Juurikin tuo Lujaa tulee HPK, paljon kiitoksia!
. Kari Peitsamon ”Ei kai Hectorillakaan ole helppoa”. Lainausmerkkien välin alku menee oikeasti näin:
Ja mä hullu kyttäsin vain tyttöjen rintoja...
No sit se on varmaan tää remix: Little Less Conversation
Tähän ei tainnut vastausta tulla, kysymys on esitetty ketjun alkusivuilla vuonna 2004. Jos jatkislaiset tietäisivät tähän vastauksen, kun edes suuri ja mahtava Google ei pystynyt."onnenpoika on jos onnen tytön vierellensä saa onnen tytön jota pystyy aina rakastaa.." sanat ei välttämättä mene ihan sanatarkasti mut jotenkin noin. Mikä biisi mahtaa olla?
"onnenpoika on jos onnen tytön vierellensä saa onnen tytön jota pystyy aina rakastaa.." sanat ei välttämättä mene ihan sanatarkasti mut jotenkin noin. Mikä biisi mahtaa olla?
Kyseessä lienee porilaislähtöinen(?) muusikko ja lauluntekijä Markku "Make" Tommila. Ja kappaleen nimi taitaa olla Onnenpoika.Tähän ei tainnut vastausta tulla, kysymys on esitetty ketjun alkusivuilla vuonna 2004. Jos jatkislaiset tietäisivät tähän vastauksen, kun edes suuri ja mahtava Google ei pystynyt.
Subilla mainostettiin sarjaa Fringe, ja siinä oli musiikkina jonkun naislaulajan sinänsä melko hyvä versio The Curen kappaleesta A Forest.
Kuka mahtoi esittää kappaleen?
Nyt haetaan JA:n todellista biisien tuntijaa!
Suomalainen, tod.näk kotipajassa väännetty huumoribiisi; hieman saman tyyppinen kuin esim. Cokkelin Civittaejaet - Kakkonen On Ykkönen. Muistin kertosäkeestä pienen pätkän "olen sinun dildonen" ja sen avulla löytyi esim. Voimahalifoorumilta (03.04.2004, 00:48) vähän pidempi pätkä.
Nyt ois biisi/musavidea hakusessa. Videossa joku heppu ajaa taksia ja laulaa samalla. Biisi on parin vuoden takaa ja suomalainen bändi tod.näköisesti.
Nyt ois biisi/musavidea hakusessa. Videossa joku heppu ajaa taksia ja laulaa samalla. Biisi on parin vuoden takaa ja suomalainen bändi tod.näköisesti.
Kokeillaas hieman muutamaa vuotta vanhempaa: Heikki Hela, Uneton Yö, vuodelta 1993.
Bank Job leffan alussa oleva biisi... En muistanut katsoa lopputeksteistä.
Itse en kerennyt katselemaan ihan loppuun saakka ja kaveri kyseli, että mikäs biisi tuossa Helppo Elämän äsken esitetyn jakson lopussa soikaan?
Kiitoksia jo etukäteen