No sinähän jokerifani olet. Kaksi ottelua takana, kolme helppoa maalia mennyt, eikö annettaisi vähän aikaa?
Omanlainen fani olen minäkin, nykyään sillä silmällä, että aina haetaan mestaruutta.
Uskooko täällä ihan oikeasti joku siihen, että Jokerien pelaajat ja pakisto alkaisivat yht'äkkiä luottamaan Järään ? Siis ihan aidosti. Jumalauta, jos ette olleet hallissa harmi, mutta joistakin välähdyksistäkin voi nähdä mitä mieltä jengi on siitä, että pygmi koomailee.
Jumalauta, kylmä-hermo-järä ja eka kotipeli. Kaikki näki, että väkinäistä on, mutta yritys on kova. Äijät yrittää maalia väkisin, Pelicans lyö kiekon päätyyn. Sankari-Järä menee pysäyttämän maalin taakse, sen jälkeen en tiedä mitä tuo tekee, kiekko maali eteen ja pygmi seisoo ihan muualla ihmetellen, että "noi teki maalin". Tilanne 0-1.
Jokerit yrittää ja yrittää. Lopulta Teemu ylivoimalla yläpesään ja 1-1. Heti tämän jälkeen, Pelicaani etenee laidasta ja heittää kiekkoa maalille, Järä suppiloi 1-2.
Ihan vitusti saadaan Järästa tukea voiton tavoittelulle.
On itsensä kusettamista mennä näillä veskareilla. Ja tuonne Ojamiehelle kommenttia, että olen tällä kaudella nähnyt 5 Järän ottelua, 300 minuuttia. Pitkällä kiekkokokemuksella tuo riittää minulle.