieman itse kritsoin, mutta näyttäisi että turhaan. Järvinen on piste per peli tahdissa, voiko ykkössentteriltä parempaa odottaa? Trettenes pelaa juurikin sellaista peliä mitä häneltä osasi odottaakin ja Liukas on omat näyttönsä meille Kerho-faneille jo antanut. Rajaniemi ollut myös hyvä. Reini odotuksiin nähden vallan loistava. Juuso on Juuso ja tuskin meidän kannattaa olla huolissaan Miron tasosta, vaikka tämä juuri ei vielä pelaan ole päässytkään?
Toki besserwisserit voi aina sanoa, että mites se Wold ja Tenhovuori. No kumpikin on nuori vielä ja näiden hankintojen onnistumisia voitaneen miettiä vasta tulevaisuudessa, kuten myös loukkaantuneen Pärssisen.
Toki sen yhden kunnon sentterin puuttumisesta tai pienestä rotaatiosta voisi antaa hieman negaa, mutta muutoin mielestäni tällä haavaa Mika on tehnyt hankintojen suhteen parasta työtä Kerho-urallaan. Varmasti toki auttoi myös, että nykyvalmennukseen lienee hyvin paljon helpompi hakee palasia kuin parin edellisen kauden valmennusjohdolla ennen kautta.
Pitkälti itsekkin olen samalla linjalla kirjoittamasi kanssa. Pikkaraiselle on varmasti omat sormensa pelissä hankintojen osalta.
Itse omalta osaltani kritisoin ettei näihin hyökkääjien loukkaantumisiinn ja sekä oikeiden pelipaikkojen osalta ole tehty mitään liikkeitä. Toisaalta kuitenkin tykkään Mikan kylmäpäisyydestä, että annetaan mahdollisuus Savolaiselle ja Tapiolle.