Biisi 2: hidastempoinen; kertosäe päättyy suunnilleen sanoihin tai siis ajatukseen, että "näin oisin ehkä/melkein onnellinen - minäkin!"
Olisko Aki Sirkesalo -vainaan tsibale Melkein Onnellinen?
Biisi 2: hidastempoinen; kertosäe päättyy suunnilleen sanoihin tai siis ajatukseen, että "näin oisin ehkä/melkein onnellinen - minäkin!"
"On kuin metsässä kaanervatevatevate on pillun karkeat karvatevatevate.."
Haastetta sinnepäin...
Joku hittibiisi tuosta vuosien takaa, ainakin kovin tutulta kuulosti. Perus jumputtava ja monotoninen tausta, jonka päälle käheähköääninen nainen ja mies laulavat kertosäkeen vuoronperään. Kertosäettähän tämä koko biisi onkin, ellei noita kymmenen sekunnin räpäytys/aarenbii-pätkiä lasketa.
Englantia siis tyyliin: "a girl---like youuu..." loppuu tuo kertosäe tai jotain.
Mahdollisimman epäselvää, mutta kokeilkaa
Tuntomerkit saattais täsmätä tähän
http://www.youtube.com/watch?v=tHE--t438CM
elikkäs femme like you - K-maro, ni ei tuu the Penalttia
Gigantin synttärimainoksessa tuossa joku aikaa oli "Celebrate good times" -renkutus. Kuka mahtaa esittää alkuperäisen ja mikä sen biisin nimi on?
Tarkoitatko sitä biisiä, jota Salovaara soitti joskus ohjelmassaan?
Pelkkä arvaus, mutta voisiko se olla tältä Karvate -nimiseltä levyltä löytyvä kappale, ja ehkä toi remix-versio?
Videon tosiaan muista, mutta nimeä piti tovin hakea Wikipedian avulla. Justice vs. Simian: We Are Your Friends on todennäköisesti hakemasi biisi.Väitän, että jos tämän videon on nähnyt niin sen kyllä muistaa (en tiedä sitten muistaako kappaleen nimeä). Mutta sen verran erikoinen tekele on kyseessä.
Videon tosiaan muista, mutta nimeä piti tovin hakea Wikipedian avulla. Justice vs. Simian: We Are Your Friends on todennäköisesti hakemasi biisi.
Itse itselleni vastaten:Biisi 3: edellisiä huomattavasti nopeampi (rockimpi?); kertosäkeessä käytetään sanaparia huudellut-suudellut; jotenkin tyyliin "olen kauan sinun perääsi huudellut, mutta sinä et minua koskaan suudellut" tms.
http://www.youtube.com/watch?v=JuQoneIhPVY&feature=related
Kertokaas mikä biisi soi tuossa 8.10 kohdassa mankasta? Lauletaan jotain "ja sä ootat, että joku soittaisi.. ..sade hiljaa putoaa". Kuulostaa vähän pellemiljoonalta minusta, mutta en ole ollenkaan varma.
Tämän sivun perusteella sanon Woude: Kaupungin yötEikö todellakaan ja:sta löydy tietoa tästä biisistä? Okei olen kärsimätön, mutta varmasti joku jatkoajan kasarin alkupuolella nuoruuttaan elänyt tuntee tuon kappaleen.
No ensimmäisenä tuli mieleen Dj Alligator Project - Blow My Whistle Bitch...
Tämän sivun perusteella sanon Woude: Kaupungin yöt
Minkä biisin Idols-finalistit esittivät tänään ensimmäisenä koko ohjelmassa? Siis se missä kaikki lauloivat?
Ken tietää, mikä yhtye/laulaja esiintyy taustalla MTV3:lla, kun kanavalla pyörii elokuvan "Sekaisin marista" -mainos? Tää nyt ollut viime aikoina aika runsaasti esillä kolmosella, joten toivon, että joku on vilkaissut kyseisen mainoksen tietäen kappaleen esittäjän ja kertoo sen meille kaikille, kiitos...!