Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 372 695
  • 7 308

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"..voisin nuolla sun viskaamat luut. Mut se ei kiinnosta mua". Jotenkin noin siinä lauletaan ja ääni kuulostaa hieman Nylon Beatilta, mutta eikös se duo ole jo lopettanut. Eli mikä tuo biisi mahtaa olla?
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
"..voisin nuolla sun viskaamat luut. Mut se ei kiinnosta mua". Jotenkin noin siinä lauletaan ja ääni kuulostaa hieman Nylon Beatilta, mutta eikös se duo ole jo lopettanut. Eli mikä tuo biisi mahtaa olla?

Taitaa olla Kristiina Braskin uusi sinkku. Nimeä en muista.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt heitän kyllä todella pahan. Elikkäs katselin tuossa tyttöystävän kanssa shrek kolmosta ja siinä sitten on tälläinen kohta jossa shrek kumppaneineen istuvat nuotiolla jollain saarella ja muistaakseni joku herkempi kohtaus oli alkamassa kun paikallinen huru-ukko päätti laittaa taustallle vähän tunnelma musiikkia. Tuo näyte kestää ehkäpä viitisen sekuntia ja siinä ei mitään lauleta joten siksi tämä on todellakin kiperä ja kun muija kysyi että mistä biisistä toi on niin en osannut mitään vastata. Eli melkeinpä pakko on ollut leffa nähdä jotta tietää mitä biisiä haen, löytyykö ketään? Anybody??
 

Rocco

Jäsen
Eli melkeinpä pakko on ollut leffa nähdä jotta tietää mitä biisiä haen, löytyykö ketään? Anybody??

Suosittelen alkuun testaamaan onko kyseessä mikään soundtrackin kappaleista. Tuolta voi jopa testikuunnella biisejä.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Mikä kappale soi kakkosen uutisissa äsken Anki Lindqvist-uutisen taustalla? En saa millään sitä mieleeni mutta päässä se alkoi soimaan heti.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Kappaleen nimi on "Ne kesäyöt".
Sorsakosken Topi levytti myöhemmin saman kappaleen nimellä "On kesäyö".
No Kiitos!!
Ilmankos en saanut millään selkoa mikä kappale se on vaikka muistin melodian melkein kokonaan.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Elokuvasta me. myself & irene on hakusessa se piisi, kun "Hank" tulee kuvioihin mukaan. Alkaa nasevalla rumpukompilla ja sitten tulee huuliharppua ja sen sellaista mukaan. Ainakin joku naperoiden vinkuma NÄÄNÄÄNÄNÄÄNÄÄ! Mikä kappale?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Millähän nimellä netin ihmemaasta voisi hakea tuota South Parkin loppumusiikkia joka tulee kun lopputekstit alkaa rullata. Eikös Primus ole tehnyt tämänkin kuten alkuteemankin..?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Tänään aamulla soi Radio Rockilla puoli yhdeksän aikaan biisi, jossa kertsi about "lay me down..." Myös jotain "black womanista" ja "there's no otherista" laulettiin. Mikä biisi kyseessä?

Näkeekö Rockin soitettuja biisejä jostain samalla tavalla kuin vaikka Radio Helsingin sivuilla on?
 

Rex Manning

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Arsenal
Tänään aamulla soi Radio Rockilla puoli yhdeksän aikaan biisi, jossa kertsi about "lay me down..." Myös jotain "black womanista" ja "there's no otherista" laulettiin. Mikä biisi kyseessä?

Näkeekö Rockin soitettuja biisejä jostain samalla tavalla kuin vaikka Radio Helsingin sivuilla on?

Hmm en kuullut kyseistä radio-ohjelmaa, mutta luulen että kipale voisi olla Live nimisen bändi kappale lay me down.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Hmm en kuullut kyseistä radio-ohjelmaa, mutta luulen että kipale voisi olla Live nimisen bändi kappale lay me down.

No just tämähän se on. Hyvin tunnistit, vaikka mun kuulema oli aivan perseestä.

Edit: biisin nimi näkyy olevan "All over you."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös