2) ykköskohdan naislaulajaa miettiessäni mieleeni tuli se laulaja, joka jossain laulussaan luettelee oman sosiaaliturvatunnuksensa.
Chisu: Sabotage
2) ykköskohdan naislaulajaa miettiessäni mieleeni tuli se laulaja, joka jossain laulussaan luettelee oman sosiaaliturvatunnuksensa.
Viikatteen Hengetön linkki Youtubeen
3) vähän menevämpää ja melodisempaa "poppisrokkia", mieslaulaja, jonka ääni on ihan perkeleen tuttu. Tämä äijä on varmaan jo kaksikymmentä vuotta laulanut ja tämä oikeasti hävettää, että en saa nimeä päähäni. Hakemassani biisissä ainakin "ajetaan Harrikalla" ja "käydään salilla".
2. biisi on vielä vaikeampi. Naislaulaja, meininki "aivan sekopäinen". Ei mitään muistikuvia lyriikoista. Saattoi biisissä olla mainintaa jostain voodoostakin. Biisi laulettu englanniksi.
Kerro vähän lisää, miten vanha biisi? Millanen laulajan ääni? :DOhi menee.
Kerro vähän lisää, miten vanha biisi? Millanen laulajan ääni? :D
Kummiskin aika seko biisi. Biisi voi olla jostain 80-luvulta 2000-luvun alkuun asti.
Kiitokset näistä - 3/3!
Hyvä heitto tämäkin mutta ei oo Leilaa.Leila K?
Erityisesti tuo viimeinen hävettää - kyllähän nyt Ismo (vai Ilkka?) Alangon ääni olisi pitänyt tunnistaa.
Kaksi biisiä hukassa. Ne jotka löytää näitten vihjeiden perusteella oikeat biisit niin on kyllä melko musikaalisia.
1. biisi on jonkun naispopparin kappale. Kuulostaa aika paljon samalta kuin Lana Del Reyn "Summertime sadness". Taisi taustalla olla joku hidastempoinen rumpukomppikin. Soinut ainakin YleXin soittolistalla joskus 2012/2013.
- suomalainen mieslaulaja
- matalahko ääni, tyyliin K.Viikate tai Herra Ylppö
- tyylilaji rock
- "puolivauhdikas" kappale
- on soinut Radio Rockilla parin viikon sisään
- kertosäkeessä toistettiin samaa muutaman sanan lausetta monta kertaa, oon melko varma että se lause oli "Enkelten mukaan", mutta ei varmaan ollutkaan ku ei Google löydä.
- saattoi siinä kertsissä joku akkakin kompata, mutta ei välttämättä
- suomalainen mieslaulaja
- matalahko ääni, tyyliin K.Viikate tai Herra Ylppö
- tyylilaji rock
- "puolivauhdikas" kappale
- on soinut Radio Rockilla parin viikon sisään
- kertosäkeessä toistettiin samaa muutaman sanan lausetta monta kertaa, oon melko varma että se lause oli "Enkelten mukaan", mutta ei varmaan ollutkaan ku ei Google löydä.
- saattoi siinä kertsissä joku akkakin kompata, mutta ei välttämättä
Tämä jäi vaivaamaan perjantaina. Mikä tuo kappale on, mitä yleisö laulaa tuossa vajaan minuutin kohdalla, kun sähköt menevät poikki? Muistaakseni olen tuon kuullut joskus (tarkemmin muisteltuna aika useinkin) myös jääkiekkomatsissa.
The Rasmus @ Oulu, Youtube-linkki
Mikä kappale tuolla Minskin MM-kisoissa soi Minsk Areenassa juuri ennen ottelun ensimmäistä aloitusta ennen kuin kiekko tippuu jäähän joka pelissä?
Mikähän mahtoi olla 2000-luvun alussa kova hitti jonka esitti nainen ja oisko ollut vielä ranskan kielellä? Erittäin köyhät statsit pystyin antamaan mutta kun ei muista.
Mikähän mahtoi olla 2000-luvun alussa kova hitti jonka esitti nainen ja oisko ollut vielä ranskan kielellä? Erittäin köyhät statsit pystyin antamaan mutta kun ei muista.
Hyvä kysymys!Mua kiinnostais tietää että miksi mulla soi aina joku ärsyttävä renkutus päässä.