Metalwarrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Hoh, ikijokeri Kerhossa. No, on se varmaan vieläkin ihan mies paikallaan.
Sama. Vielä hämmentyneempi olen 14.10.Noose kirjoitti:Olen hämmentynyt.
Erittäin hämmentynyt.
d2uce kirjoitti:Oliskin ollut Strömbergin Mika, 26, ni olis ihan eri tilanne.
Näin kirjoittelin tuonne Mäkkäri-ketjuun. Kunhan ei nyt vedettäisi yli tätä mestaruuden puolustelu-kautta finanssimielessä. Ipallahan ei tähän maailmanmestariin riittänyt rahat. Ainoa jutska millä tämän voi selittää on tosiaan Seydouxin ulostus -> ulkomainen veskari.Tässä tulee nyt väkisin sellainen fiilis, että Kerholla olisi tosiaan vähän ylimääräistä pottua laarin pohjalla. Joukkue on periaatteessa valmis ja silti kaiken maailman mäkisillä pelotellaan ja Mäkkärikin taitaa saada tahtonsa läpi.
Ruottalaista vittuilua. Ottaisin Tuulolan tyhjän Salem-askin ennemmin joukkueeseen kuin Mika Strömbergin.vilperi kirjoitti:Periaatteessahan tässä tapahtui tasapuolinen jako, Strömberg tuli Kerhoon ja Tuulola meni Jokereihin.
Noose kirjoitti:Olen hämmentynyt.
Erittäin hämmentynyt.
bitnir kirjoitti:Ps. Joulutauolla vaihdetaan päikseen Tuuskin kanssa?
Mikään Laamasen stuntti Strömberg ei ole. Idea tosiaan lienee nyt se, että ulkomaalaispaikkaa ollaan hakemassa maalivahdille niin, että Seydoux on tosiaan jäämässä Sveitsiin. Harmi, mutta tässä tilanteessa se on oikeastaan ainoa mahdollisuus kun kotimaisia paremman tason veskareita ei liikkeellä ilmeisesti juurikaan ole.clayman kirjoitti:Laamasen stunttiahan tässä haettiin ja Strömberg on mielestäni suhteellisen hyvä vaihtoehto tähän tehtävään, jos ei nyt ihan ensimmäisenä olisi tullut mieleen.
Tärkein pointti tässä siirrossa on se, että nyt voidaan ulostaa Seydoux ja yksi ulkkaripaikka jää vapaaksi.
Voit aina halutessasi hokea mantraa "Meillä on Tuulola, teillä ei oo metroo". Eikä se narripaita oikein Louhen Jykänkään yllä hyvältä näytä. Token saatte pitää.Ikijokeri kirjoitti:Ikuinen suosikkini Jokereissa pelatessaan onkin nyt HPK:n mies. Ei vaan voi hyväksyä.
flintstone kirjoitti:Mitä helvetti Rölli tekee Kerhon kokoonpanossa? No sitä taitaa olla syytä kysyä meidän tehoduolta, Masalta ja Hjallikselta.
Sistis kirjoitti:Jaah, tämä tosiaan taitaa tietää sitä, että Södöx lähtee, ja uusi veskari tulee tilalle. Kuka tämä sitten lienee? Ari Sulander olisi varmaan hyvä veto.