Mika Pyörälä – rikkaan miehen mikapyörälä

  • 151 930
  • 463

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Spede oli muuten Mikkolan Laten kanssa katsomassa lauantaina Kärppien peliä. Potkuista huolimatta välit ovat kuitenkin kunnossa ainakin Speden kanssa. Ja mikseivätpä olisikin, sillä tulosurheiluahan tämä vain on.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä olekaan koskaan tajunnut, että Mika Pyörälä on minua about kaksi viikkoa nuorempi. Eli ihan poika vielä!

Vakavasti: Mika Pyörälä on yksi tyylikkäimpiä suomalaisia kiekkoilijoita koskaan. Vastustajajoukkueen kannattajan näkökulmasta omalle joukkueelle pelaaminen ja tilanteiden loppuun vieminen olivat ainakin monesti viemässä minulta kaikki loputkin järjen rippeet. Ja kirosin ties kuinka monesti, että "miksi taas joku vitun mikapyörälä...?".

No, siksi, koska kyseessä on Mika Pyörälä. Mies, joka ei varmaan edes tiedä, mitä tarkoittaa "minä". Mies, jolle joukkue on aina kaikki kaikessa. Mies, jonka ei tarvitse itseään nostaa ylemmäksi puhumalla, teot ovat kertoneet aina miehestä kaiken tarpeellisen. Ja ne teot näkyvät miehen mitalikaapissa. Sekä siinä, minkälaista arvostusta Mika Pyörälä on sekä uransa aikana että sen jälkeen nauttinut aina kaikilta lätkän parissa toimineilta. Koskaan en ole yhdenkään henkilön kuullut sanovan edes minimaalista negatiivista asiaa kyseisestä henkilöstä. Joukkueesta riippumatta. Se kertoo paljon. Itse asiassa kaiken oleellisen.

Sanoinko jo, että kyseessä on yksi tyylikkäimpiä suomalaisia kiekkoilijoita koskaan? Ai sanoin. No, ei se mitään, Mika Pyörälän kohdalla sitä ei voi koskaan tarpeeksi toistaa.

Onnea Spede!!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllä Spedelle myös pukutakki sopii.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240113_171116_Instagram.jpg
    Screenshot_20240113_171116_Instagram.jpg
    400,5 KB · kertaa luettu: 217

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Joo, ei kyllä minkäänlaisia riemunkiljahduksia herättänyt tämä. Vähän nyt yritystä, kiitos.
Minä otan Mika Pyörälän tuonne penkille milloin tahansa Sihvosen, tämän a-junnukoutsin tai kenenkään vastaavan tilalle. Ihan milloin vain.

Toivottavasti Spede omistaa jonkinlaiset valmennustaidot. Olisi mahtavaa nähdä mies joskus tulevaisuudessa oikeasti tuolla penkin takana osana valmennusryhmää. Tietenkin sillä ehdolla että oikeasti tuo siihen rooliin jotain.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä otan Mika Pyörälän tuonne penkille milloin tahansa Sihvosen, tämän a-junnukoutsin tai kenenkään vastaavan tilalle. Ihan milloin vain.

Toivottavasti Spede omistaa jonkinlaiset valmennustaidot. Olisi mahtavaa nähdä mies joskus tulevaisuudessa oikeasti tuolla penkin takana osana valmennusryhmää. Tietenkin sillä ehdolla että oikeasti tuo siihen rooliin jotain.
Miten nämä kaksi kappaletta voi tulla samalta nimimerkiltä. Otat kaverin millo vaa tilalle ennen valmennuskouluja käyneitä henkilöitä ja toisessa kappaleessa toivot että kaverilla olisi niitä taitoja. Ja tulevaisuudelle suorastaan janoat häntä sinne. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös