Eikö Norosen homma ole kiekon torjuminen? Hän siis torjui narrivedon, suht kaukaa (aloituspisteen kaarelta) tulleen kovan jäänuoliaisen. Se kimposi patjoista suoraan eteenpäin (katso vaikka nauhalta, ei juurikaan mahiksia torjua muuhun suuntaan) ja irtokiekossa oli ekana narri, joka teki maalin. Lupaschukilla oli mahdollisuus pelata narri irti kiekosta, ei tehnyt niin, joten Lupan piikkiin ihan täysin.Ekassa torjuu suoraan vastustajalle kiekon...
Eikö Norosen homma ole kiekon torjuminen? Hän siis torjui narrivedon, suht kaukaa (aloituspisteen kaarelta) tulleen kovan jäänuoliaisen. Se kimposi patjoista suoraan eteenpäin (katso vaikka nauhalta, ei juurikaan mahiksia torjua muuhun suuntaan) ja irtokiekossa oli ekana narri, joka teki maalin. Lupaschukilla oli mahdollisuus pelata narri irti kiekosta, ei tehnyt niin, joten Lupan piikkiin ihan täysin.
Ekassa torjuu suoraan vastustajalle kiekon
Mutta mikä minä olen kinaamaan siitä, kun Azul sanoo, että Janne vie meidät päätyyn...Vai hä Azul, kumpi vie?
Lupaschukilla oli mahdollisuus pelata narri irti kiekosta, ei tehnyt niin, joten Lupan piikkiin ihan täysin.
Mutta mikä minä olen kinaamaan siitä, kun Azul sanoo, että Janne vie meidät päätyyn...Vai hä Azul, kumpi vie?
Nyt molemmat tungette sen päätynne toistenne housuihin, tai Simon-setä tulee ja raahaa teidät saunan taakse asti, toinen käsi (omissa) housuissa. Ei pelejä mistään päädystä voiteta, kele, tana.Nyt Jere käsi pois housuista, pyyhi se Nortin kuva ja käy kaivamassa esille viesti, jossa minä väitän, että Janne vie meidät päätyyn asti.
Norosella 10 viimeisen pelaamansa ottelun saldo: 8 voittoa ja 2 tappiota, ei hassumpi vai mitä? Toivottavasti Lunkan minuutit tiputetaan minimiin ja annetaa Nortin pelata kun yhteistyö on löytynyt kenttäpelaajien kanssa. Aivan turha lähteä sekoittamaan peliä tällä hetkellä.
Olisiko nyt aika ottaa järki käyttöön ja sorvata tälle miehelle jatkosopimus ensi kaudelle? Siis panostaa rahaa että uuteen kauteen lähdettäisiin OIKEALLA maalivahdilla!!?? Se olisi jotain aivan uutta, tiedän sen, mutta kuten täällä JA;lla on niin usein todettu, tämä on alue joka on joka kausi kussut TT;n jälkeen. Olisiko oikeasti aika HIFK;n uudistua tälläkin alueella?
Kyynikko hyvä, eihän sellanen käy päinsä. HIFK:ssa ja osa täällä JA:ssa ei ole vielä nähnyt kristallipallostaan miten Nortti pelaa pleijareissa. Olisi ennenkuulumatonta alkaa ehdottelemaan mv:lle jatkosopparia ennen pleijareita, koska sehän voi vaikuttaa peliin. Mistä sen tietää miten se sit torjuu?! Paljon turvallisempaa ja varmempaa on odottaa siihen asti kun kausi on ohi, sitten laittaa faxiin virrat päälle ja eikun sopparia Norosen agentille. [end sarcasm]
Ja Sakke hiuksista hevonvittuun ja vähän äkkiä.
Kun Noronen pelaa hyvin niin Sakke tulee saamaan järkyttävän hyviä tarjouksia muualta. Ja jos niin ei käy niin Kivahan voisi ottaa Saken Hämeenlinnaan kakkoseksi tai mv-valmentajaksi.
Niin, Frans Tuohimaa on kuulemma torjunut suvereenilla tavalla Turo Järvisen rankkarin treeneissä, joten olisiko nyt paikka kokeilla?
Mika Noronen on valittu helmikuun kuukauden pelaajaksi SM-liigassa. Ansaittu ja odotettu valinta. Onnittelut Nortti!
"Noronen pelasi helmikuussa seitsemän ottelua, joista HIFK voitti kuusi. Mukaan mahtui yksi nollapeli, ja päästettyjen maalien keskiarvo oli 1,89. Torjuntaprosentiksi kirjattiin komea 93,75.
Norosen torjuntojen siivittämänä HIFK tukevoitti asemiaan liigan nelosena, ja helsinkiläiset ovat vahvasti kiinni pudotuspelien kotiedussa.
Noronen palkitaan tiistaina HIFK-TPS-ottelussa."
- MTV3