Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 375 891
  • 7 308
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Dodii. Elikkäs mikähän vois olla biisi mikä soi Radio Megalla päivittäin ja siinä lauletaan jotain here me now. Se on sellainen huudatusbiisi/tunnelman nostattaja :-) ei mikään kovin nopeatempoinen kappale. Tulee aina mieleen Priestin United temmolta ja nopeudelta.

Hitto mä oon hyvä näissä selityksissä.

Onko tästä mitään apua?
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tälle kappaleelle olen yrittänyt etsiä artistia ja nimeä jo todella kauan tuloksetta. Kuulin kyseisen kappaleen Vanhan terassilla Helsinki Reggae Festivalin aikana. Kappaleen kertosäkeistössä lauletaan, "i'ma cry murder, somebody got gunned down on the streets last night" tämän enempää ei jäänny biisistä mieleen. Eli jos keskuudessamme oleskelee reggae tietäjä niin please share your wisdom. Mainitkoon vielä että kyseessä taisi olla enemmän dancehall reggaeta kuin rootsia, mutta saattoihan se olla joku dancehall remix.


-Kiitoksia etukäteen!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Mikäs tämän suomalaisen kappaleen nimi oli missä lauletaan "eikä kukaan ole kuullut rock'n'rollista..." ei muista. Oliko kenties Popedan kipaleita?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
^Elämässä pitää olla runkkua?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Mikäs tämän suomalaisen kappaleen nimi oli missä lauletaan "eikä kukaan ole kuullut rock'n'rollista..." ei muista. Oliko kenties Popedan kipaleita?

Sig: Ludwig Van Beethoven
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Haussa on sellainen video missä joku näitä kakkoslaadun räppäreitä (mallia Davo ja Kehäkettu) esiintyy jonain pikkurillimiehenä/suomenruotsalaisena järkyttävät valkoset maalis hampaissa ja heittää jotai "räppishittiä". Kaverilla on villapaita päällä muistaakseni ja vissiin joku kihara (vaalea?) peruukki päässä. Istuu penkillä/pöydän ääressä suurimman osan videosta. Hyvät naurut sain siitä joskus.

Muistaakseni joku oli linkittänyt sen jonnekin tänne jatkikseen mutta en löytänyt vaikka kuinka etsin. Niin ja juutubista taisin sen katsoa silloin.
 

tutzba

Jäsen
Nyt ei oikeastaan ole vain yhtä vastausta seuraavaan kysymykseen, mutta sehän on vaan hyvä! Etsin nimittäin kipaletta, mieluiten nopeaa (=tanssibiisiä), jossa olisi mukana tällainen hyvin uskottava "pysäytyskohta". Eli siis aivan kuin levyssä olisi naarmu, ja se vähän aikaa skrätsää kunnes lähtee taas junnaamaan tajutonta tahtiaan. Sellaista siis tänään etsitään!
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Joku Radio Suomen kuuntelija - mikä biisi tuli äsken tuossa jääkiekkokierroksen erätauko musiikkina? Laulajasta en sanoa oliko mies vai nainen. Semmonen aika korkea ääni, veikkaisin että mies. Jossain vaiheessa biisiä ainakin laulettiin jotain ''everbody, everyone'' tai vastaavaa. Taustalla

Valitettavasti en osaa tarkemmin kuvailla.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Tuossa hiukan klo 20 jälkeen tänään lauantaina kuului Radio Rockista sellainen puoliränttätänttäbiisi, jossa laulettiin kertsissä suurin piirtein, että: What if I told You, You were different from the rest (tai ainakin sinnepäin). Laulu kuulosti uudehkolta ja oli aivan helvetin hyvä. Koetin googlata, mutta huonolla onnella. Olisiko jollakulla ehdottaa, mikä styge saattoi olla kyseessä?
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Tuossa hiukan klo 20 jälkeen tänään lauantaina kuului Radio Rockista sellainen puoliränttätänttäbiisi, jossa laulettiin kertsissä suurin piirtein, että: What if I told You, You were different from the rest (tai ainakin sinnepäin). Laulu kuulosti uudehkolta ja oli aivan helvetin hyvä. Koetin googlata, mutta huonolla onnella. Olisiko jollakulla ehdottaa, mikä styge saattoi olla kyseessä?

Löytyykö tästä?

Ehkäpä tässä ketjussa jo onkin mainittuna tämä oiva palvelu nimeltä soitto.info. Sieltä näitä radiosta kuultuja tuntemattomuuksia kannattaa ekana hakea. Kanavavalikoima on tosin suppea.
 
Viimeksi muokattu:

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Löytyykö tästä?

Ehkäpä tässä ketjussa jo onkin mainittuna tämä oiva palvelu nimeltä soitto.info. Sieltä näitä radiosta kuultuja tuntemattomuuksia kannattaa ekana hakea. Kanavavalikoima on tosin suppea.

Kiitos vinkistä. Valitettavasti ko. biisiä ei löydy listalta, koska listaus alkaa kolmelta lauantaiyönä, mutta kunhan lista päivittyy riittävästi, niin biisikin varmasti selviää.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Kiitos vinkistä. Valitettavasti ko. biisiä ei löydy listalta, koska listaus alkaa kolmelta lauantaiyönä, mutta kunhan lista päivittyy riittävästi, niin biisikin varmasti selviää.

Jaa perhana päivämäärät onkin meillä kotona eri rytmissä kuin muilla tässä maassa. No lista päivittyy ajallaan.

Muistaako kukaan, minkä kappaleen Anna Eriksson esitti Juicen juhlakonsertissa, joka muistaakseni pidettiin Tampere-talossa? Muistan vain, että esitys oli hieno, mutta siihen se jääkin.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Nyt on etsinnässä kappale, joka soi kun HPK:n A-juniorit tekevät maalin Ritarihallissa. Samainen kappale taisi soida myös viime keväänä/kesänä NHL:n pleijareissa ja finaaleissa. Osaako joku kertoa esittäjän ja kappaleen nimen?

Tätä samaista biisiä olen itse hakenut ja kukaan ei tunnu tietävän sen nimeä tai esittäjää. Vinkkinä sen verran että soi tällä hetkellä maalibiisinä Torontolla.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Dodii. Elikkäs mikähän vois olla biisi mikä soi Radio Megalla päivittäin ja siinä lauletaan jotain here me now. Se on sellainen huudatusbiisi/tunnelman nostattaja :-) ei mikään kovin nopeatempoinen kappale. Tulee aina mieleen Priestin United temmolta ja nopeudelta.

Hitto mä oon hyvä näissä selityksissä.
Itse lainatakseni niin nyt on kyseinen biisi löytynyt. Ja hävettää myöntää etten tiennyt tätä heti :-) Koska kyllä tälläiset kuuluu jo yleissivistykseen ja varsinkin tälläiset rockmusiikin ystävän.

Mutta kyseessä siis KISS ja I Love It Loud: http://www.youtube.com/watch?v=Vb7rtmQWfPE
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Olisikohan Foo Fightersin mainio The Pretender...kertsissä menee jotta:
"What if I say I'm not like the others..."

Jo vain! Todistaa vain, kuinka väärin ihminen voi kuulla/muistaa biisin sanat... Suurkiitokset! Aivan kertakaikkisen mainio biisi. Bändi oli nimenä tuttu, mutta jostakin syystä olen onnistunut välttämään kaiken sen tuotannon tähän asti. Jotta ei menisi aivan turhaksi kehumiseksi, niin tsekatkaa Foo Fightersin The Pretender itse: http://www.myspace.com/foofighters

Ja vielä kerran, thanks!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös