Mikä on sellainen hevibiisi, missä laulaja laulaa tosi korkealta jotain "Can you help me... with my brain"?
Dark Chest of Wonders.Mikä tuon vanhan Wackenin keikan avausbiisi on nimeltään?
Joku biisi kuulostaa kertsinsä osalta hyvin paljon samalta. Mikä se on? Pyörii kielen päällä....
Hatunnosto että olet pitänyt yllä tätä musalinjaa läpi JA:n historian, nevöföget vuoden albumi -äänestysten persoonalliset listat.
Okei eli kokeillaas kun oma googletus ei tuottanut tulosta, että miten tämä tähän asti loistavaati toiminut ketju toimii. Biisin laulaa suht nenä-äänellä englantia laulava/räppäävä mimmi. Biisissä puhutaan jotain tyyliin "plää plää plää I steal you money". Taustalla kuuluu muistaakseni pumppuhaulikon lataus- sekä kassakoneen kilinä-tyylisiä ääniä. Jos joli näistä osaa auttaa niin iso kiitos. Korvamatona pahana melodia, mutta kun ei vain... plus se känni
I dont know the title so I searched "all i wanna do is gunshot gunshot gunshot cash register noise"
Ei se kyllä tämä ole, ei tällaista kuule Suomessa kuin erityisolosuhteissa. :D
Saattaa olla, että yksi samantyyppinen biisi on Vesalan lähtöbiisi. Ei sekään kovin 1:1 kyllä ole.
Hatunnosto että olet pitänyt yllä tätä musalinjaa läpi JA:n historian, nevöföget vuoden albumi -äänestysten persoonalliset listat.
Mulle tuli ensimmäisenä mieleen B.o.B:n Airplanes, vaikka tuo robottimaisuus ei osukaan. Näkyy olevan Hitmixin soittolistalla kuitenkin, joten kokeillaan:Nyt on täyttä hakuammuntaa, kun mä en voi sanoa biisistä oikein yhtään mitään.
Muutama päivä sitten (lauantaina?) kuulin Radio Hitmixiltä kappaleen, joka soi ehkä kymmenisen vuotta sitten joka paikassa. Väittäisin jenkkiartistiksi, musiikkityyli on erittäin popahtava rap maustettuna hieman r&b-vaikutteilla. Tosiaan tää soi joka paikassa johonkin aikaan... sanoisin ennen vuotta 2011.
Lyriikoista mä en muista yhtään mitään. Koko biisin koukku onkin se kertosäkeen taustalla soiva melodia - se sama, joka mulla on nyt soinut päässä useamman päivän. Mies "räppää" rauhalliseen tyyliin (lähinnä kertoo tarinaa) ja nainen laulaa kertosäkeen. Kertosäkeen taustalla on tosiaan tarttuva melodia. Kummankin laulajan ääni on todella robottimainen (autotune?).
Melkein väittäisin, että jos hakisi Suomen radiokanavien listaykköset vuosilta... 2006-2011 (?), niin todennäköisesti löytyy niiden joukosta. Kokeillaan nyt ensin, jos täällä jollain sytyttäisi.
Mulle tuli ensimmäisenä mieleen B.o.B:n Airplanes, vaikka tuo robottimaisuus ei osukaan. Näkyy olevan Hitmixin soittolistalla kuitenkin, joten kokeillaan:
Kolme hemmetin hyvää veikkausta tullut, mutta yksikään ei ole vielä osunut.Mahtaako tämä arvaus osua lähellekään?
Voisiko olla tämä?Nyt on täyttä hakuammuntaa, kun mä en voi sanoa biisistä oikein yhtään mitään.
Muutama päivä sitten (lauantaina?) kuulin Radio Hitmixiltä kappaleen, joka soi ehkä kymmenisen vuotta sitten joka paikassa. Väittäisin jenkkiartistiksi, musiikkityyli on erittäin popahtava rap maustettuna hieman r&b-vaikutteilla. Tosiaan tää soi joka paikassa johonkin aikaan... sanoisin ennen vuotta 2011.
Lyriikoista mä en muista yhtään mitään. Koko biisin koukku onkin se kertosäkeen taustalla soiva melodia - se sama, joka mulla on nyt soinut päässä useamman päivän. Mies "räppää" rauhalliseen tyyliin (lähinnä kertoo tarinaa) ja nainen laulaa kertosäkeen. Kertosäkeen taustalla on tosiaan tarttuva melodia. Kummankin laulajan ääni on todella robottimainen (autotune?).
Melkein väittäisin, että jos hakisi Suomen radiokanavien listaykköset vuosilta... 2006-2011 (?), niin todennäköisesti löytyy niiden joukosta. Kokeillaan nyt ensin, jos täällä jollain sytyttäisi.
tiii ti-di di-di di-di di-di di-di diiiiii di-diii
*BINGO*Voisiko olla tämä?
Ettei olis tää?Viisu varmaan 60-70- luvulta, iloinen rallatus jossa ei välttämättä paljoa edes lauleta, luulin Mungo Jerryksi, mutta ei ollut ainakaan summer time.
Tytydy tyydy tydy tydy tydyy..... Ja tuosta se on sitten ihan järjettömän helppo ratkaista.
Kiitos @Smitty#41
Ettei olis tää?