On, nimenomaan just sitä. Sellaiset nimet kuin Curtis Mayfield, Isaac Hayes ja Bobby Womack kannattaa pitää mielessä.
Kiitokset näistä! Eikö tällä Isaac Hayesilla ollut muuten jotain yhteyttä legendaariseen Shaft-elokuvaan/-sarjaan/-musiikkiin?
Annas kun arvaan. Polttareita suunnittelemassa vai..?
Aika lähelle, aika lähelle... Ei polttareita, mutta yhtä lahjaa suunnitellaan.
Itse asiassa kaikkein eniten tarvitsisin noin puolen tunnin loopattua instrumentaalimusiikkia yhden videokoosteen taustalle. Musiikki ei missään nimessä ole pääosassa, joten varmasti joku "autotallisäveltäjäkin" vääntäisi tuollaisen yksinkertaisen taustamelodian parissa illassa kossupalkalla...
Olisi oikeastaan toinenkin kysymys, joka menee enemmänkin tuonne Sekalaisten kysymysten joukkoon. Mihin Turussa (tai lähialueilla) kannattaisi viedä huoltoon sellainen wanha 70-luvun Pong-peli? Esim. se Myllyn Puodin omistaja on aika näppärän oloinen vanha äijä, mutta mulla on kuitenkin vähän epäilyksiä siitä.
Radofin Tele-Sports on tarkempi nimi. Laite toimii muuten (?), mutta televisioon ei saa kunnon kuvaa. Laitteessa on kiinteä rf-piuha televisioon. TV-kanavan virittämällä saa sellaisen heikohkon vinon kuvan, joten toiveita olisi, että kyseessä olisi vain joku pieni liitosvika tms. Lisäksi laitteeseen pitäisi saada joku yleismuuntaja; nyt olen testannut toimivuutta ainoastaan paristoilla.
Postaan tämän kysymyksen hetken päästä
oikeaan ketjuun, joten vastaukset sinne, kiitos!