Mika ”Immu” Ilmen – halveksittu ex-rikollinen vai nykypäivän viihdyttäjä?

• 4 561
  • 54

Cody Jarret

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ruotsalaiset Bond-tytöt
Kyllä mä Immulle hattua nostan. Täyskäännös elämässä ilman uskoon tuloa ja lyö rahoiksi vielä päälle. Varmaan jälkimmäinen kirpaisee monia. Vaikea ymmärtää miksi.
Jos miestä on siunattu verbaalisella lahjalla, ni pitäisikö lapioida paskaa työkseen. Ilmeisesti ;).

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Jotain se kertoo ajan hengestä, ja tästä umpitollon kansan mentaliteetista, että suurelle osalle jengiä kirjallisuus käsitteenä tarkoittaa otsikon henkilön kaltaisten lihapäiden rosvoilumuistoja äänikirjana.

Kulttuuri on ilmeisesti tosiaan luksustuote, johon meillä ei ole varaa.
Aikoinaan poikamiehenä tuli luettua suunnilleen yksi fyysien kirja kuukaudessa ja joskus jopa kaksikin. Nykyään kuuntelen n.2-3 äänikirjaa kuukaudessa lähinnä lenkeillä ja työmatkoilla. Kirjat ovat ihan laidasta laitaan ja kyllä pari Immunkin kirjaa on tullut kuunneltua, mutta varmasti myös elitisteille kelpaavia teoksia on mukana. Vapautuneen lukuajan vietän meluiten lähinnä läheisten kanssa.

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Aikoinaan poikamiehenä tuli luettua suunnilleen yksi fyysien kirja kuukaudessa ja joskus jopa kaksikin. Nykyään kuuntelen n.2-3 äänikirjaa kuukaudessa lähinnä lenkeillä ja työmatkoilla. Kirjat ovat ihan laidasta laitaan ja kyllä pari Immunkin kirjaa on tullut kuunneltua, mutta varmasti myös elitisteille kelpaavia teoksia on mukana. Vapautuneen lukuajan vietän meluiten lähinnä läheisten kanssa.
No, pointti nyt ei varsinaisesti ollut itse äänikirjoja vastaan, itselläkin on bookbeat päivittäin käytössä lenkkeillessä. Fyysisten kirjojen lukemisessa kait lienee kuitenkin jotain sellaisia ihmistä kehittäviä juttuja, joita äänikirjojen kuuntelusta ei irti saa. Mutta tosiaan, tässä mennään vähän ohi villakoiran ytimestä.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No, pointti nyt ei varsinaisesti ollut itse äänikirjoja vastaan, itselläkin on bookbeat päivittäin käytössä lenkkeillessä. Fyysisten kirjojen lukemisessa kait lienee kuitenkin jotain sellaisia ihmistä kehittäviä juttuja, joita äänikirjojen kuuntelusta ei irti saa. Mutta tosiaan, tässä mennään vähän ohi villakoiran ytimestä.
Näin se juuri on, aivot sisäistävät informaatiota eri tavalla lukiessa ja kuunnellessa. Itse luen melkoisen paljon, mutta kuten sanoin niin tuskin näitä Immun juttuja olisi jaksanut tekstinä tavata. Kuunnellessa menee vähän kuin kuuntelis jotain mehukasta juttua jossain baaripöydässä.

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
On varmasti hyötyä ja tietyssä iässä vielä huomattavan paljon, mutta kaiken tyyppinen on itsensä sivistäminen/viihdyttäminen on hyvästä. Lukeahan voi myös paljon muutakin kuin kirjoja. Noh se tästä offtopickista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy