Joo, Virran saa hävittää ja minun puolestani Kurre saa mennä pesuveden mukana. Tälle kaudelle todella heikot hankinnat, todella paska valmennustroikka, törkeät sopparit yhden kauden ihmeille ym ym. Koko paskalauma ulos!
...Eli en usko, että Lähteenmäki tai Taimi saa ykköskorin palkkaa. Tai en mää oikeestaan tiiä miten nää korit jaetaan. heh heh heeee...
Jos Toivola jatkaa Ässissä niin ensi kauden joukkuetta kasattaessa olisi syytä kiinnittää enemmän huomiota ulkkarivahvistusten jalkanopeuteen. Ribben, Groulx ja Kreps ovat kaikki liigaan aika raskasjalkaisia pelaajia, enemmän tuollaisia Austin Smithin (Takon löytö) tyyppisiä kiitos. Ja mielellään myös pakiston puolelle. Pelkät kädet eivät auta jos putki ei kulje.
Tästä syystä sinä näiden sopimusten neuvottelu ei olekaan helppoa. Miksi Taimi tai Lähteenmäki jäisi Poriin kakkoskorin palkalla, jos heille muualta tarjotaan ykköskorin palkkaa??
...Aika monet isot seurat nostaa tämmösten äijien tilalle omia lupaavia pelaajia. Ettei mee turhaksi inttämiseksi, niin voisitko olla ystävällinen, ja kerro oma mielipiteesi, mikä seura olisi näille maksanut ykköskorin palkkaa? Ja paljonko se ykköskorin palkka nyt on? Mun mielestä se on joku 3-4 hyökkääjää ja 2 pakkia joukkueesta, eli olisko joku +125 t€?
Edit: Samin tilastot. Ehkä +150t€?
Onko sulla mitään realiteetteja olemassa ? Mitä ehdottamasi homma tulisi maksamaan, mistä kaverit tilalle ja mihin hintaan ?
Näköjään pari päivää sitten jo olikin SK:n sivuille ilmestynyt juttu, jossa mainitaan, että SK:n tietojen mukaan Toivolan kanssa on aloitettu neuvottelut jatkosopimuksesta. Minä olen ainakin tyytyväinen, jos tuo pitää paikkansa.
Näköjään pari päivää sitten jo olikin SK:n sivuille ilmestynyt juttu, jossa mainitaan, että SK:n tietojen mukaan Toivolan kanssa on aloitettu neuvottelut jatkosopimuksesta. Minä olen ainakin tyytyväinen, jos tuo pitää paikkansa.
Mikään lyhyt muisti ole. Olikohan se lokakuussa kun viimisen kerran toitotettiin Toivolalle patsasta. 2 kuukautta eteenpäin tappioputkessa saa näköjään kaikki potkia pois. Osan kirjoittajista mukaan myös koko hallituksen saa potkia pois. Hyvi se meni.Hirvittävän paskan joukossa yksi fiksukin viesti. Lomalla bongasinkin tuon ToivolaVirtaUlos-settiin naamakirjassa, samaa dadaa täälläkin. Voiko ihmisen muisti olla noin helvetin lyhyt? Jotain rajaa. Porin Ässät on uskottava ja hyvinvoiva seura, sitä ei yksi pelillinen katastrofi vie pois.
Hirvittävän paskan joukossa yksi fiksukin viesti. Lomalla bongasinkin tuon ToivolaVirtaUlos-settiin naamakirjassa, samaa dadaa täälläkin. Voiko ihmisen muisti olla noin helvetin lyhyt? Jotain rajaa. Porin Ässät on uskottava ja hyvinvoiva seura, sitä ei yksi pelillinen katastrofi vie pois.
Eikös Toivola olisi halunnut (ja Hirsi myös) tarjota Kivelle jatkoa viime syksynä, mutta hallitus oli toista mieltä? Jotenkin muistelisin jotain tuollaista. Toki Virta myöhemmin oli sitten luonnollisesti Toivolan valinta.
Eikös Toivola olisi halunnut (ja Hirsi myös) tarjota Kivelle jatkoa viime syksynä, mutta hallitus oli toista mieltä? Jotenkin muistelisin jotain tuollaista. Toki Virta myöhemmin oli sitten luonnollisesti Toivolan valinta.
Ei tainnut tosiaan sitten hirveästi olla Hirsimäen osaltakaan kiinnostusta.Joulupukin tuomassa Kiven Kovat- kirjassa oli juttua tästä, joka meni jotenkin niin, että Hirsi olisi halunnut neuvotella jatkosta, mutta Kivi ei itse ollut valmis neuvotteluihin vallitsevassa tilanteessa. Sitten, kun neuvottelupöytään päästiin, niin tarjous oli huono, ilman mitään korotuksia, johon Kivi ei luonnollisesti nimeään rustannut. Ei tainnut siinä vaiheessa enää suurta halua olla Hirsimäen puolelta.
Enpäs ole vieläkään saanut tuota kirjaa hankittua. Ei sen puoleen, etteikö kiinnostaisi. Ei ole vaan saanut aikaiseksi.
En ymmärrä miksi Elon jatkosopimus voidaan luokitella epäonnistuneeksi. Pitäisikö Toivolan kaiken lisäksi olla selvänäkijäkin...
Näin on. Jälkikäteen on aina hyvä huudella. Mikään ei viitannut tuon hyvän alun jälkeen, että Elo on koko loppuvuoden ilman ainuttakaan maalia.
Ässissä 48 peliä, 16 maalia, 6 syöttöä. Jatkosopimus ei ole varsinaisesti virhe. Jos sopimus on luokkaa ykkösketjun laituri, niin sitten mielestäni on. Täällä ainakin on huhuiltu, että saisi jotain 150 000€ liksaa.
Isoin pointti mitä mää en tässä ymmärrä, on se että miksi ihmeessä kaverille täytyy hätäillä jatkosoppari 56 peliä ennen sopimuskauden loppumista? Muuten kyllä ollaan niin tarkan markan jätkiä että. No enivei, ihan pikkujuttuhan tääkin on.
Isoin pointti mitä mää en tässä ymmärrä, on se että miksi ihmeessä kaverille täytyy hätäillä jatkosoppari 56 peliä ennen sopimuskauden loppumista? Muuten kyllä ollaan niin tarkan markan jätkiä että. No enivei, ihan pikkujuttuhan tääkin on.