Hauskaa, että olen kuullut Niemen tehneen "varmat" sopimukset jo Lukkoon, Kärppiin, Tepsiin ja IFKhon. Kaikenlaisia huhuja pyörii. Onneksi ei vaikuta hänen peliinsä. Se mikä ärsyttää, että joka pelissä hän on silmätikku ja saa kovaa kohtelua eikä ketään puutu tähän. Toki eipä siellä rosterissa ole ketään joka puuttuisi kun Tapikin on saikulla.
Se mikä ärsyttää, että joka pelissä hän on silmätikku ja saa kovaa kohtelua eikä ketään puutu tähän. Toki eipä siellä rosterissa ole ketään joka puuttuisi kun Tapikin on saikulla.
Se mikä ärsyttää, että joka pelissä hän on silmätikku ja saa kovaa kohtelua eikä ketään puutu tähän.
Samalla tapaa Marttinen antoi säännöllisesti pientä sikaa Laschille Pelsut pelissä.
Voi toki olla, että jollakin maajoukkuevalmennuksen jäsenellä on intresseissä siirtää Niemen maajoukkuedebyytti hamaan tulevaisuuten, ettei Niemi dominoi itseään KHL-seurojen hankintalistoille. *hymiö*
Ehheh, meni Pelsut ja Tepsut vähän sekaisin mutta kiekkoa seuraavana tämän varmasti ymmärsitkin.
Pointti oli kuitenkin sama eli ei kellekään voi tulla yllätyksenä jos kultaisella kypärälle pelaavaa kiusataan normipelaajaa enemmän kaukalossa. Niin sen pitää mennäkin.
En minä ole missään vaiheessa ihmetellyt miksi saa kovaa kohtelua vaan sitä miksei kukaan tee asialle mitään!
Rockyn sapluuna on sellainen että pelataan hyvin eikä oteta turhia jähyjä eikä varsinkaan tapella, vaan keskitytään pelaamiseen. Samanlaista oli Pekan edellisellä reissulla ja hyvä niin. Jos nyt play-offeihin päästään niin hauska nähdä toimiiko siellä. Viimeks ei toiminut. Tämä valittu tie saattaa olla myös pelin ja joukkueen kehittämistä, mutta vähän epäilen sen toimivuutta. Se on kyllä totta, että jäähyllä Ässät istuu ihan tarpeeksi, ei tarvita enempää hyökkäyspään turhia kakkosia kuormittamaan joukkueen avainpelaajia.On joskus sanottu, että kun joukkue puhaltaa yhteen hiileen niin kaveria myös puolustetaan aina fyysisestä koosta riippumatta. Tuskin Rocky mitään mörköä haluaa Niemeä suojelemaan, Toivola voisi halutakin, joten toivotaan että joukkue hitsautuu kauden myötä niin yhteen että kaikki pelaajat haluavat auttaa kaveria.
Samaa dilemmaa poden itse päivittäin. Aika kurko saa olla, et Niemen korvaa. Ja se kakkos-sentterikin on enskauden osalta hiukka hakusessa. Toki kaikki on mahdollista, myös ensikaudella.Tänään kun katselin ihailleen Niemen av peliä niin tuli mieleen, että ketä mahtaa korvata miehen kun hän luultavasti vaihtaa maisemaa? Saarela on täysi arvoitus edelleen ainakin itselleni ja Heinokin ilmeisesti on lähdössä niin pakko on joku sentteri tai parikin hankkia. Niemen pelistä vielä sen verran, että hieman useammin voisi laukoa kun on 5 metrin päässä maalista.
Tänään kun katselin ihailleen Niemen av peliä niin tuli mieleen, että ketä mahtaa korvata miehen kun hän luultavasti vaihtaa maisemaa?...
Toisaalta Niemi oli täysin hukassa hyökkäyspäässä, kun tuttu ketju hajosi, yksin ei pystynyt rakentamaan mitään.
Kyllä ja mielestäni Kärki oli todella huono vaihtoehto ja ei se Saarelasta paljoa parantunut. Itse olisin pistänyt Hansenin tai Ojamäen joka tosin taisi olla ansaitulla vapaalla. Lukko peliin kuitenkin jompikumpi rightin äijä ellei Elo ole terve.
Hansen ykkösessä olisi kyllä todellinen pohjanoteeraus. Niemeltä tänään täysin ala-arvoinen suoritus aina aloituksista lähtien. Siinä näytti Lähteenmäki, Kärki ja Saarela kaikki yhtä huonoilta.
Nieni ei ollut lähelläkään joukkueen huonoimman pelaajan titteliä tänäänkään, ja oli alivoimalla joukkueen paras hyökkääjä. Niemen pelin teki huonon näköiseksi ainoastaan se seikka että Elo puuttui paikaltaan. Kärki, eikä sen enempää raumalainenkaan ollut perillä Niemen ja Lähteenmäen ajatuksista.
Tästä voi olla kyllä montaa mieltä ja minä olen ainakin täysin eri mieltä sanasta selvästi. Olihan Niemi hyvä alivoimalla, mutta kyllä sitä oli yhtälailla Lähteenmäkikin, jos vertaillaan näitä kahta. Miesten roolithan kentällisessään ovat täysin erilaiset, joten turha näitä vertailla on. Se seikka, että Lähteenmäki ei ole muutamasta selvästä tekopaikasta saanut kiekkoa maaliin, ei tee hänestä kyllä niin heikkoa mitä tekstistäsi saa kuvaa vaikka ei edes painottaisi sanaparia selvästi huonoin.Lähteenmäki ollut jo monta peliä mielestäni selvästi ykkösen huonoin. Mielestäni Niemi oli hyvä alivoimalla kuten aina. Mut ei kaikkia voi miellyttää...
Tästä voi olla kyllä montaa mieltä ja minä olen ainakin täysin eri mieltä sanasta selvästi. Olihan Niemi hyvä alivoimalla, mutta kyllä sitä oli yhtälailla Lähteenmäkikin, jos vertaillaan näitä kahta. Miesten roolithan kentällisessään ovat täysin erilaiset, joten turha näitä vertailla on. Se seikka, että Lähteenmäki ei ole muutamasta selvästä tekopaikasta saanut kiekkoa maaliin, ei tee hänestä kyllä niin heikkoa mitä tekstistäsi saa kuvaa vaikka ei edes painottaisi sanaparia selvästi huonoin.