Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

• 1 396 569
  • 7 302

Grohl

Jäsen
Kertokaa minulle mikä ihmeen biisi mulla alkoi soimaan päässä... Varmaan joku kasari pop/dance biisi mallia Haddaway. Syntikka kuulostaa hieman samalta ja se jostain syystä jamittaa päässä, vaikken tällaista musiikki kovin usein kuuntelekaan. Syntikka kuulostanee tältä: Tadada da taddada tadda x miljoona... Siinä jollekin todellinen pähkinä, enempää ei irtoa.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eli semmoinen discojumputus, jossa huudetaan "hola(a)"?
Syntikka kuulostanee tältä: Tadada da taddada tadda x miljoona... Siinä jollekin todellinen pähkinä, enempää ei irtoa.
Mahtavia vinkkejä annatte, ei voi muuta sanoa...
[vitsi]Mikäs sellainen rock-biisi on, jossa soitetaan kitaraa tyyliin däng-däng dägädäng ja jossain kohdassa huudetaan "YEEAAAH!!!"... Tietääkö joku?[/vitsi]

jiihoon kysymykseen mulla ei kyllä ole edes veikkausta, mutta Grohl; koitapa sellaista kuin Pakito - Livin' On Video.

EDIT: miksi ehdotin juuri tuota biisiä? Kyselin itse samaa biisiä pari kuukautta sitten, jolloin annoin tunnusmerkeiksi: "Tii-ti-ti-ti-taa Tii-ti-ti-ti-ti-tii"
Vrt. "Tii-ti-ti-ti-taa Tii-ti-ti-ti-ti-tii" vs "Tadada da taddada tadda"

EDIT2: lisätään vielä YouTube-linkki

Viimeksi muokattu:

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Kertokaa minulle mikä ihmeen biisi mulla alkoi soimaan päässä... Varmaan joku kasari pop/dance biisi mallia Haddaway. Syntikka kuulostaa hieman samalta ja se jostain syystä jamittaa päässä, vaikken tällaista musiikki kovin usein kuuntelekaan. Syntikka kuulostanee tältä: Tadada da taddada tadda x miljoona... Siinä jollekin todellinen pähkinä, enempää ei irtoa.
Yks veikkaus voisi olla Mr.President Up'n Away?

Edit. Hieman ot. mutta olisi ehdottanut MR.Foxin "Tii-ti-ti-ti-taa Tii-ti-ti-ti-ti-tii" kyselyihin tätä PPK:n biisiä...

Viimeksi muokattu:

Grohl

Jäsen
Kiitoksia yrityksistä, mutta ei tärppiä. Ei se mitään, sillä nyt on biisi tiedossa, kun istuin yöllä vähän aikaa discohelvetin takapenkillä. Ei kauaa mennyt, että kyseinen biisi alkoi jo ärsyttämään. Se oli joku Pandoran oliskoha ollu Don't you know tai vastaava.

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
No joo, itsekki repeilen omille vinkeilleni tai niiden vähyydelle, mutta eipä ole parempaakaan. Päätin vaan kokeilla, koska biisi on melko tuoreen ja tunnetun olonen. Olen itse kuullut siis sen monasti ennenkin.

Erik Loka

Jäsen
Mikä sen bändin nimi oli jolla oli yks video sellaseen 80-luvun poliisihenkeen tehty? Toivottavasti jollain sytyttää.

Edit! Beastie Boys se oli.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Mikä se Radio Rockilla soivat "don't break, don't break my heart.. and i don't break your heart..." olisko ollu viellä Mansonin biisi tai jotain?

+luultavasti CMX:n biisi, jossa lauletaan "aika vyöryy radallaan" tai jotain olisi hakusessa..

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo, itsekki repeilen omille vinkeilleni tai niiden vähyydelle, mutta eipä ole parempaakaan. Päätin vaan kokeilla, koska biisi on melko tuoreen ja tunnetun olonen. Olen itse kuullut siis sen monasti ennenkin.

Kamoon hei. Anna nyt jotain :) Lauletaanko siinä mitään? Jos lauletaan, niin millä kielellä? Vai huudetaanko instrumentaalin sekaan välillä Hola!? Noilla tiedoin päädyn ehdottamaan Ricky Martinin 'Maria'a.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

tutzba

Jäsen
Kukas on tehnyt remixin häkkilintu-Hiltonin biisistä Stars are blind? On ollut soitossa ainakin KLF:llä. Viimeksi kuulin sen sunnuntaina noin kello 20.03. Hitto kun oli hyvä.

Edittiä: Perhana, olinpas hyvä kun löysin sen itse. Kyseessä oli siis DJ Tracy Youngin miksaus. Luulisin ainakin. Kesäbiisi!

Viimeksi muokattu:

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Kamoon hei. Anna nyt jotain :) Lauletaanko siinä mitään? Jos lauletaan, niin millä kielellä? Vai huudetaanko instrumentaalin sekaan välillä Hola!? Noilla tiedoin päädyn ehdottamaan Ricky Martinin 'Maria'a.

Kun oikein kelaa niin se saattoi mennä jotenkin näin "... ...It's burning heart... ... It's burning heart, Hola!" joku it's burning siinä mainitaan ja sit toi hola. Menee vaikeeks.:D

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Elikäs vanhaa metallicaa haen. Tuli tänään päivällä mm. radio rockilta...

Biisissä itsessään on pitkä intro. Tanakka kitara/rumpupainotteinen intro vieläpä. Kertosäkeessä hoetaan vissiinkai yhtä lausetta ja siinä mainittiin muistaakseni black, wash ja face. En ole kyllä varma.

Rocco

Jäsen
Elikäs vanhaa metallicaa haen. Tuli tänään päivällä mm. radio rockilta...

Biisissä itsessään on pitkä intro. Tanakka kitara/rumpupainotteinen intro vieläpä. Kertosäkeessä hoetaan vissiinkai yhtä lausetta ja siinä mainittiin muistaakseni black, wash ja face. En ole kyllä varma.

Sanat googlettamalla tulee vastaukseksi Carpe Diem Baby. Tosin se nyt ei ole niin kovin vanha...

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Ei ole tuo. Nopea tempoinen kappale hakusessa...
Itse olen kuunnellut Rockia viime päivät ja vanhasta tuotannosta on soitettu ainakin Four Horsemen ja Seek and Destroy.

Sanoitusten puolesta ei täsmää ekaan viestiisi, mutta nopeita, kunnon introilla varustettuja stygejä joita ainakin on soitettu aivan viime päivinä, eli oliko kumpikaan noista?

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Manchester United
03.07 10:45 Fuel
03.07 08:44 King Nothing
03.07 06:17 Fade To Black
03.07 04:23 Devil's Dance
03.07 02:23 Seek & Destroy
02.07 23:59 St. Anger
02.07 19:44 Die, Die My Darling
02.07 17:32 The Memory Remains
02.07 15:35 Devil's Dance
02.07 13:38 Seek & Destroy

Tossa nyt listaa mitä viime päivinä soiteltu Metallicalt Radio Rockis...taitaa puuttuu tosta The shortest straw...

tutzba

Jäsen
Nyt on hukassa biisi Lauri Tähkältä. Siinä lauletaan "hetkeksi en sulle rupea, iäksi en sulle kelpaa". Muuta en muista, tietääkö kukaan biisin nimeä?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Heitetään ilmaan "paha" kysymys, mutta joku kotimainen mies -artisti ( saattaisi olla legendaarinen Sepi Kumpulainen ? ) laulaa ilmeisesti jonkun kesäloma biisi, jossa sanotaan tyyliin: Syön makkaraa, makkaraa laitan uimahousut jalkaan...

Vinkit on aika hatarat, mutta onko kellään hajua, mistä kappaleesta on kyse...

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Heitetään ilmaan "paha" kysymys, mutta joku kotimainen mies -artisti ( saattaisi olla legendaarinen Sepi Kumpulainen ? ) laulaa ilmeisesti jonkun kesäloma biisi, jossa sanotaan tyyliin: Syön makkaraa, makkaraa laitan uimahousut jalkaan...

Vinkit on aika hatarat, mutta onko kellään hajua, mistä kappaleesta on kyse...
Sepi Kumpulainen & Erikoismiehet - Kesähitti. Vaikka ei siinä kyllä taideta uimahousuja jalkaan laitella.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
03.07 10:45 Fuel
03.07 08:44 King Nothing
03.07 06:17 Fade To Black
03.07 04:23 Devil's Dance
03.07 02:23 Seek & Destroy
02.07 23:59 St. Anger
02.07 19:44 Die, Die My Darling
02.07 17:32 The Memory Remains
02.07 15:35 Devil's Dance
02.07 13:38 Seek & Destroy

Tossa nyt listaa mitä viime päivinä soiteltu Metallicalt Radio Rockis...taitaa puuttuu tosta The shortest straw...

Tänksit ja pliissit. Taitaa tosiaan olla tuo "lyhyin korsi" mitä hain.

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Eli haussa olisi tälläkertaa sellainen biisi, jossa lauletaan kutakuinkin näin; Se alkaa peellä loppuu aahan pohjanmaa on hyvä paikka asua ja olla... Kuulostais ehkä hiukan Klamydialta tai vastaavalta...

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Eli haussa olisi tälläkertaa sellainen biisi, jossa lauletaan kutakuinkin näin; Se alkaa peellä loppuu aahan pohjanmaa on hyvä paikka asua ja olla... Kuulostais ehkä hiukan Klamydialta tai vastaavalta...
Klamydian uusi single "Pohjanmaalla"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy