Eivätkös he tee tätä nykyä liitolle yhdessä töitäkin.Spede oli muuten Mikkolan Laten kanssa katsomassa lauantaina Kärppien peliä. Potkuista huolimatta välit ovat kuitenkin kunnossa ainakin Speden kanssa. Ja mikseivätpä olisikin, sillä tulosurheiluahan tämä vain on.
Mitään Spedeltä pois, mutta olisinpa minäkin aikanaa tajunnu suuntautua Kärppiä kohden. Siellä omista todellakin pidetään huolta.Kyllä Spedelle myös pukutakki sopii.
Onkohan Spede kiinnitettynä ensi kauden valmennusryhmään? Tuli vaan mieleen, kun nyt yhtäkkiä tuonne penkin taakse hyppäsi...Kyllä Spedelle myös pukutakki sopii.
Mitään Spedeltä pois, mutta olisinpa minäkin aikanaa tajunnu suuntautua Kärppiä kohden. Siellä omista todellakin pidetään huolta.
Stunttas poissa olevaa Sihvosta tänään.Onkohan Spede kiinnitettynä ensi kauden valmennusryhmään? Tuli vaan mieleen, kun nyt yhtäkkiä tuonne penkin taakse hyppäsi...
Kuten Mikkola, Ylönen, Jokinen ja Kukkonenkin? Seuraava taitaa olla Ohtamaa ja kohta Kepu ja Julle. Ehkä jopa Anttila ja Juhiskin.Mikä Pyörälä pitää Kärpistä huolta, ei toisinpäin.
Joo, ei kyllä minkäänlaisia riemunkiljahduksia herättänyt tämä. Vähän nyt yritystä, kiitos.Edelleen ei mitää pois Spedeltä, mutta....
Minä otan Mika Pyörälän tuonne penkille milloin tahansa Sihvosen, tämän a-junnukoutsin tai kenenkään vastaavan tilalle. Ihan milloin vain.Joo, ei kyllä minkäänlaisia riemunkiljahduksia herättänyt tämä. Vähän nyt yritystä, kiitos.
Miten nämä kaksi kappaletta voi tulla samalta nimimerkiltä. Otat kaverin millo vaa tilalle ennen valmennuskouluja käyneitä henkilöitä ja toisessa kappaleessa toivot että kaverilla olisi niitä taitoja. Ja tulevaisuudelle suorastaan janoat häntä sinne. :DMinä otan Mika Pyörälän tuonne penkille milloin tahansa Sihvosen, tämän a-junnukoutsin tai kenenkään vastaavan tilalle. Ihan milloin vain.
Toivottavasti Spede omistaa jonkinlaiset valmennustaidot. Olisi mahtavaa nähdä mies joskus tulevaisuudessa oikeasti tuolla penkin takana osana valmennusryhmää. Tietenkin sillä ehdolla että oikeasti tuo siihen rooliin jotain.
Tällä hetkellä organisaatiossa varmaan vähän isompia murheita mietittävänä.Milloin Mika Pyörälän paita #17 nostetaan Raksilan kattoon? Lasse? Mikko? Tulkaa nyt joku kertomaan!
Eikös Mikalla ole eniten pelejä, maaleja ja pisteitä koko seurahistoriassa?Milloin Mika Pyörälän paita #17 nostetaan Raksilan kattoon? Lasse? Mikko? Tulkaa nyt joku kertomaan!
Speden jäädytystä odotan itsekin. Sen jälkeen jäädytykset voi mun puolesta jäädyttää, kun seuraavaa vastaavan kunnian ansainnutta on vaikea ennustaa.Tällä hetkellä organisaatiossa varmaan vähän isompia murheita mietittävänä.
Oma näkemys se että myös Jussi Jokinen tuon ansaitsisi.Speden jäädytystä odotan itsekin. Sen jälkeen jäädytykset voi mun puolesta jäädyttää, kun seuraavaa vastaavan kunnian ansainnutta on vaikea ennustaa.
Ja mainitsemasi vuoksi seremoniaa ei toivottavasti järjestetä vain viedäkseen huomiota pois ongelmakohdista tai täyttääkseen hallia, vaan myös ajankohdan ja vastustajan suo osuttavan Speden ansaitsemalle hetkelle.
Mulle riittää pelkkä pelipaidan ja numeron jäädytys, miestä itsessään ei tarvitse jäädyttää.Speden jäädytystä odotan itsekin.
Kukkosen olisi voinut jäädyttää ainakin seuran muista viroista.Mulle riittää pelkkä pelipaidan ja numeron jäädytys, miestä itsessään ei tarvitse jäädyttää.
Eikös Mikalla ole eniten pelejä, maaleja ja pisteitä koko seurahistoriassa?
Kunnianosoituksena olisi pitänyt heti seuraavalla kaudella nostaa, niinkuin Lassenkin kohdalla tehtiin.