Luulisin että on kyseessä Raptile - NevaEvaMikähän biisi tässä mahtaa soida, tietoa?
Luulisin että on kyseessä Raptile - NevaEvaMikähän biisi tässä mahtaa soida, tietoa?
Dodii. Elikkäs mikähän vois olla biisi mikä soi Radio Megalla päivittäin ja siinä lauletaan jotain here me now. Se on sellainen huudatusbiisi/tunnelman nostattaja :-) ei mikään kovin nopeatempoinen kappale. Tulee aina mieleen Priestin United temmolta ja nopeudelta.
Hitto mä oon hyvä näissä selityksissä.
Onko tästä mitään apua?
Mikäs tämän suomalaisen kappaleen nimi oli missä lauletaan "eikä kukaan ole kuullut rock'n'rollista..." ei muista. Oliko kenties Popedan kipaleita?
Haussa on sellainen video missä joku näitä kakkoslaadun räppäreitä (mallia Davo ja Kehäkettu) esiintyy jonain pikkurillimiehenä/suomenruotsalaisena järkyttävät valkoset maalis hampaissa ja heittää jotai "räppishittiä".
Iskias on bändin nimi. Biisin nimi taisi olla pelottaa tai jotain, mutta bändin nimi on varma.Eli seuraava lause esiintyi kappaleen kertosäkeessä: "En enää kotiin palaa koskaan, en täältä lähde milloinkaan". Eli mikä bändi ja mikä kappale?
Tuossa hiukan klo 20 jälkeen tänään lauantaina kuului Radio Rockista sellainen puoliränttätänttäbiisi, jossa laulettiin kertsissä suurin piirtein, että: What if I told You, You were different from the rest (tai ainakin sinnepäin). Laulu kuulosti uudehkolta ja oli aivan helvetin hyvä. Koetin googlata, mutta huonolla onnella. Olisiko jollakulla ehdottaa, mikä styge saattoi olla kyseessä?
Löytyykö tästä?
Ehkäpä tässä ketjussa jo onkin mainittuna tämä oiva palvelu nimeltä soitto.info. Sieltä näitä radiosta kuultuja tuntemattomuuksia kannattaa ekana hakea. Kanavavalikoima on tosin suppea.
Kiitos vinkistä. Valitettavasti ko. biisiä ei löydy listalta, koska listaus alkaa kolmelta lauantaiyönä, mutta kunhan lista päivittyy riittävästi, niin biisikin varmasti selviää.
Nyt on etsinnässä kappale, joka soi kun HPK:n A-juniorit tekevät maalin Ritarihallissa. Samainen kappale taisi soida myös viime keväänä/kesänä NHL:n pleijareissa ja finaaleissa. Osaako joku kertoa esittäjän ja kappaleen nimen?
Itse lainatakseni niin nyt on kyseinen biisi löytynyt. Ja hävettää myöntää etten tiennyt tätä heti :-) Koska kyllä tälläiset kuuluu jo yleissivistykseen ja varsinkin tälläiset rockmusiikin ystävän.Dodii. Elikkäs mikähän vois olla biisi mikä soi Radio Megalla päivittäin ja siinä lauletaan jotain here me now. Se on sellainen huudatusbiisi/tunnelman nostattaja :-) ei mikään kovin nopeatempoinen kappale. Tulee aina mieleen Priestin United temmolta ja nopeudelta.
Hitto mä oon hyvä näissä selityksissä.
Tätä samaista biisiä olen itse hakenut ja kukaan ei tunnu tietävän sen nimeä tai esittäjää. Vinkkinä sen verran että soi tällä hetkellä maalibiisinä Torontolla.
Olisikohan Foo Fightersin mainio The Pretender...kertsissä menee jotta:
"What if I say I'm not like the others..."
Zombie Nation - Kernkraft 400